سلامت چشمانتان را جدی بگیرید!

خستگی چشم به مدت طولانی می تواند باعث بیماری های زیادی مانند آب مروارید، آب سیاه، پبر چشمی در سنین پایین تر و …  شود. امروزه همه افراد در حال استفاده از کامپیوتر ها و تلفن های هوشمند هستند. نگاه کردن و کار کردن طولانی مدت با این وسایل، باعث بروز خستگی در چشم، کبودی زیر چشم، سردرد های شدید، ضعیف شدن چشم، چروک و … می شود. بهترین راه حل برای پیشگیری و رفع این مشکلات ماساژ چشم یا استفاده از انواع ماساژور چشم است. در این مطلب فواید ماساژ چشم و مزایای تکنولوژی جدیدی به نام ماساژور چشم را به شما معرفی می کنیم.

اما اگر سریع تر فقط میخواهید 5 فایده ی برتر ماساژور چشم را مطالعه کنید بهتر است از طریق لینک قرمز رنگ به سراغ همان مقاله بروید.

پیشنهاد خرید

جعبه ناهار برقی هوشمند

2,750,000 تومان2,750,000 تومانخرید کنید

خستگی چشم و مشکلات آن

علاوه بر بروز بیماری هایی که در ابتدای مطلب گفتیم، خستگی چشم باعث ایجاد حس بی حالی و خستگی در بدن فرد نیز می شود. همچنین کار کردن طولانی مدت و خسته شدن چشم ها می تواند باعث بروز سردرد های میگرنی یا تشدید آن ها شود که این مشکلات، باعث کاهش عملکرد انسان در طول روز می شوند. کار کردن طولانی مدت با چشم ها و خسته شدن آن ها، فشار چشم را نیز زیاد می کند که این افزایش فشار، مضرات فراوانی دارد. همچنین افزایش فشار چشم ها باعث کاهش قدرت بینایی در فرد نیز می شود. به همین دلیل ماساژ چشم و استفاده از فواید ماساژور چشم به کمک افراد آمده اند و می توانند از بروز تمامی این مشکلات جلوگیری کنند.

مزایا ماساژور چشم

ماساژور چشم چیست؟

چشم انسان تنها عضوی از بدن اوست که در طول روز از لحظه بیدار شدن تا خوابیدن، همیشه در حال فعالیت است. از طرف دیگر چشم ها جزو حساس ترین اعضای بدن هر فردی محسوب می شوند و مراقبت از آن ها لازم است. تابش زیاد نور خورشید، رانندگی بیش از حد، مطالعه، انجام کار های حساس و ریز، کار کردن با دستگاه های هوشمند مانند کامپیوتر، موبایل، تبلت و … باعث ایجاد آسیب به عضلات حساس چشم می شوند و فشار چشم را نیز افزایش می دهند. این آسیب باعث ایجاد درد، سوزش و گاهی جاری شدن اشک از چشم ها می شود. یکی از بهترین راه های کاهش اینگونه آسیب ها به چشم ها، استفاده از ماساژ چشم است.

از طرفی به دلیل زمان بر بودن ماساژ چشم به صورت دستی، تکنولوژی به کمک افراد آمده است و ماساژور چشم های بسیار پیشرفته ای را وارد بازار کرده است. استفاده از ماساژور چشم هوشمند به دلیل مزایا و کاربرد های بی شماری که دارد، باعث رفع خستگی و در نتیجه کاهش درد چشم و آسیب های جانبی آن می شود. در ادامه مطلب فواید استفاده از ماساژور چشم را به همراه یکی از بهترین ماساژور چشم های موجود در ایران به شما می کنیم تا دیگر نگران آسیب دیدن چشم های خود و عزیزانتان نباشید.

پیشنهاد خرید

زیرسیگاری هوشمند و اتوماتیک خودرو برند Ritany

1,340,000 تومان1,340,000 تومانخرید کنید

فواید استفاده از ماساژور چشم

تحقیقات در آمریکا نشان داده است که حدود 40 میلیون از افراد، مبتلا به میگرن هستند. علت تشدید این بیماری و مشکلات دیگر، کار کردن زیاد و خستگی بیش از حد چشم ها است. به همین دلیل استفاده از ماساژور چشم در آمریکا و کل دنیا بسیار پر طرفدار و محبوب شده است. از طرف دیگر استفاده از ماساژ چشم و دستگاه های هوشمند آن، علاوه بر رفع عارضه های بدن باعث زیبایی بیشتر نیز می شوند. اگر شما هم از خستگی و فشار چشم رنج می برید یا دچار گودی، سیاهی و کبودی زیر چشم شده اید، محصولی که در انتهای این مطلب با نازل ترین قیمت در بازرگانی کی ام کالا به شما معرفی می کنیم، بهترین راه برای رفع تمامی این مشکلات است.

بیشتر بدانید  راهنمای انتخاب بهترین ماساژور تفنگی

همان طور که گفتیم ماساژ چشم مزایا و فواید بسیار زیاد دارد که در ادامه مطلب آن ها را بیان می کنیم.

  1. ماساژور چشم برای رفع میگرن و سردرد

ماساژور های چشم پیشرفته با ایجاد ماساژ های نبض ماندد در شقیقه، باعث تسکین سردرد و کیگرن در افراد مبتلا به این عارضه شوند. همچنین استفاده از ماساژور چشم باعث می شود تا نور محیط به چشم افراد برخورد نکند و آرامش فرد را افزایش می دهد.

  1. استفاده از ماساژور چشم برای خواب راحت

اگر قبل از خواب از ماساژور چشم استفاده کنید، خستگی در ناحیه چشم ها، سر و صورت شما از بین می رود و می توانید لذت داشتن یک خواب راحت را تجربه کنید. همچنین ماساژ چشم باعث ترشح هورمون هایی مانند دوپامین، اکسی توسین، اندروفین و سروتونین می شود. ترشح این هورمون ها باعث رفع خستگی و ایجاد شادی و آرامش در فرد می شوند.

خرید ماساژور چشم

  1. ماساژور چشم و تاثیر آن در زیبایی

به صورت کلی ماساژ باعث افزایش گردش خون می شود. استفاده از ماساژور چشم با ایجاد فشار های کنترل شده باعث افزایش گردش خون و در نتیجه کاهش چین و چروک اطراف چشم، کاهش چروک های پیشانی، از بین رفتن خطوط پنجه کلاغی و … می شود. همچنین ماساژور چشم باعث می شود تا غدد لنفاوی سموم بیشتری را دفع کنند. ماساژ دور چشم باعث روشن شدن پوست و بهبود سینوس های فرد نیز می شود. همچنین ماساژور چشم باعث از بین رفتن و کاهش کبودی و سیاهی دور چشم نیز می شود.

  1. ماساژور چشم و رفع استرس

امروزه به دلیل افزایش سرعت روند زندگی، همه ما پس از گذراندن یک روز طولانی و پر از استرس، نیاز داریم تا اضطراب و استرس های روزانه خودمان را از بین ببریم. استفاده از ماساژور چشم یکی از راه های رفع و کاهش استرس تا حد بسیار زیادی است. می توانید همراه با ماساژ چشمانتان، موزیک های ملایم نیز گوش بدهید و میزان عصبانیت یا استرس خودتان را کاهش دهید. برخی عینک های ماساژور چشم پیشرفته، قابلیت پخش موزیک نیز دارند. در ادامه مطلب یک نمونه از این مدل ماساژور چشم همراه با پخش موزیک را معرفی می کنیم.

  1. کاهش فشار چشم با ماساژور چشم

بالا رفتن فشار چشم باعث آسیب زیاد به بینایی فرد می شود. به همین دلیل اصلا نباید اجازه بدهید که فشار چشم و خستگی آن زیاد شود. فشار چشم ها با استفاده زیاد و طولانی مدت از موبایل ها، کامپیوتر ها و … بالا می رود.

عملکرد این موضوع نیز به این صورت است که زوم کردن و تمرکز زیاد روی تصاویر، باعث می شود که قرنیه و عدسی روس شبکیه چشم با هم فعالیت کنند. اگر این دو عضو هماهنگ نباشند و فعالیتی در یک راستا نداشته باشند باعث می شوند که عضلات چشم فعال تر شوند و کار بیشتری انجام دهند. این مسئله باعث زیاد شدن و بالا رفتن فشار چشم ها می شود. استفاده از ماساژور چشم با ویژگی هایی که دارد مانند ماساژ به صورت ضربه ای و لرزشی، باعث کاهش این فشار و در نتیجه کاهش آسیب به بینایی می شود. همچنین بهترین عینک ماساژور چشم نیز دارای ویژگی های کمپرس گرما یا هوا است که کمک زیادی به کاهش فشار بالای چشم ها می کند.

بیشتر بدانید  بهترین ماساژور چشم چیه؟

استفاده از ماساژور چشم فواید و ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد. به صورتی که اگر همه درباره مزایا ماساژ چشم با ماساژور بدانند، در همین لحظه آن را خریداری و استفاده می کنند. ماساژور های چشم هوشمند به صورت کاملا تخصصی برای افزایش زیبایی صورت و کاهش مشکلات چشم ها تولید شده اند.

خرید ماساژور چشم

بهترین ماساژور چشم چیست؟

حال که مزایا و ویژگی های انواع ماساژور های چشم و فواید ماساژ چشم را بررسی کردیم، حتما می خواهید تا بهترین برند ماساژور چشم موجود در بازار اشنا شوید. یکی از بهترین ماساژور چشم های تولید شده، ماساژور چشم SKG E3 با گرما برای میگرن است. این دستگاه ویژگی های زیادی دارد که در ادامه مطلب آن ها را بیان می کنیم.

ویژگی های بهترین ماساژور چشم:

  • ماساژور چشم SKG دارای 5 حالت برای مراقبت از چشم است.

این محصول متفاوت از سایر ماساژور های چشم است. ماساژور چشم SKG E3 مجهز به 5 حالت (محافظت از چشم، فعال، تسکین دهنده، آرامش، خواب) است که می تواند مشکلات مختلف شما را رفع کند تا به شما در رفع خشکی چشم، خستگی چشم و تسکین آن کمک بسیاری کند.

  • ماساژ گرمایشی راحت

ماساژور های چشم ما با پد های گرمایشی نرم داخلی، دمای راحت ۱۰۷.۶ ℉ را فراهم می ‌کنند. این قابلیت برای تسکین خستگی چشم، پف چشم، خشکی چشم و غیره بسیار مناسب است. همچنین عملکرد خاموش شدن خودکار ۱۵ دقیقه ای این محصول نیز از استفاده بیش از حد مجاز آن جلوگیری می ‌کند.

  • پخش صدا و اتصال بلوتوث

بلندگو های داخلی و صدا های طبیعی از پیش ضبط شده به شما کمک می کند تا آرامش خودتان را بهبود ببخشید، خلق و خوی خود را بهبود ببخشید و کیفیت خواب را در طول ماساژ خود تا حد بسیار زیادی ارتقا دهید. همچنین می توانید ماساژور چشم را از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند خود متصل کنید تا موزیک های مورد علاقه خودتان را پخش کنید. ویژگی هایی مانند لیست ‌های پخش، تغییر آزادانه آهنگ‌ های موسیقی و تنظیم صدا، به شما کمک می ‌کند استرس را کاهش دهید و بدن خود را آرام کنید.

خرید ماساژور چشم

  • مواد سازگار با پوست با کیفیت بالا

ماساژور چشم هوشمند از مواد پروتئینی پوست استفاده می کند که در تمام جهات برای کره چشم مناسب هستند. این ماساژور چشم به شما این امکان را می دهد تا از راحت ترین تجربه ماساژ لذت ببرید. مواد با پروتئین بالا به راحتی تمیز می شوند، هر لکه را می توان بلا فاصله پاک کرد، تمام خانواده شما می توانند با هم از آن استفاده کنند.

  • کاهش فشار چشم و بهبود خواب

ماساژور چشم SKG با موسیقی بلوتوث می تواند اثر آرام بخش خوبی را ایفا کند. هر شب 15 دقیقه قبل از رفتن به رختخواب آن را بپوشید، کاملاً آرام خواهید بود و از خواب شیرین بهتری لذت خواهید برد. دستگاه مراقبت از چشم ما همچنین می تواند به شما کمک کند پس از کار یا مطالعه طولانی در روز، سرحال و شاداب شوید.

همچنین ماساژور چشم SKG E3 دارای 5 حالت است:

  • حالت مراقبت از چشم (فشار هوا، لرزش، موسیقی)

  • حالت فعال (فشار هوا، فشرده سازی گرما، لرزش، موسیقی)

  • حالت تسکین دهنده (فشار هوا، فشرده سازی گرما، موسیقی)

  • حالت آرامش (فشار هوا، موسیقی)

  • حالت خواب (فشرده سازی گرما، موسیقی)

خرید ماساژور چشم

این ماساژور چشم بی سیم می تواند با ماساژ چشم به صورت حرفه ای و پیشرفته، به شما کمک کند تا خستگی چشم را از بین ببرید و حلقه های دور چشم را کاهش دهید و تجربه ای راحت و دلپذیر را برای شما به ارمغان می آورد. این ماساژور برای مصارف خانگی استفاده می شود و برای مصارف پزشکی مناسب نیست. همچنین به عزیزانی که تحت عمل چشم، بیماری شبکیه چشم، آب مروارید، گلوکوم و غیره قرار گرفته اند، استفاده از ماساژور چشم را توصیه نمی کنیم.

برای خرید این محصول همه کاره و بی نظیر که هر فردی باید در خانه داشته باشد، می توانید به صفحه ماساژور چشم SKG E3 مراجعه کنید و خریدی راحت از محصولی بی نهایت با کیفیت داشته باشید. استفاده از این ماساژور چشم برای همه افراد در هر سنی واجب است و باعث رفع تمامی مشکلات ناحیه سر و صورت می شود.

خرید ماساژور چشم

نتیجه گیری

همانطور که می دانید و گفته شد چشم ها حساس ترین اعضای بدن در هر فردی هستند. تحقیقات زیادی روی انواع ماساژ های دور چشم انجام شده و نتایج نشان می دهند که ماساژ چشم و مالش آن ها با دست کمکی به فرد نمی کند و خطرناک نیز هست. به این دلیل که پس از مدتی باعث ایجاد قوز قرنیه می شود. قوز قرنیه باعث برجسته شدن قرنیه و کاهش دید در فرد می شود. بهتر است روزانه و در زمان خستگی یا درد چشم، به جای ماساژ چشم های حساس خود با دست، از این دستگاه ماساژور چشم استفاده کنید و دیگر نگران بروز هیچ گونه عوارضی نباشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =