همه ما می دانیم چشم یکی از مهمترین عضو های بدن است .در این مقاله به بررسی انواع ماساژور چشم میپردازیم .چشم در طول روز به دلیل استفاده در سایر امور زندگی حسابی خسته می شود و اگر در حین خستگی ادامه دهیم امکان آسیب رساندن به چشم می باشد. برای کاهش سختگی باید روش هایی را به کار ببریم تا بتوانیم خیلی زود ریکاوری کنیم و چشمانمان را آماده استفاده مجدد کنیم. یکی از بهترین روش ها خرید ماساژور چشم است. که با ماساژ دادن به روش اصولی، چشم آرامش و انرژی مضاعفی به چشمانمان می بخشیم. برای محافظت و سلامت چشم باید قدم هایی را برداریم یکی از بهترین قدم ها که هزینه آن به صرفه می باشد استفاده از ماساژور چشم است که با ماساژ دادن عمر چشمان شما را افزایش می دهد و ما با حساسیت نسبت به این موضوع بهترین ماساژور های چشمی را برای شما معرفی کرده ایم در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع ماساژور ها آشنا شوید.

انواع ماساژور چشم

نکات مهم در خرید ماساژور چشم:

برای خرید ماساژور چشم، نکات زیر را به خاطر بسپارید:
قبل از خرید، مطمئن شوید که ماساژور شامل قابلیت‌هایی است که شما به دنبال آن هستید؛ مانند انواع ماساژ، سرعت‌ها و نور پس‌زمینه.
حتماً ماساژوری با مصرف برق کمتر و یا از باتری استفاده کنید؛ تا نیاز به تعویض باتری یا شارژر بیشتری نباشد.
اندازه و وزن ماساژور نیز بسیار مهم است؛ بهتر است از ماساژوری استفاده کنید که سبک و کوچک است تا در حمل و نقل راحت باشید.
برای سلامت چشم، بهتر است که ماساژور شامل قابلیت‌هایی نظیر حالت اتوماتیک قطع شدن باشد؛ تا چشم‌های شما از ماساژ بیش از حد آسیب نبیند.

قیمت :

قیمت نیز یکی از مهمترین عوامل است بررسی مقایسه‌ای قیمت و کیفیت بین برندهای مختلف ماساژور چشم، بسیار ضروری است.

استاندارد بودن :

ماساژور های زیادی در بازار وجود دارد اما نکته ای که وجود دارد این است که بسیاری از ماساژور ها شاید حتی ارزان تر هم باشند اما برای سلامت چشمان شما بسیار مضر و آسیب زا هستند و نباید با چشمان خودتان شوخی کنید یا آن را به عنوان وسیله ای برای آزمایش محصولات بی کیفیت در نظر بگیرید.

نوع ماساژور :

ماساژور های دستی بدون برق کار میکنند و شما باید با دستانتان به نوعی رو چشمانتان ماساژ دهید اما مدل های حرفه ای تر و پیشرفته تر ماساژور چشم برقی هستند و کافی است دستگاه ماساژور را روی چشمانتان قرار دهید تا به بهترین شکل ممکن عملیات ماساژ را انجام دهد.

قیمت ماساژور:

ماساژور چشم نسبت به ماساژور های دیگر قیمت کمتری دارد و مدل های ساده این ماساژور از 20 هزار تومان شروع می شود و مدل های حرفه ای که شبیه به عینک های وی آر هستند تا چند میلیون تومان نیز میرسد. تفاوت قیمت در ماساژور ها بستگی به نوع عینک و کیفیت ماساژور دارد.

 

خرید اینترنتی از کی ام کالا:

مجموعه کی ام کالا عرضه کننده تمامی عینک های ماساژ در انواع مختلف است . برای ماساژور چشم کافی است از بین محصولات و دستگاه های ماساژی از مجموعه ما پیشنهاد دادیم برای برای خودتان یک مدل انتخاب کنید. که از نظر بودجه و سلیقه برای شما کاملا ایده آل باشد. مشاوره در مجموعه کاملا رایگان می باشد پس می توانید از این فرصت استفاده کنید و یا کارشناسان ما قبل خرید مشاوره لازم را دریافت کنید.

 

فواید ماساژور چشم:

ماساژ درمانی باعث آرامش و بهبود گردش خون می شود. همچنین می تواند به کاهش گرفتگی عضلات و بهبود تحرک مفاصل کمک کند. زمانی که اطراف چشم احساس خستگی می کنید به ماساژ نیاز دارید.

فواید ماساژ چشم باعث می شود:

  • کاهش چشم درد
  • کاهش و درمان سر درد (میگرن)
  • تسکین خستگی چشم ها
  • کاهش حساسیت به نور
  • افزایش گردش خون
  • افزایش کیفیت دید
  • جلوگیری از افتادگی پلک ها

 

معرفی انواع ماساژور چشم:

در ادامه لیستی از بهترین مدل های ماساژور چشم را خدمت شما معرفی می کنیم.

 

ماساژور چشم برقی:

ماساژور چشم برقی یک دستگاه الکترونیکی است که برای ماساژ و آرامش دادن به چشم‌ها استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی ویبره و الکترونیکی، به صورت خودکار انواع ماساژ چشم را انجام می‌دهد و می‌تواند به بهبود کیفیت خواب، کاهش خستگی چشم و سایر عوارض ناشی از کار با کامپیوتر و تماشای مانیتور کمک کند. همچنین برخی از ماساژورهای چشم برقی مجهز به قابلیت‌های دیگری مانند گرم کردن، سرد کردن و موسیقی پخش شده از طریق بلوتوث هستند.

 

ماساژور چشم SKG E4

ماساژور چشم SKG E4 دستگاهی پیشرفته برای رفع خستگی چشم، بهبود گردش خون و کاهش پف و سیاهی دور چشم طراحی است. این دستگاه  ویژگی ها و مزایای به همراه دارد و همچنین نکاتی در مورد نحوه استفاده موثر از آن وجود دارد که در ادامه به این توضیحات می پردازیم.

ماساژور چشم SKG E4

مزایای استفاده از عینک SKG E4

عینک SKG E4 یک دستگاه سبک وزن و قابل حمل است که از فشار هوا، لرزش و گرما برای تحریک نواحی اطراف چشم از طریق 16 بازوی سیلیکونی استفاده می کند. دارای چهار حالت کار است: حالت موسیقی، حالت خواب، حالت پویا و حالت مراقبت از چشم.

عینک SKG E4 قابلیت اتصال به دستگاه‌های هوشمند مانند تلفن همراه یا تبلت را دارد. این قابلیت می‌تواند به کاربران در دسترس بودن اطلاعات ضروری، مثل خبرها یا نامه‌های الکترونیکی، در هر زمان و مکان کمک کند با استفاده از عینک SKG E4، کاربران می‌توانند بهره‌وری بالایی را در کارهای روزمره خود تجربه کنند. به عنوان مثال، استفاده از GPS داخلی عینک SKG E4 برای رهبری شرایط و رویدادهای جاری اطراف کاربران را تسهیل می‌کند.

عینک SKG E4 دارای طراحی زیبا و مدرنی است و می‌تواند در سبک زندگی کاربران جایگاه داشته باشد. با فعال سازی دستورات صوتی گوگل در عینک SKG E4، کاربران می‌توانند به آسانی به سوالات خود پاسخ دهند، به تلفن همراه خود اطلاعات جستجو کنند و در عینک SKG E4 پاسخ اطلاعاتی که می‌خواهند ببینند را ببینند. عینک SKG E4 دارای مقاومت بالا در برابر آب، خاک و ضربه است و می‌تواند در صورت نیاز به کاربران کمک کند. عینک SKG E4 سبک و انعطاف پذیر است که می‌تواند در استفاده روزانه کاربران راحتی را فراهم کند.

برای تهیه ماساژور چشم SKG E4 اینجا کلیک کنید 

 

ماساژور چشم SKG E3

ماساژور چشمی دارای 5 حالت مختلف ماساژ برای چشم و نواحی اطراف آن است که به راحتی می‌توانید در مواقع خستگی یا در زمان‌های قبل از خواب از آن استفاده نمایید. ماساژور چشم SKG E3 یک دستگاه پیشرفته برای ماساژ و آرامش دادن به چشم های خسته و دردناک شماست. دهای گرمایش داخلی، دمای راحت 107.6 فارنهایت را فراهم می کنند، که برای از بین بردن خستگی چشم، پف چشم، خشکی چشم و غیره بهتر است.

ماساژور چشم SKG E3

برای تهیه ماساژور چشم SKG E3 اینجا کلیک کنید

 

ماساژور چشم قلمی:

ماساژور چشم قلمی دو نوع سرد و گرم می باشد دستگاهی بسیار عالی می باشد که  مناسب برای استفاده روزانه در منزل ، محل کار و سفر ، با قابلیت از بین بردن خطوط و چین و چروک های پوستی است.

ماساژور چشم قلمی

 

ماساژور چشمی گرم بدلیل داشتن حرارت و گرما به طور موثر محافل تاریک و پف کرده را کاهش می دهد وهمچنین ماساژهای ارتعاشی باعث افزایش گردش خون می شود. چشم ها تاثیر به سزایی در زیبایی هر شخصی ایفا می کند.

ماساژور دور چشم اوبس مدل OABES D018

ماساژور دور چشم اوبس مدل OABES D018 یک دستگاه ماساژور الکترونیکی است که برای ارامش بخشیدن به ناحیه پیرامون چشم و کاهش کردن خستگی و تیرگی چشم مناسب است. این دستگاه دارای چند حالت ماساژ مختلف است که برای طیف گسترده ای از نیازهای ماساژ از جمله ارامش بخشی، تسکین درد، کاهش تورم و جایابی عضلات استفاده می شود. همچنین، ماساژور دور چشم اوبس با استفاده از تکنولوژی تصویری و صوتی، به شما کمک می کند تا بهترین تجربه ماساژ را داشته باشید.

ماساژور دور چشم اوبس مدل D018

ماساژور چشم مدل SQ12

این ماساژور ناحیه چشم رو ماساژ می دهد و باعث گردش خون در اطراف چشم می شود ، خستگی چشم را برطرف می کند و به کاهش سردرد میگرن کمک میکند. توان مصرفی این دستگاه 5 است. از امکانات این ابزار سیستم خاموشی خودکار می باشد. و نوع ماساژ الکتریکی، حرکتی، ضربه ای، لرزشی است.

ماساژور چشم عینکی:

عینک ماساژور چشم، می‌تواند در 15 دقیقه ماساژ، به راحتی پف دور چشم، خستگی و سیاهی را برطرف کند. این محصول، با تحریک اعصاب چشم و ناحیه پوست اطراف آن، جریان خون را در اطراف چشم بهبود می‌بخشد. و به این ترتیب آبرسانی و دریافت مواد مغذی به سلول‌ها در آن ناحیه افزایش پیدا می‌کند.

ماساژور چشم اوسیتو مدل AST-213

ماساژور چشم آی-کر مدل pf-001

ماساژور چشم آی کر مدل PF-001 یک دستگاه ماساژور چشم قابل حمل است که برای کاهش خستگی چشم و بهبود ادراک بصری طراحی شده است. این دستگاه با استفاده از ویبره‌های لطیف، حرکات مختلف ماساژ و دمای ملایم، به چشم‌ها کمک می‌کند تا رفع خستگی و کاهش احتمال دچاری به علائم مربوط به کار با کامپیوتر و صفحات نمایش بشود. به همین دلیل، ماساژور چشم آیکر مناسب برای افرادی است که برای مدت طولانی نیاز به کار با صفحات نمایش دارند و برای حفظ سلامتی چشم‌های خود اهمیت قابل هستند.

ماساژور چشم دستی:

ناحیه چشم را ماساژ می دهد و گردش خون را در اطراف چشم تقویت می کند. چین و چروک های اطراف چشم، لب، پیشانی و گردن را کاهش میدهد. پف و گودی های سیاه زیر چشم را از بین میبرد. باعث تسکین اعصاب چشم و خستگی چشم میشود.

انواع ماساژور حرارتی:

برخی از انواع ماساژور حرارتی چشم عبارتند از:

ماساژور حرارتی چشم یخی

که در آن از یخ استفاده می‌شود و به دلیل خنک کردن و عرق کردن منطقه چشم‌ها باعث کاهش تورم و خستگی چشم‌ها می‌شود.

ماساژور حرارتی چشم گرم

که در آن از حرارت استفاده می‌شود و باعث باز شدن پوست منطقه چشم‌ها و افزایش جریان خون می‌شود.

ماساژور حرارتی چشم الکتریکی

که برای ماساژ چشم‌ها از امواج الکتریکی استفاده می‌شود و باعث رفع خستگی و جلوگیری از سفیدی چشم‌ها می‌شود.

ماساژور حرارتی چشم نوری

که در آن از نور مادون قرمز استفاده می‌شود و باعث کاهش خستگی چشم‌ها و بهبود دید در شب می‌شود.

 

پیشنهاد خرید

ماساژور چشم بلوتوث دار eye care مدل intelligent

1,555,000 تومان1,555,000 تومانخرید کنید

نتیجه کلی

در صورت نیاز، به گرفتن اطلاعات بیشتر و راهنمایی و مشاوره برای خرید دستگاه ماساژور چشم می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کار کردن با این ماساژورها بسیار آسان بوده و با فشردن یک دکمه، ماساژی لذت بخش را تجربه کنید. در سایت ما می توانید با هر بودجه ای که دارید محصول خود را خریداری کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سیزده =