در این مقاله به استفاده از ماساژور چشم بعد از عمل های مختلف چشم میپردازیم . ماساژور چشم یک محصول حرفه ای برای  کسانی می باشد که شغلشان ممکن است به چشم ها آسیب برساند مانند مهندسین کامپیوتر، استادها و یا دانش آموزان. ماساژور چشم را باید حداقل به مدت 15 دقیقه دستگاه روی چشم های خود قرار دهید. ماساژور چشم انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها کارایی متفاوتی را هم انجام می دهند. این دستگاه ها نیاز چشم های شما را بعد از خستگی و درد رفع می کنند. این دستگاه از جنس خیلی لطیف ساخته شده و به طوری که فرد ماساژ گیرنده، زبری و سختی دستگاه را حس نکند. ماساژور ها با قابلیت ویبره ای که دارند و با استفاده از کیسه های هوا ماساژ را انجام می دهد و با ویژگی گرما دهی، کیفیت ماساژ را دو چندان و تاثیر گذاری آن را چند برابر می کنند.

فواید ماساژور چشم

نور باعث آسیب رساندن به چشم می شود یکی از فوایدی که این دستگاه ها دارند این است که از ورود نور و برخورد آن به چشم جلوگیری می کند بنابراین چشمان شما می تواند در معرض این نور قرار نگیرد. ماساژور چشم باعث کاهش گرفتگی عضلانی و بهبود تحرک مفاصل نیز میشود.در ادامه به باقی فواید هم اشاره شده است که برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه ی فواید ماساژور چشم بروید.

  • جلوگیری از افتادگی پلک ها
  • کاهش چین و چروک و خطوط پا کلاغی
  • کاهش سیاهی زیر چشم
  • کاهش خشکی و خارش چشم ها
  • کمک به خواب شبانه راحت
  • سبک و قابل حمل

استفاده از ماساژور چشم

نیاز ماساژ چشم بعد از عمل

ماساژ پس از عمل پلک یکی از مهم ترین و در حقیقت پر اهمیت ترین نکاتی می‌باشد که باید به درستی رعایت شود در ادامه به انواع ماساژها در عمل زیبایی چشم می پردازیم:

استفاده از ماساژ بعد از عمل پلک:

ماساژ پس از عمل پلک باعث می شود که چین و چروک های اطراف چشم شما از بین برود. بعد از عمل با دادن ماساژ سبب می شود که چربی ها زیر پلک هایتان بر نگردد. در حالت کلی عمل پلک یک عمل آسان و مرسوم است و نام دیگر این عمل جراحی بلفاروپلاستی می باشد. با این عمل پوست انباشه از چربی در بالای چشم و یا زیر چشم برای همیشه برداشته می شود.در ادامه توضیحات کامل تری از این عمل بیان میشود.

استفاده از ماساژور چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی:

زمانی که شما پلک چشم های خود را عمل می کنید با ماساژ دادن پس از عمل باعث می شود چین و چروک های چشم شما برطرف شود  و چربی زیر چشم شما نمی ماند. در عمل جراحی بلفاروپلاستی پوست و چربی اضافه پلک ها برداشته می شود. این عمل جراحی علاوه بر حذف چربی و پوست اضافه در واقع با هدف، اصلاح و درستی افتادگی و برطرف نمودن چین و چروک نواحی پیرامون پلک انجام می پذیرد.با ماساژ بعد از عمل بلفاروپلاستی می توانید در مدت زمان کوتاهی نتیجه بهتری از این عمل بگیرید.

عمل بلفاروپلاستی

ماساژ بعد از عمل لیفت چشم:

یکی از روش‌های زیبایی که در بین خانم‌ها و حتی آقایان طرفداران زیادی پیدا کرده است، لیفت چشم می‌باشد. چشم باعث بالا رفتن پلک‌ها و باز شدن چشم می‌شود. این روند از طریق تولید کلاژن و الاستین جدید در پوست انجام می‌گیرد.انجام جراحی زیبایی پلک ، باعث می شود فرم چشم و ابرو تغیر نکند و همچنین لیفت ابرو باعث درشت تر شدن چشم ها نمی شود. برای ماساژ عمل لیفت با استفاده از انگشتان میانی، ناحیه توخالی را که در شقیقه‌ها در کنار صورتتان قرار دارد با حرکت بالا و پایین ماساژ دهید. ماساژ این ناحیه را به مدت 1 دقیقه ادامه دهید.

ماساژ بعد از عمل لیفت چشم

تزریق زیر چشم فیلر

پوست بر اثر نازکی و پیری خطوطی در اطراف دهان، چشم ها و پیشانی، شروع به وجود آمدن می شود.با کمک ژل ها  میتوان این خطوط را برطرف کرد به صاف شدن چین و چروک ها، برجسته شدن لب ها و بازیابی چهره ای جوان تر کمک کند.

ماساژ دادن نواحی که تزریق فیلر انجام شده، گاهی توصیه می شود توسط پزشک انجام شود.گاهی پزشکان این کار را توصیه نمی کند اما اگر پزشک شما ماساژ دادن بعد از تزریق ژل را به شما توصیه کرد، آن را بعد از فروکش کردن درد و حساس بودن ناحیه درمان، به آرامی و با ملایمت انجام دهید.

بعد از درمان با فیلرهای پوستی، متوجه مواردی از جمله موارد زیر می شویم:

  •  تورم
  • کبودی
  • آثار قرمزی ناشی از فرو بردن سوزن در نواحی درمان
  • عدم تقارن

این موارد کاملا طبیعی بوده و بعد از چند مدت کامل از بین می رود. نتیجه نهایی حدوداً 4 هفته بعد از درمان نمایان می شود.

ماساژ بعد از تزریق فیلر

ماساژ چشم برای زیبایی

چشم عضو مهمی می باشد و در زیبایی بسیار تاثیرگذار است. یک روش فوق ­العاده که می­توان به راهکارهای مراقبت چشم اضافه کرد ماساژ چشم و نواحی اطراف چشم است. با کمک ماساژ چشم می توانید در 30 ثانیه به روشن شدن دور چشم هایتان کمک کنید.

مراحل انجام ماساژ چشم 

  • به کمک حرکات ضربه ای ملایم با انگشت اشاره و میانی خود به صورت دایره وار به دور چشمانتان ضربه بزنید. ضربه زدن موجب جریان خون بیشتر در این ناحیه می‌شود.
  • استخوان زیر ابرو (نزدیک به چشم‌ها) را با انگشتانتان فشار دهید و تا 3 بشمارید. این کار را برای قسمت‌های مختلف عضلات اطراف چشم با چشمک‌زدن در ارتباط هستند، تکرار کنید. این کار برای عضلات چشم و پلک‌ها مفید هستند.
  • با استفاده از انگشتان وسط دستتان، شقیقه‌ها را از پایین‌به‌بالا به سمت پیشانی ماساژ دهید. این کار را به مدت 1 دقیقه انجام دهید.
  • با استفاده از انگشتان اشاره و میانی، از قسمت بالای گونه‌ها شروع کنید. سپس با عبوردادن انگشتان از کناره‌های بینی به سمت بالا حرکت کنید و پس از گذشتن از بالای ابروها (روی پیشانی) به سمت شقیقه‌ها بیایید.

ماساژ دور چشم برای از بین بردن چروک

ماساژ اطراف چشم با فشار ملایم، گردش خون را در این نواحی افزایش می‌دهد و علائم پیری پوست و خستگی چشم را برطرف می‌کند.این کار باعث می شود تا چروک دور چشم از بین برود.همینطور ماساژ چشم، می‌تواند تأثیر مثبتی بر روی بینایی و همچنین رفع خستگی چشم فرد داشته باشد.

ماساژ چشم برای رفع پف

ماساژ چشم به سلول‌های چشم برای رفع چین و چروک دور چشم، خواب آلودگی و پف صورت کمک می‌کند. ماساژ درمانی یک روش عالی دیگر برای درمان پف چشم است. شما میتوانید با انجام مرحله به مرحله این تکنیک ساده کمک بسزایی در رفع تیرگی و پف اطراف چشمان خود نمایید. سعی کنید همیشه دور چشم و اطراف آن را با یک روغن سبک و یا کرم مرطوب کننده ضد حساسیت مرطوب کنید.

ماساژ چشم برای افتادگی پلک

افتادگی پلک ممکن به چند دلیل پیش بیاید:

  1. سن
  2. مصرف دخانیات
  3. ژنتیک
  4. سبک زندگی افراد
  5. استرس و مشکلات عصبی

ماساژ چشم برای افتادگی پلک از جمله حرکاتی است که برای تقویت عضلات تشکیل شده که می‌توانید از افتادگی پلک جلوگیری کند یا آن را کاهش دهد. اگر می‌خواهید ماساژ چشم برای افتادگی پلک یاد بگیرید در ادامه با ما همراه باشید:

ابتدا دست های خود را روی چشمان سالم خود بگذارید. سپس تمام کارهایی که که یک چشم سالم باید انجام دهد را با چشمی که دچار افتادگی پلک است انجام دهید.

حرکت کشش پلک ها است. این حرکت نقش موثری در از بین بردن چین و چروک اطراف صورت دارد و باعث کاهش افتادگی پلک می شود.

به کمک دو انگشت پلک خود را به سمت بالا بکشید. سعی کنید بیشترین میزان کشش را با فشار در این ناحیه ایجاد کنید تا نتیجه بهتری از این ورزش دریافت کنید. در ادامه سعی کنید تا چشمان خود را بسته نگه دارید و عضلات چشم خود را درگیر کنید

نتیجه گیری

در این مطلب به راه حل هایی در مورد با رفع افتادگی پلک با ماساژ، عمل بلفا و یا تزریق ژل پرداختیم اما بهتر است در کنار تمامی این موارد بدانید برای نتیجه ی بهتر دیدن از ماساژور چشم ، بهتر است یک نوع عالی از ماساژور چشم را خریداری کنید که برای انتخاب بهترین ماساژور چشم پیشنهاد میکنیم با کلیک روی لینک قرمز شده این مقاله را هم مطالعه کنید. چشم ها در زیبایی بسیار تاثیرگذار می باشد.شما می توانید علاوه بر عمل هایی زیبایی مثل عمل پلک(بلفاروپلاستی) با ماساژ های متنوع باعث رفع چین و چروک و یا افتادگی پلک شوید. اگر نیاز به خرید ماساژور های چشم دارید می توانید با کمک مجموعه کی ام کالا دستگاه مورد نیاز خود را خریداری کرده و دیگر از پف پلک، مشکلات چشمی رنج نبرید. با مشاوره رایگان تیم تخصصی ما می توانید خریدی مطمئن داشته باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =