وسیله های تفریح و سرگرمی

اوقات فراغت را می توان به سکه ای دو رو شباهت داد که روی اول آن بسیار لذت بخش می باشد. حتما تجربه کرده اید که چندین روز بیکار بوده و از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و خاطرات خوشی را برای خود رقم زدید به طوری که یاد و خاطره آن هنوز در ذهنتان باقی مانده است. روی دیگر این سکه هم می تواند لحظاتی باشد که تنها منتظر تمام شدنشان هستید چراکه حوصله تان سر فته است. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از وسیله هایی که در اوقات فراغت می توانید به عنوان وسیله های تفریح و سرگرمی استفاده کنید را معرفی کنیم.

اسكوتر برقی

به تازگی این مورد از وسیله های تفریح و سرگرمی را می توانید در کوچه و خیابان ها زیر پای همه گروه های سنی مشاهده کنید. اسکوتر هوشمند یک دستگاه سیار برقی بوده که دو چرخ به موازات همدیگر دارد و با باتری قابل شارژ می تواند حرکت کند.

نکته مهم و البته جذاب این دستگاه این است که برای حرکت کردن با این دستگاه باید طوری روی آن بایستید که تعادلتان به هم نخورد. در واقع شما با پاهایتان تعادل اسکوتر را برقرار می کنید.

سنسور هایی که در اسکوتر برقی وجود دارند فشار پا و حرکت پا را متوجه شده و مسیر حرکت آن را مشخص می کنند. بنابراین این اسکوترها پدال گاز و ترمز ندارند و همین موضوع باعث جذاب تر شدن این وسیله ی هوشمند شده است. پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده در وسیله های تفریح و سرگرمی خود، از اسکوتر برقی نیز استفاده کنید.

اسكوتر برقي شيائومي Mi scooter 1s

پهباد کنترلی دوربین دار

در وسیله های تفریح و سرگرمی، این وسیله یکی از هیجان انگیز ترین ها می باشد. به کمک پهباد کنترلی یا کوادکوپتر با استفاده از یک دوربین و کنترل از راه دور، می توانید تصویر برداری و فیلم‌ برداری از زاویه های بالا را به آسانی انجام دهید. البته باید بدانید تنها قابلیت این دستگاه عکس برداری و فیلم برداری نیست چرا که بسته به نیاز افراد قابلیت های حرفه ای و نیمه حرفه ای به آن اضافه می شود. شاید برایتان جالب باشد با برخی کاربرد های این هلیکوپتر جعبه ای آشنا شوید.

  • در ماموریت‌های سری و نظامی از کوادکوپتر برای شناسایی گروه و سازمان‌های خطرناک استفاده می‎کنند.
  • برای جابه‌جایی بسته ‌های مختلف می ‌توان از پهباد کنترلی کمک گرفت.
  • در شرایطی مثل سیل و زلزله که امکان دسترسی به برخی از نقاط مشکل است با استفاده از این وسیله امکان ثبت فیلم و بررسی شرایط وجود دارد.

خرید بهترین کوادکوپتر دوربین دار اسپارک DJI

دوچرخه برقی

دوچرخه های برقی مجهز به موتور الکتریکی کوچک و خاصی اند که دوچرخه ‌سوار را در پدال زدن یاری می کنند. میزان کمک موتور بستگی به میزان پدال زدن و تنظیمات انتخابی شما دارد. دوچرخه برقی از باتری های قابل شارژ مجدد استفاده می ‌کند که معمولا توانایی حرکت با سرعتی بین ۲۵ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت را دارد. این دوچرخه انتخاب مناسبی برای یکی وسیله های تفریح و سرگرمی شما است.

دوچرخه برقی هوشمند تاشو شیائومی MI SMART ELECTRIC FOLDING BIKE

تفنگ تیر ژله ای

اگر در وسیله های تفریح و سرگرمی دنبال یک وسیله برای بازی های جذاب جنگی هستید، تفنگ تیر ژله ای بهترین گزینه برای شما است. ساختار این محصول به گونه ای است که حس در دست داشتن یک اسلحه واقعی را برای شما و فرزندتان شما تداعی می کند. اگر از آن دسته از خانواده هایی هستید که آخر هفته ها را با فرزندانتان سپری می کنید، این محصول را برای بازی های جذاب خود انتخاب کنید. چرا که تیر های مورد استفاده در این وسیله کاملا ایمن بوده و بی خطر هستند.

در ابتدا این تیرها سایز کوچکی دارند و برای آماده شدن برای شلیک باید حدود 3 ساعت آن ها را در آب قرار دهید. البته اگر تیرها تمام شد، می توانید به طور مجزا آن ها را خریداری کنید.

گروه بازرگانی کی اند ام کالا

تفنگ برقی تیر ژله ای RS99-24

اف ام پلیر خورشیدی

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که در اتومبیل نشسته‌ اید و ضبط خودرو نه جای USB و فلش دارد و نه کابل .AUX یا اصلا گوشی شما قابلیت اتصال به کابل AUX را ندارد، تنها راه حل د این زمان همراه داشتن یک گیرنده صوتی بلوتوث است که نیاز شما به اتصال گوشی تان به ضبط ماشین و همچنین پاسخ ‌دادن تماس‌ های تان حین رانندگی را برطرف می کند.

یکی از مزایای این پنل صوتی این مورد می باشد که شما را از انواع سیم و کابل و شلوغ کردن خودرو راحت می کند. به همین خاطر می‌تواند یکی از وسیله های تفریح و سرگرمی و البته کاربردی و مناسب برای اتومبیل شما اللخصوص حین مسافرت و گردش‌ های درون‌ شهری باشد.

برای شارژ کردن این دستگاه با استفاده از انرژی خورشیدی کافی‌ است پایه را به شیشه‌ ی خودرو که در مسیر نور خورشید قرار دارد چسبانده و گیرنده را با کمک اتصال آهن ‌ربایی به پایه آن متصل کنید. پنل های میکرو کریستالی سیلیکونی که در این دستگاه وجود دارند، زیر نور خورشید به‌ طور مداوم کار می‌ کنند.

اف ام پلیر خورشیدی Baseus

در آخر..

اگر به تفریح و بازی علاقه دارید، دستگاه هایی که در این مقاله معرفی شدند می توانند بهترین گزینه در وسیله های تفریح و سرگرمی شما باشند. برای خرید کافی است به فروشگاه اینترنتی کی ام کالا مراجعه کرده و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان فروش ما بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =