اسکوتر برقی چیست؟

اسکوتر برقی یک وسیله تفریحی سرگرمی است که به کمک دو چرخ و یا یک چرخ بر مبنای انرژی یک باتری قابل شارژ حرکت کرده و می‌تواند یک انسان بالغ را با خود حمل کند. نحوه استفاده از آن بسیار آسان است و با کمی تمرین می‌توانید به‌راحتی یک اسکوتر برقی را برانید. اسکوتر برقی می‌تواند وسیله‌ای مهیج برای نفریح و سرگرمی و یا حمل و نقل‌های درون شهری باشد.

پیشنهاد خرید

ماساژور برقی گردن مدل (ST-304)

1,680,000 تومان1,680,000 تومانخرید کنید

اجزای اسکوتر برقی

اسکوترهای برقی که به اسکوترهای هوشمند و هاوربرد هم معروف اند از دو چرخ، یک برد اصلی، باتری درونی و موتور تشکیل شده اند. این‌ها تنها بخشی از قطعات و البته اصلی‌ترین قطعاتی است که در ساختار اسکوترهای برقی بکار رفته است. کیفیت اجزای سازنده اسکوتر برقی بسیار مهم است چراکه اگر از قطعاتی بی‌کیفیت برای ساخت آن استفاده شده باشد محصول نهایی، عمر مفید زیادی نخواهد داشت.

این قطعات در کنار یکدیگر اسکوترهای هوشمند را تشکیل می‎‌دهند که قادر به حمل و نقل و جابجایی افراد با سرعت متوسط 15 کیلومتر بر ساعت هستند. برای استفاده از این وسیله رمز موفقیت تنها حفظ تعادل است. ابتدا کاربر باید بتواند بر روی اسکوتر سوار شود. برای این مرحله اصولا توصیه می‌شود که کاربران با کمک گرفتن از دیوار و یا هر جسم سخت و محکمی بر روی اسکوتر برقی سوار شوند. سپس کاربر باید تعادل خود را حفظ کند تا مبادا اسکوتر از زیر پایش در رفته و به زمین بخورد.

اسكوتر برقي شيائومي Mi scooter 1s

مزایای استفاده از اسکوتر برقی

با فرض سوار شدن کاربر روی اسکوتر برقی و حفظ تعادل، اکنون وقت حرکت است. در زیر پای کاربر سنسورهایی قرار گرفته است که نسبت به حرکت پاها حساس بوده و در صورت وارد آوردن فشار به سمت جلو، عقب و یا طرفین، اسکوتر مطابق با آن به حرکت در می‌آید.از مزایای اسکوترهای برقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1_ سبک و قابل حمل

اسکوترهای برقی در بین تمامی وسایل نقلی دیگر سبک‌تر و در حمل کردن راحت‌تر می‌باشند، با اینکه بعضی از مدل‌های اسکوتر برقی از دوچرخه سنگین‌تر هستند ولی با استفاده از این اسکوترهای برقی دیگر نگران به سرقت رفتن آن نباشید، چراکه می توانید آنهارا به راحتی به کمک کیف‌های مخصوص خود حمل کنید.

2_ استفاده راحت و آسان

در کفه‌ی اسکوتر برقی‌ها سنسورهایی به کار برده شده است تا با قرارگیری بر روی آن و فشردن انگشت و پاشنه پا بتوانید آن را به حرکت در آورید. در واقع کافیست تا فکر کنید که می‌خواهید حرکت کنید. اسکوترهای برقی کاربری بسیار ساده‌ای دارند. از این روی در دهه اخیر بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته و پرفروش شده‌اند.

3_ جانشینی مناسب برای وسایل نقلیه

امروزه در سطح شهر اتومبیل‌های تک سرنشین بسیار زیاد هستند. اسکوتر برقی‌ها نیز تک نفره اند و با سرعت 30 الی 40 کیلومتر بر ساعت حرکت می کنند. از این رو می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای وسایل نقلیه باشند و مردم از آن‌ها به‌راحتی در سطح شهر استفاده کنند. البته پیشنهاد ما برای حمل و نقل‌های درون شهری است. این اسکوتر برقی‌ها سالم هستند و آلودگی برای محیط زیست ندارند.

4_ بدون سر و صدا

یکی از مشکلات شهرهای بزرگ علاوه بر آلودگی هوا، سرو صدای زیاد است که  این سر و صدا گاهی می‌تواند آزاردهنده باشد. استفاده از وسایل نقلیه دیگر مثل اتوبوس، ماشین، موتور و…. هم آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند ولی با استفاده از اسکوترهای برقی می‌توانید هر زمان که خواستید با آن حرکت کنید.

5_ ایمنی

وسایل نقلیه دیگر مثل موتور می‌تواند برای شما خطرناک و در مواردی حتی دچار آسیب دیدگی شما شود، ولی اسکوترهایی که امروزه تولید می‌شوند دارای سرعت ایمن و ترمزهای قوی هستند که به شما در افزایش ایمنی و امنیت کمک می‌کند.

6_ تفریحی لذت بخش

علاوه بر مصارف پرفایده و پرکاربرد این محصول، اسکوتر برقی‌ها برای تفریح و سرگرمی نیز بسیار لذت بخش هستند. قیمت مناسب آن‌ها در مقایسه با بسیاری از وسایل تفریحی دیگر خانواده ها را به خرید آن تشویق می‌کند. چراکه این وسیله در کل یک وسیله خانوادگی است و همه‌ی اعضا در اوقات فراغت و به جهت لذت بردن و تفریح می‌توانند از آن استفاده کنند.

اسكوتر برقي شيائومي Mi scooter 1s

پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی 1000 وات Chenxian

تومان25,500,000 تومانخرید کنید

برخی از کاربردهای اسکوتر برقی

  • بهترین گزینه برای خریدهای سبک
  • کاربری آسان در محل کار
  • مناسب برای کسانی که از قسمت پا آسیب دیده و نمی‌توانند به درستی راه بروند
  • بسیار مفید برای تقویت عضلات ساق پا، به‌طوری که می‌توانید از آن به عنوان یک وسیله مکمل کنار بدنسازی و ورزش استفاده کنید.
  • مناسب برای مکان‌هایی که مجبورید زیاد راه بروید مثل کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، رستوران‌ها و پارکینگ‌ها

نکات مهم قبل از خرید

  •  موقع خرید این دستگاه باید به توانایی آن در مورد میزان نگهداری شارژ باتری توجه کرد.
  • بسیاری از افراد به دنبال دستگاه‌هایی هستند که در عرض زمان کوتاهی شارژ شوند، زمان زیادی شارژ خود را نگه دارند و بتوان از آن بیشتر استفاده کرد.
  • هنگام خرید اسکوتر برقی با نوع 2 بردی و 3 بردی آن روبه رو خواهیم شد. که توصیه ما نوع 3 بردی آن است.
  • معمولا اسکوترهای برقی لوازم جانبی ندارند.
  • ریموت اسکوترها جز لوازم جانبی نبوده و در صورت دزدیده شدن دستگاه، می‌توان از راه دور اسکوتر را قفل کرد.

اسكوتر برقي شيائومي Mi scooter 1s

جمع بندی

بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که به دنبال طی مسافت کوتاه با کمترین هزینه و خلاص شدن از ترافیک‌های سنگین برای انجام کارهای سبک خود هستید می‌توانید از اسکوتر برقی حتی برای تفریح نیز استفاده کرده و لذت ببرید. در فروشگاه اینترنتی کی ام کالا می‌توانید از انواع محصولات ما و همچنین اسکوترهای برقی دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دوازده =