همه ما این را می‌دانیم که ماساژ چقدر برای بدن اهمیت دارد. در واقع با انجام ماساژ می‌توانید به بهترین شکل اعضای بدن خود را ترمیم کرده و دردی که در نواحی مختلف بدن وجود دارد را از بین ببرید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید دررابطه‌با ماساژ بدانید این است که ماساژ امری زمان بر بوده و باید برای بخش‌های مختلف بدن انجام شود.

یکی از بهترین روش‌هایی که برای این کار وجود دارد استفاده از دستگاه ماساژور بدن است. دستگاه ماساژور بدن دستگاهی است که می تواند به بهترین شکل بدن شما دوستان عزیز را ماساژ داده و دردی که در آن وجود دارد را از بین ببرد. این دستگاه فوق‌العاده کاربردهای بسیار زیادی دارد. در واقع مدل‌های متنوعی از ماساژور بدن در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ها برای بخش‌های مختلف بدن طراحی شده‌اند.

شما دوستان عزیز می‌توانید با استفاده از مدل‌های مختلف ماساژور به بهترین شکل اعضای مختلف بدن خود را ماساژ دهید. اگر می‌خواهید به طور کامل با انواع و اقسام مدل‌های ماساژور آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

شما عزیزان دل می‌توانید بهترین مدل‌های ماساژور بدن را از فروشگاه کی ام کالا بخرید. کی ام کالا یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینه انواع ماساژورهای دستی و برقی و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی است که بهترین مدل‌های ماساژور را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده است.

انواع ماساژور بدن

انواع ماساژورهای بدن

مهم‌ترین چیزی که باید دررابطه‌با ماساژور بدن بررسی کنیم انواع مدل‌های ماساژور است. ماساژور بدن مدل‌های مختلف دارد. در واقع شما دوستان عزیز می‌توانید با استفاده از این مدل‌ها بخش‌های مختلف بدن را ماساژ دهید. اعضای مختلف بدن ساختاری متفاوت داشته و به همین دلیل شرکت‌های پزشکی برای هر کدام از این اعضا ماساژورهای مخصوصی را ارائه کرده‌اند.

شما عزیزان دل باید قبل از خرید ماساژور با این مدل‌ها آشنایی داشته باشید. از انواع مدل‌های ماساژور بدن می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد. شما عزیزان دل می‌توانید با بررسی محصولات فروشگاه کی ام کالا، بهترین مدل‌هایی که در زیر بررسی می‌کنیم را بخرید. کی ام کالا تمامی این ماساژورها را درون خود قرار داده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل از آن‌ها برای بهبود دردهای بدن استفاده کنند.

در واقع هر کدام از این مدل‌ها تنوع بسیار زیادی دارند که کی ام کالا تمامی این تنوع‌ها را درون خود جای‌داده و این محصولات را با قیمت‌های عالی و فوق‌العاده ارائه می‌دهد. در ادامه علاوه بر این مدل‌ها، کاربرد و ویژگی‌هایشان را نیز برای شما دوستان عزیز بررسی می‌کنیم.

  1. ماساژور سر

یکی از پراستفاده‌ترین و پرمصرف‌ترین مدل‌هایی که برای ماساژور بدن وجود دارد ماساژور سر است. ماساژور سر نوعی ماساژور است که می‌تواند به بهترین شکل سر شما دوستان عزیز را ماساژ دهد. سر مهم‌ترین بخش بدن بوده و ماساژدادن آن برای هر کسی اهمیت دارد. در واقع به دلیل وجود مغز و عصب‌های فراوان در ناحیه سر، معمولاً پس از یک روز پر تنش و خسته‌کننده ممکن است سردرد بگیرید.

برای این که بتوانید از این موضوع جلوگیری کنید بهتر است از ماساژدادن سر کمک بگیرید. ماساژدادن سرکار سختی نیست؛ اما باید باحوصله انجام داده شود. از طرف دیگر این ماساژدادن باید به‌صورت مداوم و با سرعت آرام انجام شود. برخی از افراد نمی‌توانند به بهترین شکل سر شما دوستان عزیز را ماساژ دهند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که از ماساژور سر استفاده کنید.

ماساژور سر دستگاهی الکتریکی است که در مدل‌های مختلفی ارائه می‌شود. معمولاً این ماساژور به شکل کلاهی طراحی شده و به طور کامل روی سر قرار می‌گیرد. سپس با استفاده از ویبراتورها و المنت‌های گرمایی، سر شما دوستان عزیز را ماساژ خواهد داد. این موضوع با افزایش جریان خود و تحریک عصب‌ها، درد ناحیه سر را از بین می‌برد.

ماساژور سر

  1. ماساژور صورت و بدن

از دیگر مدل‌های پر فروشی که برای ماساژور سر وجود داشته و می‌تواند به بهترین شکل سر شما دوستان عزیز را ماساژ دهد ماساژور صورت و بدن است. این ماساژور برای صورت و بدن طراحی شده و می‌تواند به بهترین شکل صورت شما دوستان عزیز را ماساژ دهد. ماساژور صورت باید دستگاهی حرفه‌ای باشد. دلیل این موضوع حساس‌بودن پوست و ماهیچه‌های صورت است.

ممکن است به دلیل برخی از مواد صورت شما دوستان عزیز دچار کبودی، درد، قرمزی یا… شود. برای این که بتوانید این مشکل را برطرف کنید باید از ماساژور صورت استفاده کنید. ماساژور صورت دستگاهی است که با ویبره‌های بسیار آرام و ظریف رگ‌های خونی و ماهیچه‌های صورت را تحریک می‌کند. ممکن است در این حین از گرما نیز بهره برده تا روند درمانی را سریع‌تر کند.

ماساژورهای صورت در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. برخی از این مدل‌ها به همراه ماساژور کلاهی سر ارائه شده و برخی دیگر نیز به‌صورت جداگانه تولید می‌شوند. ماساژور بدن نیز چنین کاربردی دارد. اما این ماساژور از قدرت و سرعت بیشتری برخوردار بوده و می‌تواند برای اعضای مختلف بدن استفاده شود.

ماساژور صورت و بدن

  1. ماساژورهای ویبره‌ای

یکی از بهترین مدل‌هایی که برای ماساژور بدن وجود داشته و بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند ماساژورهای ویبره‌ای هستند. ماساژورهای ویبره‌ای در واقع یکی از دسته‌بندی‌های ماساژور برقی هستند که با استفاده از عملکرد ویبره موجب بهبود دردها و جریان خود در بدن می‌شوند. این ماساژورها بین افراد محبوبیت بسیار زیادی داشته و می‌توانند به بهترین شکل موجب بهترشدن دردها شوند.

نکته جالبی که دررابطه‌با ماساژورهای ویبره‌ای وجود دارد این است که این ماساژورها می‌توانند برای هر قسمتی از بدن استفاده شوند. شما دوستان عزیز می‌توانید برای ازبین‌بردن درد بازوهای دست، زانو، پا، شکم و… از ماساژورهای ویبره‌ای استفاده کنید. این ماساژورها می‌توانند به بهترین شکل هر بخشی از بدن را درمان کرده و هر دردی که دارید را از بین ببرند.

مدل‌های مختلفی از ماساژورهای ویبره‌ای در بازار وجود دارند. در واقع می‌توانید در ماساژورهای سر، ماساژور پا و… شاهد وجود این ماساژور فوق‌العاده مؤثر و کاربردی باشید. شما دوستان عزیز حتی می‌توانید در این مدل ماساژورها میزان قدرت و سرعت ویبره را تنظیم کنید. این امر به بهترین شکل در روند بهبود بدن کمک می‌کند.

ماساژورهای ویبره‌ای

  1. ماساژور پا

ماساژور پا یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین مدل‌هایی است که در میان انواع ماساژور بدن وجود دارد. دستگاه ماساژور پا یک پکیج کامل برای ماساژدادن پا است. این دستگاه فوق‌العاده کاربردی می‌تواند بخش‌های مختلف پا را ماساژ داده و دردهای آن را از بین ببرد. اما چرا ماساژ پا اهمیت دارد؟ پا مهم‌ترین عضو بدن بوده و به کمک آن است که شما دوستان عزیز می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود و ورزش‌های مختلف را انجام دهید.

به دلیل این که پا باید وزن بدن را در طول روز تحمل کند، ممکن است که پس از یک روز کاری طولانی و خسته‌کننده، عضلات پای شما عزیزان درد بگیرد. برای این که بتوانید از این مشکل جلوگیری کرده و درد قسمت‌های مختلف پای خود را از بین ببرید پیشنهاد می‌دهیم که از ماساژورهای پا استفاده کنید.

ماساژور پا در مدل‌های مختلفی ارائه شده و در هر کدام از مدل‌ها با عملکردهای مختلف موجب بهبود عملکرد پا می‌شود. در برخی از مدل‌های این ماساژور، ماساژور زانو، ساق پا، مچ پا، کف پا و… با هم در یک دستگاه قرار گرفته‌اند که این موضوع کاربردهای ماساژور را چندین برابر می‌کند.

ماساژور پا

  1. ماساژور کمر

یکی از مهم‌ترین مدل‌هایی که برای ماساژور بدن وجود داشته و مدل‌های متنوعی از آن در بازار وجود دارد ماساژور کمر است. ماساژور کمر نوعی ماساژور مهم است که به کمک آن می‌توانید بخش‌های مختلف کمر خود را ماساژ دهید.

این دستگاه فوق‌العاده کاربردی می‌تواند به بهترین شکل کمر که مهم‌ترین عضو بدن است را ماساژ دهد. امروزه بسیاری از افراد به دلیل انجام کارهای مختلف به شکل غیراستاندارد پس از یک روز دچار درد فراوان در ناحیه کمر می‌شوند. درد کمر ممکن است ناشی از بلندکردن وسایل سنگین یا انجام ورزش‌های مختلف باشد.

در صورتی که درد کمر را برطرف نکنید ممکن است بیماری‌های مختلفی مانند آرتروز، دیسک کمر و… برای شما دوستان عزیز ایجاد شوند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که از ماساژور کمر استفاده کنید. ماساژور کمر دستگاهی است الکترونیکی که در مدل‌های مختلفی ارائه شده است.

برخی از مدل‌ها این ماساژور به‌صورت کمربندی بوده و دور کمر قرار می‌گیرند. با قراردادن این ماساژور روی کمر می‌توانید با استفاده از ماساژورهای حرکتی، ویبراتور و حرارتی به بهترین شکل درد کمر خود را از بین ببرید.

ماساژور کمر

  1. ماساژور گردن

همان‌طور که کمر برای بدن بسیار مهم بوده و سلامت آن برای شما دوستان عزیز اهمیت دارد، گردن نیز مهم بوده و در صورت دردگرفتن گردن نمی‌توانید بسیاری از کارهای روزمره خود را انجام دهید. برای این که بتوانید از درد گردن راحت شوید باید از بهترین مدل‌های ماساژور گردن استفاده کنید. ماساژور گردن دستگاهی است که دور گردن قرار گرفته و با گرما، ویبره و حرکات آرام گردن را ماساژ می‌دهد.

گردن همانند کمر بسیار مهم بوده و در صورتی که به‌موقع درد آن را درمان نکنید ممکن است که بیماری‌های سختی در آن ایجاد شود. ماساژور گردن می‌تواند شما دوستان عزیز را به ماساژدادن گردنتان کمک کند. به برخی از مدل‌های این ماساژور به شکل بالشتی هستند. یعنی باید گردن خود را روی آن‌ها قرار داده و سپس ماساژور را روشن کنید.

ماساژور با استفاده از المنت‌های حرارتی و ویبراتورهای مختلف رگ‌های خونی گردن را تحریک کرده و این موضوع می‌تواند به بهبود جریان خون در گردن کمک کند. در نتیجه بهبود جریان خون به کمک ماساژور گردن درد آن از بین خواهد رفت.

ماساژور گردن

  1. ماساژور شانه

اگر به دنبال خرید یک ماساژور بدن کاربردی هستید می‌توانید از ماساژور شانه نیز استفاده کنید. همان‌طور که گفتیم بخش‌های مختلف بدن ساختار مخصوص به خود را داشته و به همین دلیل برای رفع درد و بهبود عملکرد آن‌ها بهتر است که از ماساژور مخصوص استفاده کنیم. ماساژور شانه نوعی ماساژور است که برای ماساژدادن شانه‌ها استفاده می‌شود.

افراد مختلف ممکن است در طول روز به‌اندازه متفاوتی از شانه‌های خود استفاده کنند. اما در صورتی که وسایل سنگین بلند کرده یا ورزش‌های سنگین انجام دهید ممکن است که دچار شانه درد شوید. درد شانه به‌اندازه‌ای بد است که می‌تواند شما دوستان عزیز را از انجام کارهای روزمره جلوگیری کند. برای این که از درد شانه جلوگیری کرده و بتوانید به بهترین شکل این درد را از بین ببرید می‌توانید از مدل‌های مختلف ماساژور شانه استفاده کنید.

ماساژور شانه شباهت بسیار زیادی به ماساژور زانو دارد. در واقع اندازه این ماساژور کوچک بوده و تنها روی قسمتی از شانه شما دوستان عزیز  قرار می‌گیرد. سپس با استفاده از روش‌های مختلف ویبره و حرارت موجب بهبود درد مفصل و ماهیچه‌های قسمت شانه می‌شود. می‌توانید بهترین مدل‌های ماساژور شانه را از کی ام کالا به‌صورت آنلاین بخرید.

ماساژور شانه

  1. ماساژور کف پا

از دیگر مدل‌هایی که برای ماساژور بدن وجود داشته و استفاده از آن می‌تواند کاربردهای بسیار زیادی را برای شما دوستان عزیز به ارمغان بیاورد ماساژور کف پا است. اگر موارد بالا را به طور کامل بررسی کرده باشید متوجه شده‌اید که در ماساژور پا حرفه‌ای معمولاً از ماساژور کف پا نیز استفاده می‌شود. ماساژور کف پا دستگاهی الکترونیکی است که به‌صورت حرفه‌ای و اختصاصی برای کف پا ساخته شده است.

این ماساژور حرفه‌ای می‌تواند به بهترین شکل پای شما دوستان عزیز را ماساژ داده و به بهترین شکل درد آن را از بین ببرد. این ماساژور برای کف پای افراد مختلف طراحی شده و استفاده از آن برای زمان‌هایی که پیاده‌روی طولانی یا مدت‌زمان سرپایی زیادی داشته‌اید مناسب است. در واقع زمانی که افراد پیاده‌روی زیاد یا دویدن زیاد را انجام می‌دهند، کف پای آن‌ها درد گرفته و موجب می‌شود تا نتوانند کارهای روزمره خود را انجام دهند.

برای این که بتوانید این مشکل را برطرف کنید می‌توانید زمان دردگرفتن کف پا به‌صورت روزانه از ماساژور کف پا استفاده کنید. این ماساژور زیر کف پا قرار گرفته و با ویبره‌ای که با گرما همراه شده است می‌تواند پای شما دوستان عزیز را ماساژ دهد. این دستگاه می‌تواند به بهبود دردهای عضلانی و عصبی در کف پا کمک کرده و همچنین جریان خون را در آن بهتر کند.

ماساژور کف پا

  1. ماساژور بالشتکی

یکی از محبوب‌ترین مدل‌هایی که برای ماساژور بدن وجود داشته و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند ماساژورهای بالشتکی هستند. همان‌طور که از نام ماساژورهای بالشتکی مشخص است، شکل آن همانند بالشت بوده و در زیر عضله قرار می‌گیرد. این ماساژور نحوه استفاده راحتی داشته و بین افراد زیادی محبوبیت دارد. مدل‌های مختلفی از ماساژور در مدل بالشتکی تولید شده‌اند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها درد نواحی مختلف بدن خود را از بین ببرید.

به طور مثال از محبوب‌ترین مدل‌های ماساژور بالشتکی می‌توان به ماساژورهای گردن و کمر اشاره کرد. ماساژدادن کمر و گردن کار راحتی نبوده و باید بادقت بالایی انجام شود. برای این که بتوانید به بهترین شکل این ماساژ را انجام دهید بهتر است که از ماساژورهای بالشتکی استفاده کنید. درون این ماساژور هیترهای خاصی قرار گرفته که به همراه ویبراتورهای باکیفیت می‌توانند به بهترین شکل موجب بهبود درد کمر و گردن شوند.

در صورتی که می‌خواهید به بهترین شکل درد کمر و گردن خود را با استفاده از ماساژور بالشتکی از بین ببرید بهتر است برای خرید این ماساژور از سایت کی ام کالا کمک بگیرید. فروشگاه کی ام کالا مدل‌های مختلفی از این ماساژور را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به‌راحتی عضلات مختلف بدن و مفصل‌های استخوانی را ماساژ دهید.

ماساژور بالشتکی

  1. صندلی ماساژور

مدل‌های مختلفی از ماساژور بدن در بازار وجود دارد که می‌توانید با استفاده از هر کدام این مدل‌ها به بهترین شکل بدن خود را ماساژ دهید. ماساژورهای ویبراتور و بالشتکی از مدل‌های ارزان قیمت و پر فروش ماساژورهای بدن هستند.

اگر برای خرید ماساژور محدودیت بودجه در نظر نگرفته‌اید و می‌خواهید با استفاده از ماساژور تمامی بخش‌های مختلف بدن را به‌صورت هم‌زمان ماساژ دهید پیشنهاد ما به شما دوستان عزیز خرید صندلی ماساژور است. یکی از خاص‌ترین و گران‌قیمت‌ترین ماساژورهایی که در بازار وجود دارد ماساژورهای صندلی شکل هستند.

صندلی ماساژور همان‌طور که از نامش مشخص است دستگاهی است که به شکل صندلی. این صندلی هوشمند دارای بخش‌های مختلفی بوده و هر کدام از بخش‌های این صندلی دارای ماساژورهای خاصی هستند. می‌توانید با استفاده از صندلی ماساژور به‌صورت هم‌زمان گردن، سر، کمر، عضلات پشت، شانه، دستان، پاها، زانو، ساق پا و حتی کف پا را ماساژ دهید.

برای هر کدام از این اعضا در صندلی ماساژور قطعه‌ای خاص و باکیفیت در نظر گرفته شده است. این صندلی به شکلی حرفه‌ای و مدرن طراحی شده و جنس بنده آن از چرم است. این ماساژور نسبت به مدل‌های دیگر ماساژور قیمتی بالاتر داشته و به همین دلیل کمتر کسی سراغ خرید آن می‌رود.

صندلی ماساژور

  1. ماساژور تفنگی

یکی از مدل‌های پر فروش و محبوبی که میان انواع مدل‌های ماساژور بدن وجود داشته و استفاده از آن می‌تواند نتایجی عالی برای بدن داشته باشد ماساژورهای تفنگی هستند. ماساژور تفنگی نوعی ماساژور است که به شکل تفنگ طراحی شده و استفاده از آن بسیار راحت است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در ماساژورهای تفنگی وجود داشته و موجب شده استفاده از آن به بهترین شکل ممکن باشد شارژی بودن و جمع‌وجور بودن این ماساژور است.

اگر مدل‌های مختلف ماساژور را بررسی کرده باشید متوجه شده‌اید که اکثر این مدل‌ها اندازه‌ای بزرگ و پهن داشته و جابه‌جایی آن‌ها دشوار است. اما ماساژور تفنگی ابعادی کوچک داشته و حتی زمان سفر نیز می‌توانید آن را به همراه خود ببرید.

شارژی بودن این ماساژور موجب شده تا استفاده از آن به بهترین شکل در هر مکانی ممکن باشد. باتری این ماساژور به شکلی حرفه‌ای تولید شده و می‌تواند ساعاتی طولانی به شما دوستان عزیز ماساژ باکیفیت با انواع سری‌های مختلف را ارائه دهد. طراحی این ماساژور شیک بوده و به همراه سری‌های مختلفی ارائه می‌شود.

ماساژور تفنگی

سخن پایانی

ماساژورها از محبوب‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی هستند. شما دوستان عزیز می‌توانید با استفاده از ماساژورهای مختلف به بهترین شکل بخش‌ها و اعضای مختلف بدن خود را ماساژ دهید. یک دستگاه ماساژ می‌تواند کاربردهای بسیار زیادی داشته باشد و این موضوع کاملاً به مدل و قدرت ماساژور بستگی دارد.

از پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین مدل‌هایی که برای ماساژور بدن وجود دارد می‌توان به مدل‌های تفنگی، ویبراتور، بالشتکی، صندلی ماساژور و… اشاره کرد. به‌غیراز این ماساژورها ماساژورهای دیگری نیز وجود دارند که برای بخش‌های مختلف بدن طراحی شده و هر کدامشان می‌توانند برای ناحیه‌ای خاص استفاده شوند.

در این مقاله آموزشی و جامع سعی کردیم که به بهترین شکل انواع مدل‌های ماساژور بدن را به شما دوستان عزیز  معرفی کنیم. ما تلاش کردیم در این نوشته مدل‌های خاص و باکیفیتی که برای ماساژ وجود دارد را به همراه کاربردها و نحوه استفاده‌شان بررسی کنیم. شما دوستان عزیز می‌توانید تمامی مدل‌های ماساژور بدن را باکیفیت عالی و گارانتی‌های معتبر از فروشگاه کی ام کالا به‌صورت آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دو =