هولدر موبایل

همانطور که می­بینید این روز‌ها استفاده از گوشی‌های موبایل رواج زیادی پیدا کرده ‌است؛ به‌طوری‌که بیشتر افراد جامعه تمام کار‌های روزمره خود مثل امور بانکی، برقراری ارتباط با دیگران و دیگر کار‌های این چنینی را با استفاده از گوشی های همراه انجام می‌دهند.

حتی هنگام رفتن به شهر‌های دیگر یا برای یافتن مسیر‌های طولانی، ناچار به استفاده از گوشی هوشمند در هنگام رانندگی برای پیدا کردن مسیر درست هستند؛ با این شرایط ممکن است تمرکز شخص در حین رانندگی یا انجام دیگر کار‌های روزانه به‌هم ریخته و منجر به وقوع تصادف یا اتفاقات ناگوار دیگر شود؛ به همین خاطر وسیله‌ای کاربردی به نام هولدر تولید و به بازار عرضه شده اند که با نگه داشتن گوشی موبایل شما، باعث سهولت در انجام کار‌های مورد نظر خواهد شد.

پس اگر شما‌ نیز از آن دسته افرادی هستید که در تمام لحظات از گوشی خود استفاده می‌کنید، به این گجت کاربردی نیاز دارید. بنابراین با کی ام کالا همراه باشید تا به تعریف کلی هولدر موبایل و ویژگی ­های یک نگهدارنده موبایل خوب بپردازیم.

پیشنهاد خرید

نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت راک

1,250,000 تومان1,250,000 تومانخرید کنید

هولدر موبایل چیست؟

قبل از هرچیز بهتر است به معرفی هولدر موبایل بپردازیم. هولدر یا همان پایه نگهدارنده موبایل یکی از وسایل بسیار مهم و ضروری برای کسانی که مجبور به استفاده از گوشی­های همراه در همه لحظات و حتی هنگام رانندگی هستند؛ بسیار مناسب می­باشد. در نتیجه هولدر‌ها در انواع و اندازه‌های مختلف به بازار عرضه شدند تا شما بتوانید متناسب با نوع گوشی و نیاز خودتان بهترین هولدر موبایل را انتخاب و خریداری کنید و با نصب آن در خودرو، به راحتی از اپلیکیشن‌های مسیر‌یاب استفاده کرده و به تماس‌های تلفنی خود پاسخ دهید.

همینطور باید بگوییم که پایه نگهدارنده گوشی برای پیک‌های موتوری و دو‌چرخه‌سواران نیز بسیار کاربردی است و کارمندان در محل کار نیز می­توانند از آن اسفاده کنند. از‌آن‌جایی که تنوع این هولد‌رهای موبایل در بازار زیاد است، ممکن است انتخاب درست و مناسب سخت باشد؛ بنابراین با کی ام کالا همراه باشید.

نگهدارنده گوشی موبایل

مزایای خرید هولدر موبایل

خرید نگهدارنده‌ای که نیاز راننده را برطرف کند، بسیار مهم است. البته بسیاری از افراد از این پایه‌ها در منزل یا روی میز کارشان نیز استفاده می‌کنند. به همین خاطر بسیاری از کارها مثل تماشای فیلم‌های آنلاین یا خواندن کتاب‌های دیجیتال و همچنین تماس‌های تلفنی‌شان را بدون اینکه مجبور باشند از دستشان استفاده کنند، انجام می‌دهند. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از هولدر موبایل اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

1_ استفاده از گوشی در شرایط سخت

همانطورکه گفتیم نگهدارنده موبایل یک وسیله جانبی است که استفاده از گوشی در شرایط مختلف را ممکن می­سازد. این وسیله دارای قفل (کلیپ، آهنربا) است و معمولا توسط دارندگان خودرو استفاده می شود. از آنجایی که جا موبایلی ماشین در هر مدل خودرویی وجود ندارد، اگر گوشی خود را روی داشبورد قرار دهید، هنگام حرکت اتومبیل به راحتی می تواند بلغزد و آسیب ببیند. اینجاست که به مزیت بزرگ و مهم پایه نگهدارنده موبایل یعنی محافظت از تلفن همراه در برابر سقوط پی خواهید برد. با ظهور تلفن‌های هوشمند شکننده و گران قیمت در بازار، این موضوع بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

البته شایان ذکر است که پایه نگهدارنده موبایل فقط برای خودرو طراحی نشده است و شما می‌توانید برای تماشای راحت ویدیو یا قراردادن گوشی به حالت مدنظر روی یک میز یا سطح لغزنده و مواردی از این دست نیز از نگهدارنده‌هایی که دارای اشکال مختلفی هستند استفاده کنید.

2_ به‌کارگیری گوشی برای اهداف مختلف

اگر یک پیج اینستاگرامی آشپزی دارید یا در حال تولید محتوا در زمینه طراحی و نقاشی هستید، این امور نیاز به فیلمبرداری از بالا دارند. بدون شک برای یک فرد، کاری سخت و خسته‌کننده است که ساعت ها با گوشی از کار فیلمبرداری کند. اینجاست که خرید یک پایه نگهدارنده موبایل برای فیلمبرداری از بالا به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت راک منیب برای موبایل

3_ حمل راحت‌تر گوشی

با توجه به اینکه امروزه شاهد تولید گوشی‌های هوشمند با ابعادی بزرگ هستیم، گاهی کنترل گوشی­ ها مثل قدیم با یک دست امکان پذیر نیست. برخی نگهدارنده‌ها برای راحت ­تر نگه داشتن گوشی در دست طراحی شده اند تا امکان لغزش آن را به حداقل برسانند.

4_ حفظ جان شما

یک پایه نگهدارنده گوشی می‌تواند ناجی جان شما باشد. طبق گزارشات پلیس راهنمایی و رانندگی بخش زیادی از تصادفات به دلیل کار با گوشی در حین رانندگی می­باشد، مخصوصا هنگامی که گوشی را در دست می‌گیرید. یک هولدر ممکن است باعث شود تا گوشی، دید شما را از جاده و خیابان محدود نکرده و مانع تصادفات شود.

برای خرید یک پایه نگهدارنده موبایل به چه نکاتی توجه کنیم؟

شاید به دلیل اینکه هولدرها جزوی از لوازم جانبی محسوب می­شوند، به نظر برسد که انتخاب آن­ها، کار بسیار راحتی است. اما باید بگوییم که اصلاً اینطور نیست و برای خرید آن باید دقت کافی داشته باشید. در واقع اینکه وارد یک فروشگاه لوازم جانبی شده و سراغ بهترین هولدرهای موبایل برای پراید یا به طور کلی بهترین هولدرهای موبایل برای ماشین بروید کافی نیست! قبل از هر کاری توصیه می­کنیم مواردی که در ادامه گفته‌ایم را برای خرید بهتر در نظر بگیرید.

تناسب اندازه موبایل و اندازه هولدر

ابعاد گوشی‌ها از یک مدل به مدل دیگر متفاوت هستند و بهتر است هولدری تهیه نکنید که گوشی شما در مقابل آن بسیار کوچک باشد یا برعکس! تناسب ابعاد علاوه بر استفاده راحت‌تر از پایه نگهدارنده موبایل باعث می‌شود زیبایی میز، ماشین یا هر فضایی که قصد استفاده از هولدر در آن را دارید، بهم نریزد.

برخورداری از امکانات جانبی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هولدر یا استند گوشی تنها برای قرار دادن گوشی نیست و برخی از آن ها دارای امکانات جذابی هستند. برای مثال هولدرهایی در بازار وجود دارند که از امکان شارژ بی‌سیم نیز برخوردارند و برای شارژ کردن موبایل در فضایی مثل ماشین بسیار کاربردی خواهند بود. اگر فعالیت آنلاین زیادی دارید و یا به دنبال یک هولدر منعطف هستید، بهتر است به دنبال مدلی باشید که امکان چرخش ۳۶۰ درجه داشته باشد.

نوع هولدر موبایل

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که برای خرید پایه گوشی باید به آن توجه کافی داشته باشید، مدل هولدر است. این نکته به نوع کاربردی که مدنظر شماست و مکانی که برای قرار دادن گوشی در نظر دارید بستگی دارد. برای مثال یکی از بهترین هولدرهای موبایل برای ماشین، هولدر موبایل دریچه کولر می باشد، چراکه امکان نصب و استفاده راحتی دارد. همچنین باید به وزن گوشی نیز دقت داشته باشید! برای مثال برای گوشی‌های سنگین پایه نگهدارنده مغناطیسی در برابر پایه‌های چسبی بهتر عمل می‌کنند و عمر طولانی‌تری هم دارند.

نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت راک مناسب برای موبایل و تبلت

به طور کلی قبل از خرید یک هولدر موبایل مناسب، نکات زیر را درنظر بگیرید:

  • طراحی محکم و بادوام
  • توانایی چرخاندن موبایل به جهت ‌های مختلف
  • نصب آسان
  • قرار گرفتن راحت و سریع موبایل روی آن
  • برداشتن بی‌دردسر موبایل از روی نگهدارنده
  • قابل اطمینان و به صفر رساندن احتمال سقوط موبایل و شکستن آن

جمع بندی

در این مقاله از کی ام کالا به تعریف کلی هولدر‌های موبایل، ومزایای استفاده از آن پرداختیم. شما می‌توانید با استفاده از یک هولدر موبایل در هنگام رانندگی، به خوبی مسیریابی کرده و رانندگی ایمن و بی خطری را تجربه کنید. علاوه بر آن می‌توانید با استفاده از یک هولدر موبایل یا تبلت، سهولت بیشتری را هنگام انجام امور روزانه تجربه کرده و تمرکز بیشتری روی کار‌های خودتان داشته باشید. شما عزیزان می­توانید برای خرید انواع هولدر موبایل به فروشگاه اینترنتی کی ام کالا مراجعه کرده و خریدی با کیفیت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − شش =