ماساژور چشم

اگر در طول روز دائما از موبایل و صفحه نمایشگر استفاده می‌کنید یا کار شما به تمرکز چشمی بالایی نیاز دارد، حتما در پایان روز کاری، در چشمان خود احساس خستگی و سنگینی می‌کنید. خستگی زیاد چشم‌ها گاهی باعث می‌شود تا از چشم‌های شما اشک سرازیر شود. همچنین خستگی چشم ممکن است باعث بروز سردرد شده و شما را از ادامه فعالیت‌های روزمره خود بازدارد. بنابراین شما به چیزی نیاز دارید که باعث ایجاد حس آرامش، رفع خستگی از چشم‌ها و بهبود سردرد شما ‌شود. این کار را به دستگاه ماساژور چشم بسپارید.

پیشنهاد خرید

کباب پز زغالی قابل حمل

1,690,000 تومان1,690,000 تومانخرید کنید

خستگی چشم چیست؟

خستگی چشم یکی از مشکلاتی است که مردم پس از کار طولانی مدت بر روی چشم‌های خود احساس می‌کنند. این به دلیل استفاده مداوم از کامیپوتر، گوشی‌های هوشمند و یا نوشتن است. فشار بیش از حد بروی چشم نه تنها ناخوشایند است بلکه ممکن است به چشم‌ها آسیب برساند. منظور از خستگی چشم همان خستگی عضلات چشم‌ها است. چشم برای فعالیت درست خود و حرکت به اطراف به چندین عضله متصل است که کار طولانی مدت، این عضلات را منقبض کرده و باعث خستگی چشم می‌شود. از دلایل خستگی چشم می‌توان به کار طولانی مدت، خیره بودن به یک نقطه، کافی نبودن نور محیط و یا نگاه کردن به یک اشعه نور به طور مستقیم و پیوسته اشاره کرد.

مشکلات خستگی چشم

خستگی طولانی مدت چشم و عدم توجه و رسیدگی به این موضوع علاوه براینکه شما را در معرض ابتلا به آب سیاه، آب مروارید و پیر چشمی زودرس قرار می‌دهد، همواره حس خستگی و بی‌حالی را در شما تقویت می‌نماید. هنگام خستگی چشم شما عضلات پیشانی را منقبض کرده و چشمان خود را جمع می‌کنید که این موارد علاوه بر ایجاد سردرد و مزاحمت برای ادامه فعالیت‌های روزانه باعث ایجاد چین و چروک در نواحی ذکر شده و شکسته شدن چهره شما می‌گردد. همچنین کار طولانی مدت باعث افزایش فشار چشم نیز می‌شود که بسیار مضر بوده و تاثیرات بسیار مخربی در قدرت بینایی شما به جای خواهد گذاشت.

راه حل چیست؟

بدیهی است که شما نمی‌توانید کار خود را به خاطر زیبایی و یا سلامتی خود نادیده بگیرید و باید کار خود را در هر صورت انجام دهید. همچنین در عین حال نمی‌توانید سلامت خود را به دلیل نیاز مالی به خطر بیندازید.

بیشتر بدانید  بهترین ماساژور چشم چیه؟

بهره‌گیری از فواید ماساژور چشم و استفاده از این محصول به راحتی می‌تواند ضررهای ذکر شده برای خستگی چشم را کاهش داده و از شما در برابر عوارض قید شده محافظت نماید. در ادامه به نحوه عملکرد و فواید ماساژور چشم می‌‌پردازیم تا اگر شما هم از خستگی چشم رنج می‌برید و قصد خرید یکی ماساژور چشم را دارید، بتوانید انتخاب درستی داشته و با فواید ماساژور چشم کاملا آشنا شده باشید.

ماساژور چشم SKG E3

پیشنهاد خرید

تخم مرغ پز هوشمند 400 وات - Green Lion

1,820,000 تومان1,820,000 تومانخرید کنید

دلایل استفاده از ماساژور چشم

دستگاه‌های ماساژور معمولی نیستند و دلیل معمولی نبودن آن‌ها به این معنا است که می‌توان از آن به خاطر امکانات ویژه‌ای که دارد، استفاده‌های بیشتری کرد، برای مثال همانطور که از نام این دستگاه می‌توان حدس زد، دستگاه ماساژور چشم با هدف ماساژ چشم‌های شما طراحی شده است و در نتیجه علاوه براینکه از ورود امواج مضر لیزر و آسیب به چشم بیماران جلوگیری می‌کند، کل احساس خستگی از نواحی چشم‌ها، شقیقه و سر را نیز رفع می‌‌نماید.

علاوه بر تمام موارد ذکر شده، دستگاه ماساژور چشم می‌تواند کاربردهای بسیار دیگری نیز برای شما به همراه داشته باشد که در ادامه به معرفی برخی از این کاربردها پرداخته‌ایم.

  • ریلکس کردن چشم‌ها و سر
  • پیشگیری و درمان مشکل نزدیک‌بینی
  • جوان‌سازی پوست اطراف چشم
  • درمان سردردها
  • رفع استرس و تنش

ماساژور چشم SKG E3

مزیت‌های ماساژور چشم

استفاده از ماساژور چشم مزیت‌های فروانی را برای شما به همراه دارد که در ادامه به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت، اما از اصلی‌ترین و مهم ترین مزیت‌های استفاده از دستگاه ماساژور چشم می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

ماساژ نواحی مختلف

یکی از مزیت های اصلی استفاده از ماساژور چشم، ماساژ دادن کل نواحی چشم و اطراف آن مثل شقیقه‌ها است. با این دستگاه دیگر پس از کار احساس خستگی نخواهید داشت و می‌توانید با خیال راحت تا ساعت‌ها پشت سیستم نشسته و یا از تلفن همراه هوشمند خود استفاده کنید.

تنظیم دلخواه به صورت ویبره، فشار یا ضربه

از دیگر مزیت ماساژور چشم می‌توان به قابلیت تنظیم در حالت‌های کاری مختلف اعم از ویبره، فشار و ضربه اشاره نمود، با این مزیت امکان تنظیم در حالت‌های ترکیبی همراه با فعال کردن سیستم گرمایش برای کاربران به وجود می‌آید که همچنین آنها می‌توانند حالت‌های ماساژ را به صورت ترکیبی یا دوره‌‌ای به طور دلخواه تنظیم نمایند.

بیشتر بدانید  دستگاه ماساژور پا چیست؟

قابلیت پخش موسیقی به وسیله بلوتوث

یکی از مزیت‌های جالب و هیجان انگیز دستگاه ماساژور چشم قابلیت پخش موسیقی آن است که می‌توان آن را به همراه بلوتوث به دستگاه موبایل خود متصل کرده و در حین درمان از پخش موسیقی این دستگاه لذت ببرید.

حمل آسان

دیگر مزیت‌های قابل ذکر این دستگاه، وزن کم و قابل حمل بودن آن است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی بتوانید آن را حمل کنید و همه جا در دسترس شما باشد.

کار با باطری و عدم نیاز به برق

از دیگ مزیت‌های مهم دستگاه ماساژور چشم، قابلیت کار با باطری این دستگاه و عدم نیاز به استفاده از برق است که نیاز به وجود پریز برق را از بین خواهد برد و در صورت قطعی برق، همچنان به راحتی می‌توانید از باطری آن استفاده نمایید. این قابلیت، هیجان قابل حمل بودن آن را بیشتر می‌کند.

ماساژور چشم SKG E3

ماساژور چشم چگونه کار می‌کند؟

ظاهر ماساژورهای چشم شبیه به یک عینک واقعیت مجازی است. ماساژور چشم تمام عملیات آرامش‌بخش را در درون خود انجام می‌دهد. اکثر ماساژورهای چشم، حالت‌ تحریک کننده‌ای دارند که با لمس نقاط اصلی و در واقع نقاطی که در طب سنتی کانال‌های انرژی محسوب می‌شوند به ماساژ دادن چشم‌ها و برقراری جریان انرژی در چشم‌ها کمک می‌کنند.

یکی از فواید ماساژور چشم جلوگیری کامل از ورود نور و برخورد آن با چشمان شما است، بنابراین چشمان شما می‌توانند کاملا در آرامش باشند. ماساژورهای چشم با استفاده از کیسه‌‌های هوا فشار را روی چشم‌ها، گونه‌ها و پیشانی اعمال می‌کنند که به هیچ عنوان این فشار دردی را ایجاد نخواهد کرد.

اگر قصد آشنا شدن با باقی فواید چشم را دارید به سراغ مقاله ای با عنوان فواید بی شمار ماساژور چشم در حفظ سلامتی بروید.

برخی از ماساژورهای چشم دارای حالت‌‌های مختلفی از ماساژ هستند که با فشار دادن تنها یک دکمه می‌توانید حالت‌های ماساژ را تغییر دهید. شما بر اساس سلیقه خود و موارد مورد نیاز،، می‌توانید از یک برنامه و یا ترکیب چند برنامه ماساژی استفاده کنید. ماساژور چشم معمولا باتری‌های قابل شارژی دارند که این باعث حمل راحت‌تر و استفاده آسان‌تر از دستگاه می‌گردد.

جمع بندی

اگر می‌خواهید از شر خستگی‌های چشم خلاص شوید، این دستگاه مناسب شما است. این وسیله نه تنها باعث سلامتی چشم شما می‌شود، بلکه به از بین بردن سیاهی دور چشم نیز کمک می‌کند. برای آشنایی بیشتر با دستگاه ماساژور چشم SKG E3 به فروشگاه اینترنتی کی ام کالا مراجعه کرده و خریدی با اطمینان داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + چهارده =