مسواک برقی

بسیاری از دندان‌پزشکان بر این باورند که بهداشت دهان ‌و دندان بیشتر از نوع مسواک به خود فرد بستگی دارد. در واقع اگر طرز صحیح مسواک‌زدن را بلد باشید، فرقی ندارد که از مسواک معمولی استفاده می‌کنید یا برقی، چراکه مسواک معمولی هم درصورت استفاده صحیح می‌تواند به‌اندازه مسواک‌های برقی در رفع جرم ها و پلاک‌های دندانی مؤثر باشد. البته اگر مبتلا به آرتروز یا سایر مشکلاتی هستید که کارگرفتن از دست‌ها برایتان مشکل است، مسواک برقی گزینه مناسب‌تری است.

پیشنهاد خرید

ماساژور برقی گردن مدل (ST-304)

1,680,000 تومان1,680,000 تومانخرید کنید

مسواک برقی چیست؟

مسواک برقی یا مسواک چرخشی مسواکی است که با برق یا باتری کار می‌کند واز این نیرو برای حرکت دادن ارتعاشی و نوسانی سر مسواک استفاده می‌شود. قدرت پاک کنندگی مسواک برقی بیشتر است و بسیار سریع‌تر و راحت‌تر، می‌تواند پلاک‌ها و جرم‌های دندان را پاک کند. همچنین این مسواک برای افرادی که در مسواک زدن تنبل هستند، مناسب است. این مسواک‌ها را می توان از داروخانه‌ها، فروشگاه‌ها و حتی سوپرمارکت‌ها تهیه کرد. در فروشگاه اینترنتی کی ام کالا با مدل‌های مسواک برقی بیشتر آشنا شده و خریدی مطمئن داشته باشید.

مزایای مسواک برقی

مسواک‌های برقی ممکن است افراد را بیشتر به بهداشت دهان و دندان تشویق کنند و وسیله‌ای باشند تا افراد بیشتر به بهداشت دندان خود اهمیت دهند، زیرا کار با آن ها ساده‌تر بوده و از لحاظ ظاهری نیز زیباتر و جذاب تر هستند. در این مقاله به برخی از مزایای مسواک برقی اشاره خواهیم کرد.

مجموعه مراقبت از دندان و مسواک برقی Fairywill

1_ بالا رفتن سرعت مسواک زدن

سرعتی که یک مسواک برقی در تمیز کردن دندان‌ها دارد اصلا با مدل‌های معمولی قابل مقایسه نیست. برس مسواک‌های برقی سریعا جرم‌ها و پلاک‌های دندان را از میان دندان‌ها جدا نموده و سطح آن را کاملا تمیز می‌کند.

2_ نظافت عمقی دندان‌ها

طبق تحقیقاتی که بر روی نحوه عملکرد مسواک‌های برقی انجام شده است محققان به این نتیجه رسیدند که حرکات ارتعاشی چرخشی مسواک‌های برقی باعث نظافت عمقی دندان‌ها و فضای مابین آن‌ها می‌شود. در این مسواک‌ها پرزهای آن تمامی نواحی دندان‌ها و شکاف بین آن‌ها را تحت پوشش خود قرار می‌دهند و این یکی از بهترین مزایای مسواک برقی به‌شمار می‌رود.

3_ حذف لکه‌های دندان

با توجه به اینکه امروزه خوراکی‌های متنوعی مورد استفاده افراد جامعه قرار گرفته و قهوه، نوشابه، چای و سایر نوشیدنی‌های کافئین دار سبب ایجاد لکه‌های دندانی می‌شود، استفاده از مسواک برقی نقش مهمی در تمیز کردن دندان‌ها و رفع این لکه‌ها دارد. در واقع سرعت و قدرت مسواک‌های برقی می‌تواند تمامی لکه‌ها و رنگ‌های چسبیده به دندان را به سادگی از بین برده و از زردی دندان‌ها جلوگیری می‌کند.

4_ خوشبو شدن دهان

همانطور که می‌دانید بوی بد دهان به علت وجود باکتری‌ها و پلاک‌های درون محیط دهان است و استفاده از یک مسواک مناسب سبب نظافت و رفع این پلاک‌ها خواهد شد. یکی از مزایای مسواک برقی این است که حتی می‌تواند انتهایی ترین نقطه دهان را کاملا تمیز کند به طوری که هیچ اثری از وجود باکتری و پلاک مشاهده نخواهد شد. در نتیجه اگر تمایل دارید تا همیشه دهانی خوشبو داشته باشید می‌توانید با تهیه یک مسواکی برقی به هدف خود دست یابید.

5_ بهترین گزینه برای ارتودنسی

یک منبع معتبر مطالعاتی نشان داده است که مسواک برقی برای افرادی که دارای تجهیزات ارتودنسی مانند بریس هستند، به طور ویژه‌ای کمک می‌کند. زیرا مسواک زدن را راحت‌تر خواهد کرد. فرقی ندارد که هنگام ارتودنسی چگونه با چه مسواکی دندان خود را تمیز کنید، درهر حال رعایت منظم بهداشت می ‌واند به سلامت دندان‌ها کمک کند. برخی نیز معتقدند که که مسواک برقی در این شرایط بهتر عمل می‌کند.

مجموعه مراقبت از دندان و مسواک برقی Fairywill

6_ داشتن تایمر

با مسواک‌های برقی تایمردار می‌توانید مطمئن شوید که مدت مسواک‌زدن‌تان در هر وعده کمتر یا بیشتر از حد لازم نخواهد بود. با این کار احتمال اسیب رسیدن به دندان هایتان نیز کاهش پیدا می‌کند.

7_ دورریز کمتر

برای جایگزینی مسواک‌های معمولی باید مسواک قبلی‌تان را به‌کل دور بیندازید، اما اگر از مسواک‌ برقی استفاده می‌کنید، فقط کافی است سَری مسواکتان را عوض کنید. البته مسواک‌های برقی یک‌بارمصرف هم داریم که این مزیت درموردشان صدق نمی‌کند.

پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی 1000 وات Chenxian

تومان25,500,000 تومانخرید کنید

دیگر مزایای مسواک برقی

  • مسواک برقی مورد تایید دندان‌پزشکان است
  • استفاده از مسواک برقی برای سلامت دهان و دندان بیمار مفید بوده و کاهش تورم لثه، کاهش حساسیت دندانی و پاک شدن پلاک‌ها را به دنبال دارد.
  • مسواک برقی پرقدرت اما نرم عمل می‌کند
  • مسواک برقی تک تک دندان‌ها را تمیز می‌کند
  • با مسواک برقی می‌توانید پشت دندان‌ها را آسان‌تر تمیز کنید و تمام پلاک‌های دندانی را از روی آنها پاک کنید.
  • گاهی برخی از ما طریقه صحیح مسواک زدن را نمی‌دانیم اما استفاده از مسواک‌های برقی کار را برای ما آسان می‌کنند و همه دندانها را تمیز می‌کند.
  • مسواک برقی برای افراد مسن یا بیمار مناسب است.
  • مسواک برقی ضایعات کمتری دارد
  • برای عوض کردن مسواک برقی، فقط باید در بسیاری موارد سر مسواک را تعویض کنید.
  • مسواک برقی برای لثه ایمن است
  • اگر به طور صحیح از مسواک استفاده کنید، مسواک برقی به لثه یا مینای دندان شما صدمه نمی‌زند، بلکه باعث افزایش سلامت کلی دهان شما خواهد شد.

جمع بندی

مسواک زدن تنها یک بخش از یک فرایند کامل مراقبت از دهان و دندان است؛ بنابراین مراقبت از عادات غذایی، استفاده مرتب از نخ دندان و شستشو با محلول‌های آنتی باکتریال از اجزای ضروری یک برنامه بهداشت دهان و دندان سالم هستند. برای خرید باکیفیت ترین مسواک برقی به فروشگاه اینترنتی کی ام کالا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نوزده =