حتماً می‌دانید که ماساژ اهمیت بسیار زیادی در دنیای امروز دارد؛ زیرا اکثر کارها به صورت پشت میزی بوده و خستگی زیادی در ناحیه گردن و شانه برای افراد ایجاد می‌شود. این امر فوق‌ العاده می‌تواند بخش‌های مختلف بدن شما را ماساژ داده و درد آن را از بین ببرد. ماساژ از قدیم‌الایام بوده و امروز کاربرد آن بیشتر نیز شده است. اما نکته مهمی درباره ماساژ وجود دارد آن هم این است که شما نمی‌توانید ماساژ را هر جایی که بخواهید و در هر مدت زمانی انجام دهید.

برای از بین رفتن محدودیت‌های ماساژ دستگاهی به نام دستگاه ماساژور وارد بازار شده که با عملکردهای الکتریکی و مکانیکی خود می‌تواند بخش مشخصی از بدن شما را ماساژ دهد. دستگاه ماساژور گردن و شانه یکی از خاص‌ترین مدل‌هایی است که در این زمینه وجود دارد. گردن و شانه‌های هر فرد از اساسی اعضای بدن آن هستند که در انجام بسیاری از کارها کاربرد دارند.

اگر مدت زمان زیادی پشت میز و سیستم‌های کامپیوتری بنشینید، گردن و شانه‌های شما به‌شدت اذیت شده و دردی فراوان در آن‌ها ایجاد خواهد شد. در چنین زمان‌هایی تنها کافی است ماساژور گردن و شانه را روی گردن و شانه‌های خود قرار داده و آن را روشن کنید. اگر می‌خواهید بیشتر با این دستگاه و کاربردهای فوق‌العاده‌ای که دارد آشنا شده و قصد خرید ماساژور گردن و شانه دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ماساژور گردن و شانه

ماساژور گردن چیست؟

از کاربردی‌ترین دستگاه‌های ماساژ را دستگاه ماساژور گردن و شانه می‌نامند. این دستگاه فوق‌العاده از جدیدترین مدل‌های ماساژور بوده و می‌تواند با روش‌های متنوعی گردن و شانه‌های شما را ماساژ دهد. اما آیا تابه‌حال برایتان سوال شده که این دستگاه چه کاربردهایی می‌تواند برای ما داشته باشد؟

فرض کنید شغل شما به‌گونه‌ای است که باید روزانه چندین ساعت متوالی پشت میز یا کامپیوتر بنشینید. این کار باعث می‌شود تا گردن، شانه و حتی عضلات پشت شما نیز دچار دردهای فراوان شده و شما را آزار دهند. اگر به این دردهای توجه نکنید و آن‌ها را به حال خود رها کنید پس از گذشت مدتی عضلات این قسمت‌ها دچار مشکل شده و باید روش‌های سختی را برای درمان دنبال کنید.

اما ساده‌ترین روش برای از بین بردن این دردها استفاده از ماساژورهای برقی است. دستگاه ماساژور گردن و شانه می‌تواند در سریع‌ترین حالت ممکن گردن و شانه‌های شما را ماساژ داده و دردهای آن را از بین ببرد. مزیت مهمی که این دستگاه دارد این است که می‌تواند با روش‌های متنوع و حتی بدون استفاده از انرژی برق شما را ماساژ دهد. دستگاه ماساژ گردن در مدل‌های مختلفی طراحی شده است.

بسیاری از مدل‌های این دستگاه سبک و کوچک طراحی شده‌اند که جابه‌جایی را راحت‌تر کرده و آسان‌تر در ساک، کیف یا حتی چمدان شما جای می‌گیرند. ماساژور شانه و گردن با استفاده از تکنیک‌های مختلفی گرمایی، لرزشی، حرکتی و الکتریکی می‌تواند گردن و شانه‌های شما را ماساژ دهد. تنها کاری که نیاز به انجام‌دادن می‌باشد این است که آن را روی گردن خود قرار داده و دکمه ماساژ را بفشارید.

ماساژور گردن چیست؟

انواع ماساژور گردن و شانه

زمان خرید دستگاه‌های الکتریکی و کاربردی باید به انواع مدل‌های آن توجه کنید. دستگاه‌های الکتریکی به دلیل کاربردهای فراوان و فوق‌العاده‌ای که دارند می‌توانند کاربردهای بسیار زیادی را به شما ارائه داده و با هر کدام از این مدل‌ها عملکرد خاص خود را داشته باشند. دستگاه ماساژور گردن و شانه نیز از این قاعده مستثنا نیست؛ این دستگاه فوق کاربردی به دلیل استفاده‌های متنوعی که دارد در مدل‌های فراوانی ساخته شده است؛ اما چرا؟

دستگاه‌های ماساژ می‌توانند تنها کاربردهای محدودی را به شما ارائه دهند. حتی صندلی ماساژ نیز برای هر بخش از بدن یک ماساژ خاص دارا می‌باشد. اگر می‌خواهید ماساژهای مختلف با عملکردها، ترفندها و روش‌های متنوعی را تجربه کنید باید مدل‌های متفاوتی از این دستگاه را استفاده کنید. به طور مثال برخی از مدل‌های این دستگاه هستند که تنها به شکل گرمایی و برخی به شکل دستی گردن و شانه‌های شما را ماساژ می‌دهند.

شما دوستان عزیز می‌توانید با خرید هر کدام از این مدل‌ها یکی از کاربردهای منحصر به فرد ماساژور گردن را تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنیم حتماً قبل از خرید با انواع مدل‌های این دستگاه آشنا شوید تا بدانید که کدام یک از ماساژورهای برقی برای شما مناسب هستند. این مدل‌ها علاوه بر کاربرد، در مواردی مانند شارژدهی، هزینه استفاده و… نیز متفاوت هستند. بهترین مدل‌هایی که شامل انواع ماساژور شانه و گردن می‌شوند، شامل موارد زیر می‌باشند:

انواع ماساژور گردن و شانه

 

1.ماساژور گردن مادون ‌قرمز

یکی از خاص‌ترین مدل‌هایی که برای دستگاه ماساژور گردن و شانه وجود دارد مدل مادون‌قرمز است. مادون‌قرمز یکی از کاربردی‌ترین اشعه‌هایی است که هم در پزشکی و هم در عرصه‌های دیگر بسیار کاربردی است.

در مدل‌های مادون‌قرمز دستگاه ماساژ گردن از نور مادون‌قرمز برای ایجاد حرارت استفاده می‌شود. حرارتی که توسط این دستگاه تولید می‌شود برای ماساژ گرمایی کاربرد فوق‌العاده‌ای داشته و به بهترین شکل می‌تواند دردهای گردن و شانه‌های شما را از بین ببرد.

2.ماساژور گردنی ماشین

مدلی از دستگاه ماساژور گردن و شانه وجود دارد که برای استفاده در خودرو طراحی شده و به آن ماساژور گردنی ماشین می‌گویند. این مدل از دستگاه ماساژ به‌گونه‌ای طراحی شده که فضای بسیار کمی را اشغال کرده و می‌توانید آن را هنگام رانندگی یا مسافرت روی گردن و شانه‌های خود قرار دهید.

مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با این مدل وجود دارد شارژی بودن آن است. باتری‌هایی که در این مدل استفاده شده‌اند توانایی شارژدهی طولانی دارند که موجب می‌شود شما یک ماساژ کامل و طولانی را برای چندین بار در خودرو داشته باشید.

3.بالش گردنی ماساژور دار

از خاص‌ترین مدل‌های دستگاه ماساژور گردن و شانه بالش گردنی ماساژور دار است. شاید تابه‌حال به این موضوع فکر کرده باشید که هنگام خواب یا درازکشیدن گردن یا شانه‌های خود را ماساژ دهید. این کار با مدل‌های معمولی دستگاه ماساژ تقریباً غیرقابل‌انجام است.

اما شما می‌توانید با خرید بالش گردنی ماساژور دار، در هنگام استراحت در حالت درازکش نیز گردن خود را ماساژ دهید. این مدل به شکل شارژی تولید شده و توانایی انجام ماساژهای مختلفی را برای شما دارا می‌باشد.

4.ماساژور برقی گردن

از دیگر مدل‌هایی که برای ماساژور گردن وجود دارد مدل برقی آن می‌باشد. دستگاه ماساژور گردن و شانه مدل برقی به شکلی است که با استفاده از انرژی مستقیم برق ‌کار می‌کند. این مدل بیشتر در منزل و محیط‌هایی که به برق دسترسی ندارید کاربرد دارد.

مهم‌ترین نکته‌ای که می‌توان در رابطه با این دستگاه به آن اشاره کرد ماساژ حرفه‌ای آن است. دستگاه ماساژ برقی گردن دارای ماساژورهای مختلفی است که به شکل هم‌زمان نقاط مختلف گردن و شانه‌های شما را ماساژ می‌دهند.

5.ماساژور گردن هوشمند

امروزه افراد در خرید هر چیزی سخت‌گیری به خرج داده و به دنبال خرید وسایلی هستند که هوشمند باشند. دستگاه‌های بسیاری در مدل هوشمند تولید شده‌اند و دستگاه ماساژور گردن و شانه نیز در بین این موارد جای گرفته است. دستگاه ماساژ گردن هوشمند می‌تواند با روش‌های جدید و به روزی گردن شما را ماساژ دهد.

این دستگاه قابلیت این را دارد که به صورت هوشمند روش‌های ماساژ را تغییر داده و حتی شدت آن را نیز کم و زیاد کند. دستگاه ماساژ هوشمند کنترل‌های مختلفی روی خود دارد که به صورت لمسی تغییر کرده و اطلاعات ماساژ را به دقیق‌ترین شکل ممکن روی نمایشگر خود به شما نشان می‌دهد.

6.ماساژور گردن دستی

تا به این قسمت از مقاله مدل‌های الکتریکی و هوشمند دستگاه ماساژور گردن و شانه را با هم بررسی کردیم. اما مدلی از این ماساژور وجود دارد به نام مدل دستی. ماساژور شانه و گردن دستی نوعی ماساژور است که دارای غلتک‌هایی با اشکال مختلف است.

این اشکال در طرح‌های برجسته‌ای هستند که شما کشیده شدن روی گردن و شانه‌های شما موجب باز شدن رگ‌های خونی و تحریک عصب‌ها و عضلات می‌شوند. این کار موجب از بین رفتن دردهای مفصلی و عضلانی در ناحیه گردن می‌شود.

بهترین ماساژور گردن و شانه

مدل‌های بسیاری از دستگاه ماساژور گردن و شانه وجود دارد که در بخش قبلی بررسی کردیم. این را نیز دانستیم که هر کدام از مدل‌های این دستگاه تفاوت‌های مختلفی با یکدیگر دارند. اما سوال اصلی این جا است که بهترین مدل کدام است؟

قبل از مطالعه ی همین مقاله پیشنهاد میکنیم 14 مدل برتر ماساژور گردن و شانه را هم مطالعه کنید.

بسیاری از افرادی که قصد خرید دستگاه ماساژ گردن دارند می‌خواهند بهترین مدل که کاربردهای خاصی داشته باشد را خریداری کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این قسمت بهترین مدل‌هایی که از این دستگاه در بازار موجود است را به شما معرفی کنیم. تمامی مدل‌های زیر را می‌توانید در فروشگاه کی ام کالا با گارانتی‌های معتبر و قیمت مناسبی خرید کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

بهترین ماساژور گردن و شانه

1. بالش گردنی نویز کنسل

از بهترین مدل‌های دستگاه ماساژور گردن و شانه می‌توان به مدل بالش گردنی نویز کنسل اشاره کرد. به طور کلی بالش‌های گردن از بهترین انواع بالش‌هایی هستند که می‌توانید برای بهبود دردهای گردنی استفاده کنید. این بالش‌ها به شکلی کاملاً ارگونومیک و حرفه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند تمامی نقاط گردن شما را پوشش دهند. بالش گردنی نویز کنسل به شکلی سه‌بعدی طراحی شده و از فوم حافظه ۱۰۰ درصدی در آن به کار برده‌اند. این بالش می‌تواند نویزهای گردنی را از بین برده و دردهای آن را تسکین دهد.

بالش گردنی نویز کنسل

2. بالش گردنی ماساژور شیائومی

اگر به دنبال خرید یک بالش گردنی خاص هستید که هم حین مسافرت و هم حین استراحت و… قابلیت ماساژ را برای شما فراهم کند، ما به شما دستگاه ماساژور گردن و شانه مدل بالش گردنی شیائومی را معرفی می‌کنیم.

این مدل دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است که ارزش خریدش را بسیار بالا برده است. مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه شامل طراحی قابل تنفس و ارگونومیک، جلوگیری از تعرق، جنس پلی پورتان، قابلیت ۱۵ بار ماساژدهی با هر شارژ، منبع تغذیه حاوی ۲ باتری قلمی AA و… می‌باشند.

بالش گردنی ماساژور شیائومی

3. ماساژور گردن الکتریکی SKG

از خاص‌ترین و به‌روزترین مدل‌های دستگاه ماساژور گردن و شانه ماساژور الکتریکی SKG می‌باشد. این دستگاه که با استفاده از متریال‌های مقاوم و با کیفیتی تولید شده با روش‌های فشاری، ضربی و ورز دادن نقاط مختلف گردن شما را ماساژ میدهد.

ویژگی‌های این مدل شامل مناسب برای آرتروز گردن و دردهای نقطه‌ای، دارای باتری ۱۰۰۰ میلی‌آمپری، قابلیت ماساژ در ۴ حالت متنوع، قابلیت کمپرس گرما در ۳ درجه دمای مختلف و… می‌شوند. قیمت این دستگاه نیز به صرفه بوده و به شکلی است که می‌توان از آن به عنوان باارزش‌ترین مدل از نظر قیمتی یاد کرد.

ماساژور گردن الکتریکی SKG

4. ماساژور گردن و شانه SKG-H7 با قابلیت کمپرس گرما

اگر بودجه متوسطی برای خرید دستگاه ماساژور گردن و شانه در نظر گرفته‌اید حتماً این مدل را در اولویت‌های برتر خود قرار دهید. دلیل این موضوع قابلیت‌های منحصر به فردی است که این دستگاه به شما ارائه می‌دهد. این مدل از ماساژور شانه گردن و به صورت هوشمند می‌تواند بخش‌های مختلف گردن و حتی بخش‌هایی از عضلات پشتی را نیز ماساژ داده و دردهای آن را به طور کامل تسکین دهد. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، ۴ حالت ماساژ مختلف، دارای انگشت‌های رباتیک، قابلیت کمپرس گرما و… اشاره کرد.

ماساژور گردن و شانه SKG-H7

5. ماساژور گردنی Breo N5

حتماً نام برند بریو را در بین برندهای مطرح تولید کننده انواع ماساژور شنیده‌اید. این برند دستگاه‌های ماساژ فوق‌العاده‌ای را تولید می‌کند که بسیار خاص و کاربردی هستند. شما می‌توانید با خرید مدل N5 از مدل‌های دستگاه ماساژور گردن و شانه این برند، یک ماساژی خاص و باکیفیت دریافت کنید.

ماساژی که این دستگاه به شما ارائه می‌دهد در ترفندهای مختلفی شکل می‌گیرند. به دلیل باتری قدرتمندی که در این دستگاه قرار گرفته شما تنها هفته‌ای یکبار نیازمند شارژ کردن این دستگاه خواهید بود.

ماساژور گردنی Breo N5

6. ماساژور گردن الکتریکی SKG 4098E

یکی دیگر از مدل‌های دستگاه ماساژور گردن و شانه‌ای که از برند SKG در این بخش بررسی می‌کنیم مدل 4098E است. به طور کلی برند SKG را می‌توان از برندهای موفق در زمینه ماساژورها دانست و به این دلیل می‌توان به انواع مدل‌های این برند اعتماد کرد.

ویژگی‌هایی که در این دستگاه گنجانده شده شامل تحریک الکتریکی، قابلیت کمپرس گرمایی با ۴۲ درجه سانتی‌گراد دما، ۳ حالت مختلف ماساژ به همراه ۱۵ شدت متنوع، باتری قوی ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، ۴ ساعت ماساژدهی با هر سری شارژ، دارای ریموت کنترل هوشمند مگنتی، مناسب برای رفع استرس و آرتروزهای گردنی و… هستند.

ماساژور گردن الکتریکی SKG 4098E

7. ماساژور گردن بالشتی هوشمند Mory N02

برند موری از برندهای موفقی است که مدل‌هایی خاص و بسیار کاربردی از دستگاه ماساژ گردن را وارد بازار کرده است. مدل N02 این برند به شکل بالشتی طراحی شده و برای قسمت‌های مختلف بدن قابل استفاده است.

شما می‌توانید از این دستگاه برای ماساژ گردن، کمر، ران و ساق پا و دیگر بخش‌ها نیز استفاده کنید. آپشن‌هایی که برای خرید این مدل نصیب شما می‌شوند شامل طراحی فوق‌العاده طبی و ارگونومیک، ماساژ عضلات به صورت ۳۶۰ درجه، قابلیت ایجاد گرما و… می‌باشند.

ماساژور گردن بالشتی هوشمند Mory N02

8. ماساژور گردن Breo Neck C2 Double Relax

از دیگر مدل‌های برند بریو که کاربردهای بسیار خاصی برای شما دارد این مدل می‌باشد. این مدل از دستگاه ماساژور گردن و شانه که در برند مشهور بریو طراحی و تولید شده است، به شکل بالشتی دور گردن شما قرار گرفته و آن را ماساژ می‌دهد.

ویژگی‌های این مدل شامل ماساژور گردن با سر ماساژ سه‌ بعدی در ۴ حالت، دارای ۲۴ نقطه برای ماساژ گردن، ماساژ چرخشی ۳۶۰ درجه، دارای سگک مغناطیسی نامرئی، متناسب با اندازه‌های مختلف گردن و… هستند.

ماساژور Breo Neck C2 Double Relax

9. دستگاه تثبیت گردن Tech Love

دستگاه‌های تثبیت گردن یکی از مهم‌ترین ابزارهای پزشکی هستند. به کمک این دستگاه‌ها می‌توان ساختار گردن را بهبود داده و از دردهای آن نیز جلوگیری کرد. یکی از مدل‌های خاصی که برای این دستگاه وجود دارد مدل Tech Love است.

این مدل می‌تواند دردهای گردن شما را برطرف کرده و با استفاده از ترفندهای کششی، حالت آن را نیز بهبود دهد. شما می‌توانید با خرید این دستگاه به صرفه علاوه بر بهبود ساختار گردن خود، از دردهای مفصلی و عضلانی در آن نیز جلوگیری کنید.

دستگاه تثبیت گردن Tech Love

سخن پایانی

همه ما با اهمیت ماساژ برای بدن آشنا هستیم. می‌دانیم که ماساژ می‌تواند دردهای عضلانی و مفصلی بخش‌های مختلف بدن ما را کاهش داده و انجام کارهای روزانه را برای ما راحت‌تر کند. دستگاه‌های ماساژ امروزه می‌توانند به روش‌های مختلف و کاملاً اتوماتیک بخش‌های مختلف بدن شما را ماساژ دهند.

یکی از مدل‌های خاص این دستگاه شامل دستگاه ماساژور گردن و شانه است. دستگاه ماساژ گردن به ماساژ نقاط مختلف گردن، شانه‌ها و برخی از عضلات پشت نیز می‌پردازد. این دستگاه در مدل‌های متنوعی تولید شده است. از مدل‌های بالشتی گرفته تا مدل‌های برقی و شارژی. در این مقاله تمامی مدل‌های این دستگاه را با هم بررسی کردیم تا راحت‌تر توانایی انتخاب میان یکی از آن‌ها را داشته باشید.

در انتهای مقاله نیز بهترین مدل‌های ماساژور گردن را به شما معرفی کردیم تا زمان خرید آن‌ها را در نظر داشته باشید. شما می‌توانید انواع مدل‌های دستگاه ماساژ گردن را در فروشگاه کی ام کالا با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به همراه گارانتی‌های معتبر خریداری کنید. تمامی محصولات فروشگاه ما به صورت آنلاین به فروش رسیده و درب منزل تحویل مشتریان عزیز داده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =