در این مقاله به نحوه استفاده از ماساژور چشم خواهیم پرداخت و استفاده را به شما آموزش میدهیم  تا به درستی از ماساژور چشم استفاده کنید .ماساژور چشم محصولی حرفه ای و تحت اتحادیه اروپا FDA می باشد. این وسیله کاربردی و ضروری بسیار برای رفع خستگی چشمان کسانی که خیلی باعث خستگی می شود کاربرد دارد. ماساژور دور چشم علاوه بر رفع خستگی در بهبود بینایی، رفع تیرگی دور چشم، افتادگی پلک و…. مناسب است. ماساژور دور چشم به دلیل داشتن حرارت باعث آرامش دادن به چشمان و روانتان می شود.

استفاده از ماساژور چشم

 

ماساژور چشم چگونه کار میکند؟

ماساژور های چشم انواع مختلفی دارد و اما نحوه کار همه این دستگاه ها به یک صورت می باشد:

این دستگاه حالت تحریک کننده دارد تمام عملیات آرامشبخش را در درون خود انجام می دهد. این دستگاه با تکنولوژی خاصی از تکنیک های ماساژ به آرامی چشم را ماساژ می دهد. خیلی از ماساژور ها بدلیل ایجاد تحرک نقاط فشاری چشم را که در طب سوزنی به کاهش درد منجر می شود را لمس کرده و به حذف محافل تاریک کمک می کند. ماساژور های چشم با داشتن کیسه های هوا و اعمل فشار بر روی چشم ها، گونه ها و پلک ها برای رفع هر گونه درد در این نواحی آماده هستند. ماساژ دهنده های چشم با یک باتری قابل شارژ ساخته می شوند که باعث می شود آنها قابل حمل و جابجایی باشند.

نحوه استفاده از ماساژور چشم

ماساژور چشم شبیه به یک عینک واقعیت مجازی می باشد. اگر در طول روز با موبایل، کامپیوتر زیاد کار می کنید دستگاه ماساژور چشم مناسب شما می باشد. در هنگام کار کردن با سیستم و یا گوشی بدلیل داشتن نور باعث می شود چشمان شما خسته شود این عمل ممکن است باعث سردرد شدن هم بشود که با داشتن دستگاه ماساژور چشم به راحتی می توانید این درد را تسکین دهید. برای داشتن یک حس خوب بعد از کار حتما از دستگاه ماساژور چشم استفاده کنید .

ماساژور چشم

 ماساژ دور چشم

چشم در زیبایی بسیار تاثیر دارد. خیلی از خانم ها و یا آقایون بدلیل تیرگی و یا چین و چروک در اطراف دور چشم باعث می شود اعتماد به نفس نداشته باشند. این بروز ممکن است حتی در سنین پایین تر بنا به دلایلی پیش بیاید. عضلات چشم همانند دیگر عضلات بدنتان نیاز به ورزش دارند. با ماساژ دادن دور چشم باعث می شود خون به گردش در بیاید و در اطراف چشم افزایش پیدا کند. در نتیجه باعث رفع سیاهی و چروک اطراف چشم می شود. ماساژ دور چشم تاثیر مثبتی بر از بین رفتن چروک خواهد داشت. دستگاه جوانسازی و ضد چروک دور چشم و لب مدل Carolla محصولی از شرکت «میوتو ایتالیا» است که برای رفع چروک‎‌های دور چشم و لب طراحی شده است.  در قسمت زیر این ماساژور یک دکمه قرار دارد که می‌توان از آن‌ برای خاموش و روشن کردن و انتخاب حالت عملکرد دستگاه استفاده کرد دستگاه ماساژور دور چشم علاوه بر رفع تیرگی باعث لیفتینگ صورت هم می شود.

ماساژ گودی چشم

تاچ بیوتی طراحی شده برای کاهش دایره ها و سیاهی زیرچشم است. این دستگاه کمک به احیای پوست ظریف زیر چشم ها، افزایش و آرامش و طراوت پوست می کند. یک وسیله با فرکانس بالا می باشد که ترکیبی از ماساژور با حرارت ℃۴۰ و روش ارتعاش فرکانس بالا است و کمک به سفت کردن پوست و افزایش کشش آن می کند و با ماساژ گرم محافل تاریک و پف کرده به طور موثر کاهش می دهد. ماساژهای ارتعاشی Sonic باعث افزایش گردش خون می شود و چشم ها را آرام می کند.  استفاده از دستگاه چشم تاچ بیوتی بسیار آسان می باشد و این دستگاه دارای سنسور هوشمند و نوآورانه می باشد. تنها انگشتان دست شما باید با بخش فلزی Smart Sensor در تماس قرار بگیرند تا این دستگاه به طور خودکار تماس را به صورت الکترونیکی حس کند و شروع به کار کند.

ماساژ عضلات چشم

دستگاه ماساژور چشم eye massager با بهره گیری از فناوری مادون قرمز و وارد کردن فشار هوا، گرما دهی و ورزش دادن به ماهیچه ها، به سلامت عضلات چشم  کمک میکند. درحالت های یکپارچه، حالت روشن، حالت خواب، حالت سرزندگی و حالت اتومات و هوشمند وجود دارد. برای آرامش و رفع خستگی چشم بسیار کارآمد میباشد. استفاده از این دستگاه آسان بوده و مجهز به صفحه نمایش LCD روشن، تغییرات حالت های مختلف با یک کلیک می باشد که برای محافظت از چشم ها و صرفه جویی در مصرف برق دستگاه به صورت خودکار بعد 15 دقیقه خاموش میشود  .این دستگاه  قابلیت اتصال به گوشی هوشمند را دارد و می توانید از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

انواع ماساژور چشم:

  •       ماساژور گرمایی
  •       ماساژورهای مادون قرمز
  •       ماساژورهای پوشیدنی
  •         ماساژور های دستی

برای آشنایی بیشتر میتوانید مقاله ی انواع ماساژور چشم را مطالعه کنید.

پیشنهاد خرید

ماساژور چشم بلوتوث دار eye care مدل intelligent

1,555,000 تومان1,555,000 تومانخرید کنید

بهترین برند های موجود ماساژور چشم در کی ام کالا

ماساژور چشم SKG E4

ماساژور چشم SKG E4 یک دستگاه سبک و قابل حمل است که از فشار هوا، لرزش و گرما برای تحرک نواحی چشم استفاده می شود. با این وسیله می توانید از مناظر اطراف لذت ببرید.  ماساژور چشم SKG E4 دارای چهار حالت است که هرکدام تجربه درمانی منحصر به فرد و بسته به نیاز فرد طراحی شده است.

  1. موسیقی
  2. حالت خواب
  3. حالت پویا
  4. حالت مراقبت از چشم

موسیقی برای آرامش بخشیدن به چشم و خود فرد استفاده می شود. با پخش موسیقی تمام استرس ها از بین میرود و کمک می کند تا از دنیای بیرون خارج شوید. این اتصال از طریق بلوتوث داخلی ماساژور امکان پذیر است.

حالت خواب برای کسانی می باشد که مشکل بی خوابی دارند. این حالت ارتعاشات و فشار ملایم برای تقویت آرامش و ایجاد خواب آلودگی استفاده می شود.

حالت پویا یک ماساژ با فشار بیشتر می باشد که فشار هوا، گرما و لرزش را برای تحریک جریان خون، کاهش پوف کردگی و کاهش فشار چشم ترکیب می کند.

حالت مراقبت از چشم یک ماساژ ملایم است که برای سلامتی و تندرستی چشم ساخته شده است. این حالت به بهتر شدن گردش خود در اطراف چشم کمک می کند.

برای دیدن یک کلیپ از نحوه کار این محصول کلیک کنید.

برای تهیه ماساژور چشم SKG E4 اینجا کلیک کنید 

 

ماساژور چشمBFCM_SKG E3

این حالت متمایز با ماساژور های دیگر است. ماساژور چشم BFCM_ SKG E3 دارای 5 حالت می باشد:

  1. محافظت از چشم
  2. فعال
  3. تسکین دهنده
  4. آرامش
  5. خواب

این ماساژور دارای پدهای گرمایشی نرم با دمای ۱۰۷.۶ ℉ را فراهم می‌کنند. دارای بلندگوهای داخلی و صداهای طبیعی می باشد که به ارامش بیشتر شما کمک می کند. ماساژور SKG E3 مشابه یک عینک بزرگ است، با این تفاوت که وقتی آن را روی چشمان خود قرار می‌دهید، نمی‌توانید اطراف را ببینید. برای خرید ماساژور میتوانید به  صفحه دسته محصول کی ام کالا مراجعه کنید.

برای تهیه ماساژور چشم SKG E3 اینجا کلیک کنید

نتیجه پایانی:

فروشگاه کی ام کالا توزیع کننده انواع ماساژور های چشم می باشد. شما می توانید با هر بودجه ای که دارید خرید خود را بصورت اینترنتی از ما داشته باشید. مشاوره در این مجموعه رایگان بوده و می توانید قبل از خرید اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با ما در ارتباط باشید.

در انتها باید گفت دستگاه ماساژور چشم فواید بسیاری را نیز دارد که بهتر است قبل از خرید با آنها آشنا شوید تا تجربه ی خرید بهتر و لذتبخش تری را داشته باشید برای اطلاع از این فواید بهتر است با کلیک بر روی لینک قرمز رنگ آن مقاله را هم مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =