مقدمه

امروزه وایرلس یک تکنولوژی در حال رشد و پر طرفدار است. با استفاده از شارژر وایرلس دیگر نیازی به وصل کردن موبایل یا گجت هوشمند خود به سیم و پریژ برق ندارید. شارژر بی سیم تکنولوژی کار آمد و جدیدی است که با استفاده از آن می توانید در هر مکانی موبایل یا وسیله هوشمند خود را شارژ کنید.

با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و ظهور فناوری های جدید، روزانه به تعداد شرکت هایی که اقدام به ساخت و تولید دستگاه های هوشمند و شارژر های بی سیم در مدل های مختلف می کنند، افزوده می شود. به همین دلیل یافتن و انتخاب بهترین شارژر وایر لس برای افراد کار آسانی به نظر نمی رسد. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا جدید ترین و بهترین شارژر های بی سیم یا وایرلس را تا سال 2023 به همراه راهنمای خرید هر کدام از آن ها به شما معرفی کنیم.

شارژر وایرلس

پیشنهاد خرید

سرخ کن و هوا پز پرودو

9,300,000 تومان9,300,000 تومانخرید کنید

مهم ترین نکات در انتخاب بهترین شارژر وایرلس

با ورود استاندارد Qi به بازار، فناوری شارژر های بی سیم تغییر زیادی کرد. در سال های گذشته، هر دستگاه هوشمند فقط با برخی از مدل های شارژر وایرلس سازگاری داشت. ولی با ورود استاندارد Qi به عرصه، این مشکل کاملا از بین رفت. به صورتی که امروزه تمامی شارژر های وایر لس بر اساس این استاندارد ساخته و به بازار عرضه می شوند. به همین دلیل امروزه مدل و برند تلفن همراه شما برای خرید شارژر وایرلس مهم نیست و می توانید آن را با هر مدلی از َشارژر های بی سیمی که در ادامه مقاله معرفی می کنیم شارژ کنید. در عین حال هنکام خرید شارژر وایرلس باید به یک سری نکات مهم توجه کنید. در ادامه مطلب این نکات و فاکتور های خرید شارژر بی سیم را برای شما شرح می دهیم.

  • توجه به نوع شارژر وایرلس

شارژر های بی سیم در دو نوع پایه دار و پد طراحی و ساخته می شوند. شارژر وایر لس پایه دار اجازه کار با گوشی همراه هنکام شارژ شدن را به شا می دهدو در صورتی که کار کردن هنگام شارژ موبایل با شارژر های بی سیم پد، کمی دشوار تر است. ولی شارژر وایرلس پد برای مسافرت بسیار راحت تر از مدل های پایه دار است.

  • تکنولوژی ساخت شارژر وایر لس

اگر از شارژر وایرلس مناسب با فناوری موبایل خودتان استفاده کنید، شارژ سریع تری خواهید داشت. به عنوان مثال استاندارد و تکنولوژی شرکت سامسونگ Charging 2.0 است و شرکت اپل از استاندارد اختصاصی MagSafe استفاده می کند.

  • ابعاد شارژر وایرلس

یکی دیگر از نکات مهمی که هنگام خرید شارژر بی سیم باید به آن توجه کنید، ابعاد و سایز آن است که با شرایط و کار شما سازگاری کامل را داشته باشد. همچنین ابعاد تلفن همراه نیز در انتخاب مدل و سایز شارژر وایرلس تاثیر گذار است.

  • وزن شارژر بی سیم

در بسیاری از مواقع باید شارژر وایرلس خود را با خود حمل کنید. از این رو وزن مناسب شارژر هنکام خرید آن بسیار مهم است. نکته قابل توجه این است که خوشبختانه اکثر شارژ های بی سیم وزن کم و بسیار سبکی به اندازه چند گرم دارند.

  • جریان و ولتاژ شارژر وایرلس

یکی از مهم ترین نکات قابل توجه برای خرید شارژر وایر لس، توجه به ولتاژ و جریان خروجی آن است. اگر شارژر مورد استفاده شما چه بی سیم و وایرلس باشد چه شارژر سیم دار باشد، از لحاظ ولتاژ با باتری موبایل شما سازگاری نداشته باشد در طول گذشت زمان و استفاده های متعدد، باعث صدمه به باتری تلفن همراه شما خواهد شد.

  • اصل بودن شارژر وایرلس

هنام خرید شارژر بی سیم به اصل بودن آن توجه زیادی بکنید. زیرا استفاده از شارژر های وایرلس فیک موجود در بازار، به موبایل یا دستگاه هوشمند شما آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند.

در حال حاضر به دلیل وجود شرکت های فراوان تولید و واردات انواع شارژر وایرلس و همچنین تشابه موجود بین شارژر ها، تشخیص اصل یا فیک بودن دستگاه ها کار بسیار دشواری است. به همین دلیل بهتر است تا خرید خود را از فروشندکان و نمایندکی های معتبر انجام دهید. بازرگانی کی ام کالا با سابقه فعالیتی چندین ساله و در نظر گرفتن کیفیت محصول در اولین مرحله، توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را کسب کند.

شارژر وایرلس

معرفی بهترین مدل های شارژر وایرلس 2023

بازار بزرگ لوازم جانبی موبایل و گجت های هوشمند روزانه در حال رشد است. در این بازار پر از هیاهو محصولاتی با قیمت های مختلف با توجه به نوع برند، سال تولید محصول، ویژگی ها، نوع کاربرد و … به فروش و عرضه می رسند. به همین صورت انواع مدل های شارژر وایرلس نیز از  تنوع قیمتی بالایی بر خوردار هستند و برند های متفاوتی نیز دارند.

هنگام خرید شارژر وایرلس توجه کنید که مدل آن از تلفن همراه شما پشتیبانی کند. همچنین این نکته را در نظر بگیرید ک در بازار شارژ های بی سیم قیمت ارزان و مناسب تعیین کننده کیفیت پایین این محصولات نیست.

در ادامه این مطلب چند مدل از بهترین و معروف ترین شارژر های وایر لس موجود در بازار که از اکثر تلفن های همراه پشتیبانی می کنند و همچنین از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند را بررسی و معرفی می کنیم.

 

پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی 1000 وات Chenxian

تومان25,500,000 تومانخرید کنید

مینی پاور بانک Rock P85/P86 Fast Charging PD 20W

این پاور بانک قابل حمل، سبک و نسل جدید است. همچنین دمی دو شاخه دارد و از قابلیت شارژ سریع 20 واتی برخوردار است. این مدل پاور بانک مناسب برای آیفون و اندروید است. ویژگی های دیگر این محصول شامل:

  • وصل و شارژ، با یک دست بازی
  • 18W خود شارژ، شارژ کامل در 1.5 ساعت
  • نگهدارنده مخفی، استفاده چندگانه
  • مرتب و بدون کابل، حمل راحت
  • ته مرتفع، شارژ با کیف
  • جنس: ABS نسوز  + PC
  • ظرفیت سلول: ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت
  • ظرفیت نامی: ۲۸۵۰ میلی آمپر ساعت (۵ ولت ۲.۱ آمپر)
  • نوع سلول: یون لیتیوم
  • خروجی اتصال لایتنینگ (نسخه iOS): 5 ولت 2.1 آمپر / 9 ولت 2.2 آمپر
  • خروجی کانکتور Type-C (نسخه Type-C): 5V 2.1A / 9V 2.2A / 12V 1.6A
  • ورودی پورت Type-C: 5V 2A / 9V 2A
  • اندازه محصول: 78.4 x 37 x 27 mm
  • وزن محصول: ۱۰۵ گرم

برای  مشاهده و خرید این مینی پاور بانک با کیفیت و همه کاره، به صفحه مینی پاور بانک Rock مراجعه کنید.

شارژر وایرلس

شارژر همزمان موبایل، ساعت و ایربادز GoTravel2

ویژگی های این محصول همه کاره که هر  طرفدار محصولات آپل، باید آن را داشته باشد شامل موارد زیر است:

  • دارای توان خروجی تا ۱۸ وات
  • GoTravel از دیگر انواع مدل های شارژر وایرلس پیشی می گیرد. کابل شارژ Type-C نسبت به  Micro USB معمولی شارژ پایدار تر، ایمن ‌تر و سریع‌ تر را ارائه می‌ کند.
  • شارژ سریع ارتقا یافته مجهز به 4 کویل Powerwave برای انتقال انرژی الکترو مغناطیسی با سرعت بالا. این پایه شارژ بی سیم می تواند آیفون XR یا Samsung S9 شما را در حدود 2.5 ساعت به طور کامل شارژ کند، که تقریباً 30 درصد سریع تر از سایر شارژر های نگهدارنده آیفون است.
  • طراحی کاربر پسند: طراحی دو سیم پیچ برای گوشی‌ های مجهز به  QI، فضای شارژ گسترده‌ تری ایجاد می ‌کند و به شما امکان می ‌دهد گوشی خود را در هر جهتی شارژ کنید، در حالی که زحمت پیدا کردن جای شارژ را از بین می‌برد. به استثنای کیس هایی با ضخامت بیشتر از 5 میلی متر، کیس هایی با ضمائم فلزی یا جعبه های دارای کارت اعتباری.
  • چراغ نشانگر سبز به وضوح وضعیت شارژ را نشان می دهد، چه در حال شارژ، چه در حالت آماده به کار یا زمانی که یک جسم خارجی شناسایی شود.

برای خرید این شارژر چند کاره می توانید به صفحه خرید شارژر همزمان موبایل، ساعت و ایربادز GoTravel2 مراجعه کنید.

شارژر وایرلس

پاوربانک کوچک کپسولی 18 w pdبرند  ROCK

ویژگی های این مینی پاور بانک شامل موارد زیر است:

  • اندازه کوچک، رابط مستقیم بدون کابل ، شارژ سریع
  • QC18W به اندازه رژ لب یا سبک تر است، حتی در هنگام بازی نیز وزن آن را احساس نخواهید کرد.
  • طراحی یکپارچه با پلاگین بی سیم و شارژ سریع

برای خرید این محصول کاربردی، می توانید به صفحه پاوربانک کوچک کپسولی 18w pdبرند ROCK مراجعه کنید.

شارژر وایر لس

شارژر فندکی و پخش کننده بلوتوث و تماس بیسوس T-typed

ویژگی ها:

  • قابلیت پشتیبانی از تمام خودرو ها اعم از خودرو های سواری، ون و کامیون با انواع ولتاژ برق به کار رفته در داخل آنها
  • پشتیبانی از گستره ۱۲ ولت تا ۲۴ ولت

شارژر فندکی  Baseus به گونه ای طراحی شده که به خوبی درون فندکی خودرو قرار می گیرد و تکان اضافه ای نمی خورد. جنس بدنه آن هم از PC + ABS ساخته شده است. همچنین این شارژر دارای دو پورت USB است که یکی از آن ها دارای شدت جریان خروجی 2.1 آمپری (USB1) و دیگری دارای شدت جریان خروجی 1 آمپری (USB2) است که به طور کلی می توان گفت خروجی این شارژر فندکی، زمانی که از هر دوی پورت ها استفاده می شود برابر با 3.1 آمپر است. ابعاد این شارژر فندکی برابر با 27.56×27.56×50.33 میلی متر است.
پخش کننده موسیقی  نیز به گونه ای طراحی شده که می توانید آن را روی کنسول خودرو قرار داده و مورد استفاده قرار دهید. نحوه عملکرد این وسیله به گونه ای است که شما با گوشی خود و توسط بلوتوث به گیرنده متصل می شوید و سپس گیرنده، دیتا را از دستگاه به ضبط منتقل می کند و شما می توانید موسیقی را بشنوید. اتصال دستگاه به ضبط از طریق امواج رادیویی صورت می گیرد و به این حالت FM  Transmit گفته می شود. دستگاه در این مرحله مانند یک فرستنده عمل می کند. گفتنی است که نسخه بلوتوث به کار رفته در این محصول، ورژن 5.0 است؛ بنابراین اگر گوشی شما نیز دارای بلوتوث نسخه 5.0 است، انتقال دیتا با سرعت و کیفیت خیلی بالاتری نسبت به حالت های دیگر صورت می گیرد و تأخیری نیز در آن رخ نمی دهد. برد مؤثر یا محدوده عملکرد بلوتوث برابر با 10 متر است و این عدد برای  FM Transmit به 5 متر تقلیل می یابد.
کلید های کنترلی روی آن قرار داده شده است که می توانید با استفاده از آن ها موسیقی در حال پخش را کنترل نمایید و بدون استفاده از گوشی خود این کار را انجام دهید. می توانید با کلید های آن حجم صدای موزیک را کم و زیاد کنید یا آهنگ را به ترک قبلی و بعدی بزنید. دیگر خصوصیت این دستگاه امکان کاهش نویز و صداهای اضافی است.
بر روی بدنه بیسوس یک نمایشگر  LED نیز طراحی شده که می توانید وضعیت دستگاه پخش کننده موسیقی را مشاهد کنید. یک کلید برای پاسخگویی به تماس نیز روی آن تعبیه شده است.
غیر از بلوتوث، شما امکان پخش موسیقی به روش های دیگر را نیز دارید و می توانید با استفاده از رم میکرو     SD آنچه که در رم ذخیره کرده اید را بشنوید. با وصل کردن کابل  AUX نیز این قابلیت برای شما مهیا است که بتوانید موسیقی خود را مستقیماً از کابل  AUX  به پخش کننده منتقل کرده و بشنوید. ابعاد این قسمت از دستگاه نیز برابر با 65×32×13.09 میلی متر است.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول همه کاره و با کیفیت به صفحه شارژر فندکی و پخش کننده بلوتوث و تماس بیسوس مراجعه کنید.

شارژر بی سیم

شارژر بی سیم چهار کاره گرین مدل GN4IN1WCBK 4IN1 15W Fast Wireless Charger

شارژر بی‌سیم چهار کاره گرین جهت شارژ گوشی‌، ساعت‌های هوشمند اپل واچ و هندزفری ‌های بی‌سیم استفاده می شود. این دستگاه مجهز به فناوری  Qi است و دارای دو جایگاه شارژ بی‌سیم، یک عدد پد مغناطیسی ساعت و یک عدد پورت خروجی USB است که جهت شارژ دستگاه‌هایی که فاقد فناوری بی‌سیم هستند استفاده می شود. این شارژر وایرلس با سرعت بالا و ایمن توسط فناوری  Qi با توان‌های 5 وات، 7.5 وات، 10 وات و 15 وات کار می کند.

توانایی شارژ هندزفری‌های تمام بی‌سیم را نیز دارا است. مانند: ایرپادهای 1، 2، ایرپاد پرو، گلکسی بادز، Buds+,FreeBuds 2,3,4  و بیشتر هندزفری‌های بی‌سیم دیگر.

  • شارژ ایمن: محافظت از آسیب دیدن دستگاه‌ها در برابر اضافه بار، جریان و ولتاژ بیش از حد و افزایش دما
  • قابلیت شارژ گوشی با کاور بدون نیاز به خارج کردن گوشی از کاور تا فاصله ۳ تا ۱۰ میلی‌متری
  • دارای استند جهت قرار گیری گوشی با زاویه دید راحت ۶۰ درجه ایده آل جهت تماشای فیلم، شنیدن موسیقی، مطالعه، تماس تصویری و غیره در حین شارژ
  • مجهز به پورت ورودی Type-C برای تامین انرژی مورد نیاز شارژر، جریان و ولتاژ ورودی: 5V/2A 9V/2A 12V/2A

برای خرید این محصول همه کاره و با کیفیت می توانید به صفحه خرید شارژر بی سیم چهار کاره گرین مراجعه کنید.

شارژر وایرلس

جمع بندی

امروزه استفاده از شارژرهای بی سیم به دلیل راحتی و قابل حمل بودن، به یکی از واجبات زندگی هر فردی تبدیل شده است. در این مقاله بهترین مدل های شارژر وایرلس سال 2023 را به شما کاربران عزیز معرفی کردیم. پس از بررسی ویژگی ها و کاربرد های هر کدام می توانید با مراجعه به صفحه خرید آن، به آسانی خرید خود را با نازل ترین قیمت ار بازرگانی کی ام کالا انجام دهید و در کوتاه ترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دوازده =