یکی از کاربردی‌ترین مدل‌های ماساژور، دستگاه ماساژور سر است. مدل‌های زیادی از دستگاه ماساژ در بازار وجود دارد که هر کدام از مدل‌های آن به ماساژ بخش‌های خاص از بدن می‌پردازند. این دستگاه علاوه بر مشکلات مفصلی و ماهیچه‌ای، به کاهش استرس بدن نیز بسیار کمک کرده و باعث بهبود انرژی در افراد می‌شود.

دستگاه ماساژ سر به ماساژ دادن سر می‌پردازد که یکی از مهم‌ترین کاربردهای این دستگاه‌ها است، زیرا سر یکی از  بخش‌های بدن به حساب می‌آید که رگ‌های عصبی و خونی مهمی در آن و کنار مغز قرار گرفته‌اند. اگر در بسیاری از مواقع از سردرد خود رنج می‌برید، می‌توانید از دستگاه ماساژ سر که با استفاده از روش‌های متنوع پوست سر شما را ماساژ می‌دهد، سردرد خود را برطرف کرده و از مزایای آن استفاده‌های زیادی ببرید.

همچنین اگر قصد خرید بهترین ماساژور سر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید، زیرا ما در ادامه به بررسی بهترین مدل‌های ماساژور سر خواهیم پرداخت.

بهترین ماساژور سر

مدل‌های بسیار زیادی از این دستگاه فوق‌العاده کاربردی در بازار وجود دارد. دستگاه ماساژور سر به دلیل کاربردهای فراوانی که دارد می‌تواند قسمت‌های مختلف سر شما را به بهترین شکل ممکن ماساژ دهد. در مدل‌های مختلف این دستگاه این کاربرد به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود. همین امر نیز واجب می‌کند تا زمان خرید به بررسی مولفه‌های زیادی بپردازید. مهم‌ترین این مؤلفه‌ها عبارت‌اند از:

بهترین ماساژور سر

·       نحوه عملکرد (برقی یا شارژی)

اولین ویژگی که در دستگاه ماساژور سر باید دنبال آن باشید برقی یا شارژی بودن آن است. این دستگاه به صورت الکترونیکی بوده و باید با انرژی برق بخش‌های مختلف خود را حرکت دهد. مدل‌های برقی این دستگاه از برق مستقیم شهری برای عملکرد خود استفاده می‌کنند.

این مدل‌ها قدرت بالایی داشته و محدودیتی در زمان استفاده ندارند. اما مدل‌های شارژی با استفاده از باتری‌هایی قوی انرژی مورد نیاز ساعات طولانی از ماساژ را برای دستگاه تأمین می‌کنند. با استفاده از این دستگاه می‌توانید هر جا که خواستید سر خود را ماساژ دهید.

·       قابل ‌حمل

یکی از مهم‌ترین نکاتی که زمان خرید این دستگاه فوق‌العاده باید به آن توجه کنید قابلیت حمل‌ونقل آن است. از آن جایی که دستگاه ماساژور سر بسیار کاربردی بوده و می‌توان با کمک آن در هر جایی سر را ماساژ داد، بهتر است مدلی را خریداری کنید که اندازه و وزن مناسبی داشته و به راحتی قابل جابه‌جایی است. مدل‌هایی که به راحتی جابه‌جا می‌شوند را می‌توانید همراه خود به مسافرت برده یا حتی در خودروی خود از آن استفاده کنید. ارزش خرید این مدل‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

·       سهولت استفاده

سهولت استفاده نکته‌ای واجب در زمان خرید دستگاه ماساژور سر است. شما باید به دنبال مدلی باشید که به بهترین شکل سر شما را ماساژ داده و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. در صورتی که دستگاه ماساژور سری را خریداری کنید و نتوانید از ویژگی‌های آن به درستی استفاده کنید، در واقع پول خود را هدر داده‌اید. مدل‌های زیادی در سطح بازار هستند که ویژگی‌های منحصر به فردی داشته و می‌توان از آن‌ها به راحتی استفاده کرد. به طور مثال سعی کنید مدل‌هایی را خریداری کنید که دارای کلیدهای تنظیم لمسی هستند.

·       قیمت دستگاه

قیمت همیشه مهم‌ترین عامل زمان خرید هر محصولی بوده و نشان دهنده ارزش خرید آن می‌باشد. باید توجه کنید که در صورت بالا بودن قیمت محصول، آیا ویژگی‌های آن به‌اندازه‌ای هستند که ارزش خرید داشته باشد؟ آیا مدل‌های بهتری با این قیمت در بازار وجود دارند که ویژگی‌های بیشتری را حتی در قیمت پایین‌تر ارائه دهند؟ پاسخ این سؤالات را تنها می‌توانید با بررسی چندین مدل از دستگاه ماساژور سر پیدا کنید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت بالا به تنهایی نشان دهنده ارزش خرید بالا نیست.

·       طول عمر

و اما آخرین مؤلفه و معیاری که باید زمان خرید دستگاه ماساژور سر بررسی کنید طول عمر دستگاه است. هر چه طول عمر دستگاه بیشتر باشد، بیشتر می‌توانید از آن جهت ماساژدادن کف سر خود استفاده کنید. این دستگاه از قطعات مختلفی ساخته شده و همین موضوع کیفیت ساخت آن را بسیار مهم می‌کند.

توجه کنید که هر چه کیفیت دستگاه بالاتر باشد، مدت زمان بیشتری عمر کرده و تا سال‌ها نیازمند خرید دستگاه ماساژ سر جدیدی نخواهید بود. این ویژگی تاثیر زیادی در ارزش خرید دستگاه ماساژ سر دارد.

فواید ماساژور سر

اگر قصد خرید دستگاه ماساژور سر دارید باید این مژده را به شما دهیم که این دستگاه فواید فوق‌العاده‌ای داشته و استفاده از آن بسیار برای شما مفید است. مهم‌ترین فایده‌هایی که با استفاده از دستگاه ماساژ سر نصیب شما می شود عبارت‌اند از:

  • کمک به جلوگیری از سردرد و درد کمر
  • افزایش رشد مو
  • از بین برنده بی‌خوابی و بی‌حسی
  • کاهش اضطراب و افسردگی
  • تقویت حافظه
  • و اگر قصد دارید خیلی جامع تر با این فواید آشنا شوید پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله ی فواید ماساژور سر چیست است.

برند ماساژور سر در ایران

قصد خرید دستگاه ماساژور سر دارید؟ پیشنهاد می‌کنیم از بهترین برندهای این دستگاه که در ایران وجود دارند خرید خود را انجام دهید. برندهای زیادی در بازار ایران از ماساژور سر هستند که بهترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

  1. برند بیورر آلمان که دارای ماساژورهای فوق‌العاده‌ای است و از قیمت مناسبی نیز برخوردار می‌باشد.
  2. برند شاندرمن ایران که سال‌های سال است به تولید انواع دستگاه‌های ماساژ می‌پردازد.
  3. برند تن زیب که نسبت به دیگر برندها جدیدتر بوده و محصولات متنوعی را وارد بازار ایران کرده است.

شما می‌توانید برای خرید دستگاه ماساژور سر یکی از این برندها را انتخاب کرده و با هزینه‌ای به صرفه بهترین مدل‌ها را خریداری کنید.

ماساژورهای سر موجود در ایران

بهترین برند ماساژور سر

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا بهترین برندها و مدل‌های دستگاه ماساژور سر را به شما پیشنهاد دهیم. برندهایی که در این بخش بررسی می‌کنیم از محبوبیت زیادی در بازار برخوردارند که به دلیل ویژگی‌های فوق‌العاده و منحصر به فردشان می‌باشد. پرفروش‌ترین دستگاه‌های ماساژ سر عبارت‌اند از:

 

بهترین برند ماساژور سر

1.    ماساژور سر Breo iDrem 5S

یکی از خاص‌ترین مدل‌های دستگاه ماساژور سر این مدل می‌باشد. این دستگاه که ساخته شرکت Breo می‌باشد ویژگی‌های بسیار زیاد و فوق‌العاده‌ای دارد. به طور مثال شکل آن به‌گونه‌ای است که مانند کلاه به طور کامل روی سر قرار گرفته و اندازه آن نیز قابل تنظیم است.

این مدل دارای ماساژور چشم است که قابلیت جابه‌جایی داشته و از فناوری فشار هوشمند نیز استفاده می‌کند. خرید و استفاده از ماساژور سر Breo iDream 5s بسیار به صرفه و فوق‌العاده کاربردی خواهد بود.

ماساژور سر Breo iDrem 5S

2.    مینی ماساژور سر اسمارت هد اسپا

اگر به دنبال خرید ماساژور مینی و کوچک هستید این مدل برای شما ساخته شده است. یکی دیگر از مدل‌های خاص ماساژور سر که ساخته یکی از بهترین برندهای ماساژ می‌باشد، مینی ماساژور سر اسمارت هد اسپا می‌باشد. این دستگاه ماساژور سر دارای ویژگی‌های خاصی است که ارزش خرید آن را بسیار بالا برده است. قدرت آن 5 وات بوده و به صورت کاملاً ضد آب طراحی شده است.

ظرفیت باتری این دستگاه 1200 میلی آمپر ساعت است که میزانی طولانی مدت از ماساژ سر را به شما ارائه می‌دهد. این دستگاه برای ماساژ سطحی و پوستی فوق‌العاده بوده و دارای بازوهای سیلیکونی می‌باشد. شارژ آن به صورت آسان و سریع به کمک درگاه تایپ C قابل انجام است.

ماساژور سر اسمارت هد اسپا

3.    ماساژور سر شیائومی Mini M2

برند شیائومی یکی از موفق‌ترین برندها در حوزه تولید انواع دستگاه‌های هوشمند است. دستگاه ماساژور سر هوشمند شیائومی مدل مینی M2 آن دارای ویژگی‌های عالی و جذاب است. این دستگاه اندازه بسیار کوچکی داشته و در رنگ‌های جذابی تولید می‌شود. از طرفی دیگر موادی که این دستگاه توسط آن‌ها تولید شده با محیط زیست سازگار بوده و بسیار آن را سبک و راحت کرده است.

این دستگاه با استفاده از تکنیک‌های مخلتف 6 حالته توانایی ماساژ سر شما را به بهترین حالت داشته و دارای سرعت‌های مختلفی می‌باشد. خرید ماساژور سر شیائومی را هر کسی پیشنهاد می‌دهیم زیرا کیفیت محصولات این برند بسیار بالا است.

ماساژور سر شیائومی Mini M2

4.    کلاه ماساژور سر و شقیقه و چشم

کلاه ماساژور یکی از کاربردی‌ترین مدل‌های دستگاه ماساژور سر است. این کلاه توانایی ماساژ سر، شقیقه و چشم را به صورت هم‌زمان داشته و به همین دلیل بسیاری از افراد خرید آن را در اولویت‌های خود قرار داده‌اند. این دستگاه به کمک بهترین متریال‌ها ساخته شده و کیفیتی استثنایی دارد.

از طرف دیگر می‌توانید به کمک آن هم‌زمان با ماساژ سر به موسیقی مورد علاقه خود نیز گوش دهید. خرید این دستگاه به دلیل قیمت فوق‌العاده مناسب و آپشن‌های خاصی که دارد بسیار با ارزش می‌باشد.

کلاه ماساژور سر

5.    ماساژور سر برقی  MZ-HM155

یکی دیگر از مدل‌های دستگاه ماساژور سر که خرید آن را به هر کسی پیشنهاد می‌دهیم این مدل است. این ماساژور برای همه سنین و همه افراد مناسب بوده و ویژگی‌های خاصی دارد. طراحی آن به شکلی بوده که به راحتی جابه‌جا شده و می‌توان از آن در هر جایی استفاده کرد. عمر باتری آن بسیار طولانی است و مدت زمان زیادی را به شما پاسخگویی خواهد داد. این مدل ماساژور با استفاده از امواج مغناطیسی دردهای سر و اضطراب شما را کاهش خواهد داد.

ماساژور سر برقی  MZ-HM155

حرف آخر

یکی از بهترین و کاربردی‌ترین دستگاه‌های ماساژ، ماساژور سر است. این دستگاه وظیفه ماساژ سر را بر عهده داشته و در مدل‌های مختلف خود این کار را به روش‌های متنوعی انجام می‌دهد. استفاده از این دستگاه‌ها پیامد‌های  خوبی برای شما دوستان عزیز خواهد داشت. برخی از این مزایا عبارت اند از: برطرف کردن سردرد، بهبود جریان خون، کاهش استرس و… اشاره کرد.

همچنین اگر می‌خواهید یک ماساژور سر باکیفیت و خوب برای خود خریداری نمایید، توصیه ما به شما عزیزان  این است که نکاتی که در این مقاله اشاره کردیم را با دقت مطالعه نمایید و هنگام خرید حتما آن‌ها در نظر داشته باشید. از این نکات می‌توان به مواردی همچون برند ماساژور، حمل‌ونقل آسان، قیمت به صرفه، نحوه عملکرد و… اشاره کرد. توجه داشته باشید که تمامی این موارد در تجربه استفاده شما از دستگاه ماساژ مؤثر خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =