ماشین اصلاح حرفه ای

امروزه استفاده از ماشین اصلاح سر و صورت بسیار بیشتر از گذشته مورد استقبال مردم قرار گرفته است و به همین دلیل کمپانی‌های زیادی به تولید این دستگاه اقدام کرده‌اند. بسیاری از مردان استفاده از این ابزار در خانه را از روش‌های دیگر راحت‌تر می‌دانند. به صورتی که اگر سری به بازار فروش لوازم اصلاح صورت و بدن بزنید، متوجه خواهید شد که برندهای بسیاری هستند که در این زمینه با یکدیگر رقابت می کنند. اگر قصد خرید یک ماشین اصلاح را دارید و نمی‌دانید به چه ویژگی هایی هنگام خرید دقت کنید، تا انتهای این مقاله با کی ام کالا همراه باشید تا به شما در خرید یک ماشین اصلاح حرفه ای کمک کند.

نکات مهم در هنگام خرید ماشین اصلاح

اگر قصد خرید یک ماشین اصلاح یا ریش تراش را دارید، احتمالا با دریایی از مدل‌های این محصول در رنج متنوعی از قیمت رو به‌ رو خواهید شد. در این بین لازم است بدانید که یک ماشین اصلاح باکیفیت باید دارای سه فاکتورِ کاربری آسان، دوام و بهره‌مندی از گارانتی باشد. همراه این سه فاکتور، به طور جزئی‌تر می‌توان گفت که تیغه‌های ریش تراش مهم‌ترین قسمت این دستگاه هستند. توصیه ما به شما این است که به دنبال مدلی با تیغه‌های قوی و تیز باشیدکه از تیتانیوم یا فولاد ضد زنگ ساخته شده باشد. در ادامه به بررسی چند نکته برای خرید ماشین اصلاح خواهیم پرداخت.

۱. کاربری آسان و وجود دفترچه‌ راهنمای چند زبانه

داشتن دفترچه‌ی راهنما برای آشنایی با قابلیت‌های مختلف ریش تراش و همچنین راحتی در استفاده از آن از جمله مهم‌ترین نکاتی است که باید هنگام خرید یک ماشین اصلاح حرفه ای باید به آن توجه داشت. یک دفترچه راهنمای چندزبانه می تواند به شما در استفاده از این محصول بسیار کمک کند.

۲. انتخاب یک ماشین اصلاح قابل شست‌وشو

مدل‌های کاملاً قابل شست‌وشو نسبت به مدل‌های غیر قابل شست‌وشو ارزش خرید بیشتری دارند؛ چرا که قرار دادن ریش‌تراش و ماشین اصلاح زیر آب و شستن آن از ساده‌ترین روش ها برای تمیز کردن آن است. توجه داشته باشید که ریش‌تراش‌هایی که قابل شستشو نیستند، تمیز کاری زمان‌بری دارند. در کنار این موارد، جداسازی و مونتاژ مجدد قطعات در حین تمیز کردن نیز بسیار اهمیت دارد و باید به گونه ای باشد که از جدا کردن و نصب مجدد قطعات پشیمان نشوید (قطعات باید به سادگی جدا و نصب شوند!). همچنین تیغه‌های برخی از مدل‌ها نیاز به روغن کاری به صورت دوره‌ای دارند. بنابراین شما باید زمان نسبتا زیادی را برای نگهداری و حفظ ریش تراش صرف کنید.

۳. نوع تیغه‌ها و دوام قطعات

کیفیت و تیزی تیغه‌ها برای رسیدن به اصلاح ریش‌ها به طور حرفه‌ای بسیار مهم می باشد. تیغه‌های ضدزنگ و باکیفیت از جنس فولاد با درصد کربن زیادی هستند که عدم کُندشدگی طولانی‌تری را رقم می‌زنند. از دیگر نکات مهم هنگام انتخاب و خرید هر مدل ریش تراش و ماشین اصلاحی، توجه به دوام خود محصول و قطعات جانبی آن می باشد.

در عین حال ریش تراش باید قطعاتی مستحکم و به دور از لَق زدگی در زمان نصب و استفاده داشته باشد (برای مثال برخی از قطعات به شکلی سست نصب می‌شوند!). به طور کلی در دستگاه‌هایی با قطعات جانبی زیاد و کوچک، احتمال گم شدن لوازم اضافی زیاد است، از طرفی اغلب این قطعات کوچک چندان کیفیت ندارند و ممکن است خیلی زود بشکنند. پس بهتر است محصولی را خریداری نمایید که کیفیت بالایی داشته باشد.

 

 

۴. وجود قفل مسافرتی

به طور کلی مدل‌هایی که قفل مسافرتی دارند از روشن شدن ماشین اصلاح هنگام حمل و نقل و در چمدان جلوگیری خواهند کرد. این موضوع یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌ها در ریش تراش می باشد، بنابراین اگر اهل جابه‌جایی و سفر‌های دوره‌ای هستید این ویژگی باعث می شود خیال شما از بابت امنیت دستگاه و عدم آسیب به سایر لوازم جانبی، راحت باشد.

۵. عمر باتری و میزان شارژدهی

عمر طولانی باتری یک ویژگی بسیار مهم و کلیدی برای اکثر کاربران است، چراکه بسیاری از افراد علاقه چندانی به شارژ مجدد ریش تراش آن هم در وسط اصلاح ندارند. بنابراین به طور کلی اکثر مدل‌های میان‌رده از نظر مدت زمان شارژدهی چندان ایده آل نیستند؛ اما مدل‌های گران‌قیمت‌تر، ساعات شارژدهی بهینه‌ تری دارند. در کنار این مساله بهتر است که گزینه‌های فست شارژینگ یا با قابلیت شارژ سریع را هم هنگام خرید مدنظر قرار دهید، چراکه در کمترین زمان، بیشترین حالت شارژدهی را به شما ارائه خواهد داد.

۶. توجه به شانه‌ها و دیگر امکانات ریش تراش

با کمک مشخصه‌ای مثل شانه‌های قابل تنظیم یا با طول و طیف وسیعی از اندازه‌ها، می‌توان انواع مختلفی از استایل‌ها را به ریش خود داد. به طور کلی انواع شانه‌های ریش تراش در رنج‌ اندازه های مختلفی با توجه به مدل دستگاه وجود دارند که از شماره‌ی ۰.۵ تا ۱.۵ (۱.۵ تا ۴.۵ میلی‌متر) برای کوتاهی ریش متغیر هستند، درواقع این رنج شانه‌ها برای حفظ ته ریش‌های کوتاه بسیار کاربردی اند.

۷. میزان نویز و صدا

اکثر افراد ماشین‌های اصلاح یا ریش تراش‌های کم صداتر را ترجیح می‌دهند؛ اما برخی از افراد نیز اعتقاد دارند که مدل‌های پر سر و صداتر از نظر عملکرد برای آن‌ها اطمینان خاطر بیشتری ایجاد خواهد کرد! بنابراین در نظر گرفتن فاکتورهای صدا در هنگام خرید ریش تراش و ماشین اصلاح از اهمیت زیادی برخوردار است.

به طور کلی یک ماشین اصلاح حرفه ای باید دارای این موارد باشد:

  • دستگاه ریش تراش
  • انواع شانه‌ها و تیغه‌ها
  • کیف محافظ
  • لوازم جانبی برای اصلاح گوش‌ها، بینی و ابروها
  • برس تمیز کننده‌ی دستگاه
  • شارژر یا کابل برق

ویژگی های یک ماشین اصلاح خوب

یکی از مهم ترین ویژگی ها که باعث تفاوت این محصولات باهم می شود تنظیمات منحصر به فردی است که دارند. شما با استفاده از این تنظیمات می توانید میزان برش تارها ، نوع و مدل، سرعت انجام کار و دقت و بسیاری از موارد را به دلخواه خود تنظیم کنید تا نتیجه مطلوب تری را به دست آورید. البته هرچه قابلیت تنظیمات آن بیشتر باشد، قطعا قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

جمع بندی

امروزه استفاده از ریش تراش ها بسیار رایج است و دلیل اصلی این موضوع کیفیت و کارایی بالای این محصولات است که آقایان را به سوی خودش جلب کرده است. در واقع متخصصین پوست استفاده از ریش تراش ها را برای پوست های حساس و به طور کلی برای تمامی پوست ها پیشنهاده می دهند. پس دلایل اصلی استفاده از این ریش تراش ها حفظ سلامت پوست، سهولت در استفاده و کیفیت بالای آن می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید ماشین اصلاح حرفه ای به فروشگاه اینترنتی کی ام کالا مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شش =