مقدمه

تحقیقات نشان داده است که از هر سه نفر یک نفر دارای فشار خون بالا است. زمانی که قلب خون را داخل بدن فرد پمپاژ می کند فشار در رگ ها زیاد می شود. همچنین زمانی که قلب بین دو ضربان خود، استراحت می کند فشار خون در رگ ها کم می شود. از آن جایی که فشار خون بالا باعث بروز بیماری هایی مانند سکته قلبی، سکته مغزی، چاقی و … می شود و یک قاتل خاموش محسوب می شود، استفاده از دستگاه فشار خون برای همه افراد واجب است. به همین دلیل اگر شما نیز از فشار خون بالا یا کم رنج می برید، این مطلب را درباره راهنمای خرید بهترین دستگاه فشار خون دیجیتال مطالعه کنید.

خرید دستگاه فشار خون دیجیتال

بیماری فشار خون چیست؟

قبل از معرفی بهترین دستگاه فشار خون بهتر است نگاهی به بیماری فشار خون و عوارض آن بیندازیم. فشار خون بالا هیچ گونه نشانه آشکاری ندارد. ولی از دیابت، چاقی زیاد و سیگار نیز کشنده تر است. از آن جایی که فشار خون با عوامل مختلفی مانند خواب، تغذیه، ورزش کردن، طریقه ایستادن و … تغییر می کند، سنجش فشار خون در مطب پزشکان نتیجه دقیقی به شما به دلیل استرس نمی دهد. به همین دلیل خرید دستگاه فشار خون دیجیتال و استفاده از آن در خانه به دلیل نبود استرس، شرایط عادی فرد، کاربرد آسان و قیمت مناسب یک انتخاب بسیار خوب است. هر فردی در خانه خود باید یک دستگاه سنجش میزان فشار خون یا فشار سنج دیجیتال داشته باشد تا بتواند به راحتی و سریع، به وضعیت سلامت خود رسیدگی کند.

خرید دستگاه فشار خون برای چه افرادی مناسب است؟

به طور کلی تمامی افراد بالغ باید از دستگاه فشار خون برای سنجش میزان فشار خون خود استفاده کنند. ولی برخی از افراد باید همیشه فشار خون خود را چک کنند که با دستگاه فشار خون دیجیتالی در خانه به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. افرادی مانند:

  • خانم های باردار
  • افرادی که پزشک برای آن ها تشخیص فشار خون بالا داده و نیاز به چک کردن همیشگی دارند.
  • افرادی که در حال درمان بیماری فشار خون خود هستند و باید میزان موفقیت درمان خود را چک کنند.
  • افرادی که از مراجعه کردن به پزشک می ترسند.
  • افرادی که دارای بیماری های خاصی مانند مشکلات قلبی، مشکل در عروق کرونری قلب، اختلال های کلیوی، دیابت و … هستند.

یکی از نکات قابل توجه برای استفاده از دستگاه فشار خون دیجیتال این است که افرادی که دچار بیماری هایی مانند بی نظمی ضربان قلب، سابقه سکته قلبی و … هستند نباید خرید دستگاه فشار خون دیجیتال را انجام دهند و از آن استفاده کنند.

خرید دستگاه فشار خون دیجیتال

نکات خرید دستگاه فشار خون دیجیتالی

نکاتی که باید هنگام خرید دستگاه فشار خون دیجیتال برای خانه بدانید را در ادامه مطلب بیان می کنیم:

  1. دستگاهی که خریداری می کنید باید ساخت یک شرکت معتبر و برند باشد. در غیر این صورت هزینه الکی صرف خرید دستگاه فشار خون بی کیفیت کرده اید.
  2. دستگاه فشار خونی که می خرید باید تاییدیه سازمان های بین المللی را دارا باشد.
  3. مدل دستگاه فشار خونی خریداری کنید که ضربان های نا منظم قلب را نیز تشخیص بدهد.
  4. سعی کنید فشار سنجی خریداری کنید تا قابلیت اتصال به موبایل هوشمند یا کامپیوتر را داشته باشد. سنجش نمودار ها و وضعیت فشار خون روی نرم افزار های دستگاه های هوشمند، برای بررسی و پیگیری وضعیت بیماری بهتر است.
  5. دستگاه فشار خون خریداری شده باید گارانتی معتبری داشته باشد.

خرید دستگاه فشار خون دیجیتال

خرید دستگاه فشار خون دیجیتال چه مزیتی دارد؟

استفاده و خرید دستگاه فشار خون یا فشارسنج دیجیتال نسبت به فشار سنج های قدیمی و معمولی برخی مزیت ها دارد که باعث شده تا روزانه به تعداد طرفداران و مصرف کنندگان دستگاه فشار خون دیجیتالی افزوده شود. مزیتهای خرید دستگاه فشار خون دیجیتال عبارتند از:

  • اندازه گیری دقیق و ضریب خطای کم
  • اندازه گیری سریع میزان فشار خون
  • استفاده راحت و ساده برای همه افراد مخصوصا سالمندان
  • قابلیت حمل آسان
  • در دسترس بودن

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از دستگاه های موجود در بازار مانند تلویزیون، ساعت، ترازو، دستگاه های آشپزخانه و … هوشمند شده اند. فشار سنج های نیز از این قاعده مستثنا نیستند. برخی از فشار سنج های دیجیتالی قابلیت اتصال به تلفن همراه و کامپیوتر را نیز دارا هستند. دستگاه فشار سنج هوشمند و دیجیتالی تنها برای اندازه گیری فشار افراد استفاده نمی شود. بلکه می توان از آن ها برای ثبت و بررسی تغییرات فشار خون در طول بازه های زمانی استفاده کرد و میانگین تغییرات را به دست آورد. همچنین می توان پس از بررسی میزان فشار خون فرد، نتیجه تست را داخل تلفن همراه یا حافظه دستگاه ذخیره کرد.

معرفی بهترین دستگاه فشار خون

پس از بررسی ویژگی ها و کاربرد های دستگاه های سنجش میزان فشار خون، یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های این دستگاه را که در بازار ایران وجود دارد به شما معرفی می کنیم.

خرید دستگاه فشار خون دیجیتال

دستگاه فشارسنج  CheckMe  مدل BP2

یک دستگاه سنجش فشار خون است که تمامی استاندارد های بهداشتی و سبک زندگی را رعایت می کند. این دستگاه به عنوان یک نقطه اوج ناب از مهارت طراحی شناخته می شود و هدف آن بهبود کیفیت زندگی کاربران آن است. این محصول توسط  Shenzhen Viatom Innovation Technology Co. Ltd، واقع در شنژن چین تولید شده است و بهترین فناوری هایی را که می توانید در این سبک پیدا کنید با یکدیگر ترکیب می کند. مانیتور BP این دستگاه یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین مانیتور های فشار خون خانگی است که به دلیل دقت در طراحی آن، بسیار شناخته شده و پر طرفدار است. همچنین این دستگاه یکی از معدود دستگاه ‌هایی است که به ویژگی‌ های هوشمند با پشتیبانی از برنامه ها و نرم افزار ها مجهز شده است که باعث می‌شود مانند دستگاه هایی که مستقیماً از یک فیلم علمی تخیلی خارج شده اند، به نظر برسد.

میزان پایین یا بالا بودن فشار خون می تواند باعث ایجاد مشکلات و آسیب های بسیار جدی به افراد مخصوصا کسانی که دچار بیماری های زمینه ای هستند یا افراد میانسال بشود. به همین دلیل خرید دستگاه فشار خون که از دقت و کیفیت بالا در اندازه گیری برخوردار باشد، یک امر واجب برای هر خانه ای است. برای خرید دستگاه فشار خون دیجیتال با کیفیت و مرغوب، می توانید دستگاه check me را از فروشگاه بازرگانی بزرگ کی ام کالا خریداری کنید.

خرید دستگاه فشار خون دیجیتال

جمع بندی

از آن جایی که با تغییر سبک زندگی فردی تقریبا در هر خانواده ای یک نفر دچار بیماری فشار خون بالا یا پایین است، داشتن و خرید یک دستگاه فشار سنج دیجیتالی و هوشمند در هر خانه ای جزو واجبات است. برای خرید بهترین دستگاه فشار سنج موجود در ایران می توانید به فروشگاه کی ام کالا مراجعه کرده و یک خرید آسان از یک دستگاه با کیفیت و پر طرفدار انجام دهید.

2 دیدگاه در “راهنمای خرید دستگاه فشار خون+معرفی بهترین فشارسنج دیجیتال

  1. میثم گُلزارمهر گفت:

    سلام
    شما کدام فشارسنج چندکاره دقیق را پیشنهاد میکنید .
    چون کم میام سایت لطفاً ایمیل بزنید یا پیامک دهید . ممنون…

    باتشکر فراوان از مدیریت محترم و عوامل عزیز

  2. پشتیبانی سایت کی ام کالا گفت:

    یکی از فشار سنج های خوب بازار که چندکاره است لینکش رو ارسال میکنم واستون
    https://kmkala.com/product/bp2-checkme-sphygmomanometer/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =