راهنمای خرید انواع ماگ

برای استفاده از نوشیدنی های مختلف، با توجه به مجلسی که دارید لیوان های متفاوتی در نظر گرفته می شود. همانطور که می دانید در بازار سه نوع لیوان یعنی ماگ، فنجان و لیوان معمولی وجود دارد. پس انواع ماگ، جزوی از لیوان ها محسوب می شود که از فنجان و لیوان های معمولی بزرگتر است. انواع ماگ ها در بازار انواع مختلفی دارند؛ از جمله: سرامیکی، فلزی، سفالی، شیشه ای و چوبی. تنها تفاوت آن ها، درجنس مواد اولیه ی به کار رفته در ماگ ها می باشد.

ماگی که انتخاب می کنید می تواند از طرح و مدل های مختلف و مطابق با سلیقه خودتان برخوردار باشد حتی از هر جنسی که باشد؛ برای مثال ماگ فانتزی و ماگ دیزنی نمونه هایی از خرید طرح های مختلف ماگ هستند. در ادامه با کی ام کالا همراه باشید تا شما را با طرح و مدل های مختلف انواع ماگ آشنا کرده تا بتوانید خرید خود را به آسانی انجام دهید.

ماگ هوشمند

ماگ هوشمند، یک لیوان مسافرتی با ویژگی‌های فراوان است که تجربه نوشیدن نوشیدنی‌های گرم را به یک سطح جدید ارتقا می‌دهد. یکی از ویژگی‌های برجسته این ماگ، قابلیت خودگرمی است. با استفاده از تکنولوژی هوشمند، این ماگ قادر است مایعات درون خود را به سرعت و به طور یکنواخت گرم کند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند از نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، چای، شیر و دیگر مایعات دلپذیر در هر زمانی لذت ببرند.

ویژگی دیگر این ماگ، شارژر بی‌سیم یکپارچه است. با قرار گرفتن ماگ بر روی پایه‌ی شارژر، کاربران می‌توانند بدون نیاز به هیچگونه کابل‌ مزاحم، تلفن‌های همراه، هدفون‌های بی‌سیم و سایر دستگاه‌های قابل شارژ بی‌سیم خود را به راحتی شارژ کنند. علاوه بر این، با طراحی باریک و زیبای انواع ماگ های هوشمند، قابلیت حمل آسان را نیز داراست. به دلیل وزن کم و ابعاد مناسب، کاربران می‌تواند این ماگ را به راحتی در کیف، کوله پشتی و یا جیب خود حمل کرده و از آن در هر زمان و مکانی استفاده کنند.

راهنمای خرید انواع ماگ + معرفی ماگ هوشمند

ماگ قهوه

در حالت کلی انواع ماگ ها برای نوشیدنی هایی مثل چای، نسکافه، کاپوچینو، شیر داغ و مخصوصا قهوه کاربرد دارند. جنس ماگی که خریداری می کنید می تواند در طعم قهوه شما هم مؤثر باشد؛ بنابراین معمولا جنس ماگ های قهوه از سرامیک هستند؛ سرامیک یک ماده جامد و خنثی است و در نتیجه با وجود قهوه داغ هم واکنشی در ماگ شما رخ نمی دهد و طعم خاص و بی نظیر قهوه تان حفظ خواهد شد. ماگ قهوه ای که انتخاب می کنید می تواند با جنس، طرح و مدل انتخابی تان هماهنگ باشد و دست شما در انتخاب مدل های مختلف آن باز است.

برای مثال می توانید ماگ فانتزی مثل ماگ دیزنی و یا کاکتوس خریداری کنید. از آنجایی که لیوان ماگ قهوه صرفا برای نوشیدن قهوه اختصاص یافته است به همین دلیل نسبت به بقیه انواع ماگ ها دارای اندازه و حجم کمتری هستند. علاوه بر آن لیوان های معروف به ماگ استارباکس به ماگ قهوه هم شناخته می شوند. ماگ های استارباکس معمولا دسته ندارند و دارای درب مخصوص هستند.

ماگ استیل

ماده اولیه مصرفی در تهیه این نوع از ماگ ها استیل است. استیل یک نوع فلز مقاوم در برابر خوردگی و اکسیژن هوای مرطوب است و در صورتی که روی زمین بیوفتد، دچار شکستگی، ترک و یا آسیب هایی از این دست نخواهد شد. به دلیل دوام و عمری طولانی این نوع ماگ ها طرفداران زیادی پیدا کرده اند. فلاسک و تراول ماگ ها هم معمولا از جنس استیل می باشند.

انواع ماگ های استیل نسبت به سایر ماگ ها گنجایش بیشتری دارند و همچنین به دلیل ویژگی های مواد اولیه مصرفی، ماگ های استیل نوشیدنی را می توانند برای مدت زمان بیشتری با دمای اولیه خود نگه دارند. به دلیل کارایی این ماگ های استیل نسبت به سایر انواع ماگ ها کمی گران قیمت تر هستند اما با توجه به ویژگی، دوام، کارایی، و ظاهر شیک شان این قیمت می تواند به صرفه و اقتصادی باشد.

ماگ فانتزی

ماگ فانتزی یکی از انواع جذاب ترین و پرطرفدارترین انواع ماگ ها است. ممکن نیست فردی با روحیاتی لطیف مثل کودکان، علاقه ای که به مدل های فانتزی نداشته باشد. خرید ماگ فانتزی چاپی یا دست ساز باهم تفاوت چندانی ندارد؛ در هر صورت در دو مدل می توان از طرح حیوانات و یا شخصیت های کارتونی مختلف استفاده کرد و تنها تفاوت آن در شیوه ساخت است.

می توانید از زیر لیوانی های مختلف به عنوان جایگاهی برای قرار دادن قند، بیسکویت، تنقلات مختلف و قاشق استفاده نمود. ماگ دیزنی جزوی از پرفروش ترین ماگ های فانتزی می باشد. افرادی که به خرید یا جمع آوری و تشکیل کلکسیون انواع ماگ علاقه دارند می توانند با خرید ماگ های فانتزی متنوع، کلکسیون خود را مطابق سلیقه شخصی خود به زیبایی تکمیل کنند. برای خرید انواع ماگ های دیزنی باید به سراغ ماگ هایی با جنس سرامیک بروید.

ماگی هوشمند خودگرم با شارژر بی‌سیم

ماگ حرارتی

ماگ‌های حرارتی یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین انواع ماگ های موجود در بازار هستند که به آن ماگ جادویی هم می‌گویند. این نوع ماگ ها در حالت معمولی دارای بدنه ای مشکی هستند؛ می توانید روی این ماگ ها طرح مورد نظر خود را چاپ کنید که این طرح در حالت عادی مشخص نیست. با ورود نوشیدنی های گرم مثل قهوه و چای به درون ماگ حرارتی، رنگ مشکی این ماگ به دلیل حساسیتی که به تغییر دما دارد از بین رفته و با سفید رنگ شدن ماگ، طرح چاپ شده مشخص خواهد شد؛ هنگامی که دمای ماگ به دمای اتاق می رسد، به تدریج طرح روی آن ناپدید شده و به حالت اولیه باز می گردد.

این نمونه از انواع ماگ ها از جنس سرامیک تهیه می‌شود و در دو مدل مات و براق در بازار وجود دارند. انواع ماگ های حرارتی قابل شستشو هستند اما باید دقت کنید که حین شستشو سطح بیرونی آن دچار خط و خش نشود.

ماگ پیرکس

یکی از انواع ماگ، ماگ های پیرکس هستند. به شیشه بروسیلیکات، پیرکس گفته می شود. ماگ های شیشه ای پیرکس در برابر حرارت نسبت به شیشه های معمولی بسیار مقاوم تر هستند به طوری که حتی می توان آن ها را روی شعله، داخل فر و یا ماکروویو قرار داد و نگرانی بابت شکستن آن ها نداشت. شیشه های پیرکس هیچگونه سمومی از جمله سرب، جیوه، بی پی ای و یا سایر عناصر خطرناک ندارند. این نوع شیشه ها و محصولات حاصل از آن بسیار ایمن و سالم هستند. ماگ های پیرکس مثل ماگ های سرامیکی طعم و عطر نوشیدنی داغ درون خود را تغییر نداده و این می تواند مزیت بسیاری خوبی برای این نوع ماگ ها باشد.

پیشنهاد خرید

زیرسیگاری هوشمند و اتوماتیک خودرو برند Ritany

1,300,000 تومان1,300,000 تومانخرید کنید

کاربرد ماگ ها

از انواع ماگ ها می توان برای استفاده شخصی، ابزار تبلیغاتی، جمع آوری کلکسیون و هدیه استفاده کرد. یکی از بهترین کالاها برای هدیه دادن به دوست، همکار و یا خانواده می تواند انواع ماگ باشد که با توجه به سن، کاربرد و سلیقه هر فرد باید نوعی مناسب را برایش انتخاب و خریداری کرد.

ماگی هوشمند خودگرم با شارژر بی‌سیم

جمع بندی

در این مطلب با کی ام کالا درمورد تفاوت های انواع ماگ با لیوان و همچنین انواع مدل های مختلف ماگ صحبت کردیم. معمولا ماگ ها در مقایسه با فنجان ها در فضاهای رسمی استفاده نمی شوند و بیشتر آن ها در فضاهای صمیمی، دوستانه و خانوادگی به کار می روند. شما عزیزان می توانید برای تهیه انواع ماگ هوشمند به فروشگاه اینترنتی کی ام کالا مراجعه کرده و خریدی جذاب را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پنج =