خوشبوکننده خودرو

اگر می‌خواهید هنگام نشستن در خودروی خود احساس خوبی داشته باشید و همواره اتاق خودرو بوی خوبی دهد، پیشنهاد ما به شما استفاده از خوشبوکننده خودرو می‌باشد. در این مقاله همراه کی ام کالا باشید تا لیستی از بهترین خوشبوکننده خودروها را به شما عزیزان معرفی کند. در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا بین انواع مختلف مدل‌های موجود در بازار، بهترین و البته مقرون به صرفه‌ترین گزینه را خریداری کنید.

پیشنهاد خرید

تصفیه هوای خودرو با نور لیزری

1,740,000 تومان1,270,000 تومانخرید کنید

اهمیت خوشبوکننده خودرو

از آنجایی که خودروها دارای محیطی قالبا بسته و کوچک هستند، خیلی سریع بو را به خودشان جذب خواهند کرد. اللخصوص اگر عادت دارید در خودروی خود سیگار بکشید، به مرور زمان این بو کل فضای خودرو را فرا گرفته و حس ناخوشایندی برای سایر سرنشینان، مخصوصا افراد غیر سیگاری ایجاد می‌شود. با خرید بهترین خوشبو‌کننده خودرو، برای همیشه بوی خوش را به کابین خودروی خود هدیه داده و حس خوشایندی برای سایر سرنشینان ایجاد خواهید کرد.

خرید خوشبو‌کننده خودرو آنقدرها هم که فکر می‌کنید، ساده و آسان نیست و لازم است اطلاعاتی درباره برند و اسانس‌های مورد استفاده در آن‌ها داشته باشید. در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که با رعایت آن‌ها بتوانید خریدی دقیق و مناسب داشته باشید.

خوشبوکننده خورشیدی خودرو نسخه چرخشی رایحه پخش کن ROCK IN CAR

1_ ماندگاری

ماندگاری خوشبو‌کننده خودرو به عواملی از جمله برند و رایحه‌ی آن بستگی دارد. برخی از بهترین مدل‌ها تا سه ماه ماندگاری دارند و پس از گذشت این زمان، دیگر غیر قابل استفاده می‌باشند. بدین ترتیب پیشنهاد ما به شما این است که در مشخصات محصولاتی که در ادامه خدمتتان ذکر می‌کنیم، به این موارد توجه کنید تا با توجه به نیازتان، بهترین خوشبو‌کننده خودرو را خریداری کنید.

اگر می‌خواهید بیشتر از سه ماه از خوشبو‌کننده خودرو استفاده کنید، توصیه می‌کنیم از خرید مدل‌های ژله‌ای اجتناب کنید. چراکه متریال این مدل‌ها طوری است که بیشتر از سه ماه دوام نخواهند آورد.

2_ کیفیت ساخت و طراحی

خوشبو‌کننده خودرو می‌تواند علیرغم بوی خوشی که دارد، ظاهر ماشین شما را هم زیباتر کند. برخی از بهترین خوشبو‌کننده‌های خودرو، دارای طرح‌ها و اشکال فانتزی هستند که برای فضای داشبورد یا آویز از آینه بسیار مناسب می‌باشند. شما عزیزان می‌توانید باتوجه به سلیقه و بودجه‌ مدنظر خود، مدل‌های فانتزی را خریداری کنید. قابل ذکر است که مدل‌های فانتزی به نسبت نمونه‌های ساده، به نسبت قیمت بیشتری دارند.

3_ انواع رایحه‌ها

برای انتخاب رایحه خوشبو‌کننده خودرو می‌توانید به مواردی از جمله آب و هوا و فصل‌های مختلف توجه کنید. اگر در فصول گرم سال هستیم، بهتر است از بو‌های خنک استفاده کنید و بلعکس برای فصول سرد سال استفاده از رایحه‌های گرم را به شما توصیه می‌کنیم.

4_ قیمت

قیمت انواع خوشبو‌کننده خودرو باتوجه به مواردی از جمله مدت زمان ماندگاری و برند آن مشخص می‌شود. اگر مدل‌های خارجی را به ایرانی ترجیح می‌دهید، باید مبلغ بیشتری برای خرید خوشبو‌کننده خودرو پرداخت کنید. اما باید بدانید که مدل‌های ایرانی هیچ تفاوتی از لحاظ متریال و ساخت با نمونه‌های خارجی نداشته و تنها به دلیل وارداتی بودن باید هزینه‌ی بیشتری برای خرید آن‌ها پرداخت کنید.

خوشبوکننده خورشیدی خودرو نسخه چرخشی رایحه پخش کن ROCK IN CAR

انواع خوشبوکننده خودرو

انواع مدل‌های خوشبوکننده خودرو کاملاً سلیقه‌ای هستند و از لحاظ ماندگاری و کارایی هیچ تفاوتی بایکدیگر ندارند. اما مدل‌های داشبوردی باتوجه به ماهیتی که دارند، بسیار محبوب‌تر هستند، چراکه برخی افراد اصلاً دوست ندارند از آینه‌ی خودرو خود چیزی آویزان کنند و همچنین عده‌ای عروسک و یا آویز‌هایی مثل چشم نظر و… را ترجیح می‌دهند. در ادامه انواع مدل‌های خوشبوکننده خودرو را به شما معرفی خواهیم کرد.

1_ خوشبوکننده‌های آویز

طرح‌ها و رایحه‌های زیادی از این نوع عطرها وجود دارند که اکثر آنها بسیار زیبا و شیک هستند و با استفاده از آن‌ها نمای خودرو شما زیباتر خواهد شد. این محصولات معمولا به صورت آویزهای چوبی ساخته می‌شوند. مزیت اصلی این نوع خوشبوکننده‌ها، ماندگاری رایحه آن می‌باشد.

2_ خوشبوکننده کارتی

یکی از انواع عطرها، نوع کارتی آن است. آویزان آسان خوشبوکننده‌های کارتی برای محیط‌های کوچک بسیار مناسب هستند. همچنین معمولا طرح‌های زیبایی دارند تا شیک بودن داخل خودرو را افزایش دهند.

3_ خوشبوکننده‌های دریچه کولر

این نوع خوشبوکننده‌ها به هوای خروجی دریچه کولر ماشین متصل می‌شوند و هنگامی که از کولر خودرو استفاده می شود، بو داخل خودرو پخش خواهد شد. از آنجایی که این نوع خوشبوکننده‌‌ها در خودروی شما همیشه در چشم هستند، اکثر سازندگان این نوع خوشبوکننده‌‌ها را با طراحی زیبا و جذاب طراحی و تولید می‌کنند.

4_ خوشبوکننده‌های افشانه‌ای

خوشبوکننده‌های اسپری نوعی رایحه می‌باشند که به عنوان اسپری استفاده می‌شوند. این اسپری‌ها دارای رایحه‌های متنوعی مثل انواع میوه‌ها می‌باشند. درست است که آن‌ها به دلیل مقدار الکل ماندگاری زیادی ندارند، اما بوی آن‌ها و همچنین انواع رایحه‌ها باعث محبوبیت این نوع عطر شده است.

5_ خوشبو کننده قوطی

به طور کلی، خوشبوکننده خودروها ماندگاری زیادی دارند. همه این محصولات محیط را بسیار معطر و سرشار از انرژی مثبت خواهند کرد. این مدل خوشبوکننده به صورت نمدی و ژله‌ای تولید می‌شود. آن‌ها ماندگاری زیادی دارند، حتی پس از گذشت یک ماه، باز هم می‌توانید مقداری ژل در ظرف مشاهده کنید. این خوشبوکننده خودرو را می‌توان به راحتی روی داشبورد، زیر صندلی‌ها و یا داخل جا لیوانی در خودرو قرار داد.

6_ خوشبوکننده‌های عروسکی

شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که تمایلی به آویزان کردن خوشبوکننده‌ها یا نصب آن‌‌ها در گوشه و کنار ماشین خود ندارند، اما قطعا هیچ مشکلی برای نگهداری یک عروسک کوچک و بامزه در ماشین خود ندارید. خوشبوکننده‌‌های عروسکی مختلفی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را که در گوشه شیشه خودروی خود قرار دهید. این خوشبوکننده‌ها علاوه بر بوی خوش، جلوه جالبی نیز به ماشین شما می دهند.

7_ خوشبوکننده‌های قطره‌ای

نحوه استفاده از این نوع خوشبوکننده خودرو به این صورت است که چند قطره آب را روی یک پد پنبه ای ریخته و سپس می‌توانید این لایه را به هر قسمت از خودروی خود بمالید. روش دیگر استفاده از آن این است که خوشبوکننده‌ها را در پد یا قسمتی که قابل مشاهده نیست قرار دهید. در نهایت، پد با خوشبوکننده‌ها آغشته شده که می‌توانید آن را روی کنسول یا سایر قسمت‌های داخلی خودروی خود بمالید.

8_ خوشبوکننده‌ آهسته رهش

ممکن است در بعضی مواقع بوی خوشبوکننده استفاده شده داخل کابین باعث سردرد برای راننده یا سرنشینان آن شود. اگر تا به حال این تجربه را داشته‌اید، بهتر است از عطرهای کند رهش استفاده کنید. این محصولات شدت رایحه را تنظیم می‌کنند و شما می‌توانید رایحه آن را در حدی تنظیم کنید که برای شما ناخوشایند نباشد.

معمولا این نوع عطرها ماندگاری بیشتری دارند، به خصوص هنگامی که شدت رایحه را کمتر کنید. بنابراین می‌توانید مدت زمان بیشتری از این خوشبو کننده‌‌ها در خودرو خود استفاده کنید.

جمع بندی

هنگام خرید خوشبوکننده خودرو به نوع رایحه و عطر آن توجه کنید و محصولی بخرید که رایحه‌ای مطبوع و دلخواه داشته باشد. محبوب ترین عطرها رایحه‌هایی مانند کاج، مرکبات و گل‌های مختلف هستند. خوشبوکننده‌های خودروها با طعم‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید ظاهر دلخواه را از بین آن‌ها تهیه کنید. در ادامه برای خرید انواع خوشبوکننده خودرو به فروشگاه اینترنتی کی ام کالا مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + سه =