مقدمه

آیا قصد خرید ماساژور سر دارید؟ به مقاله خوبی مراجعه کرده‌اید؛ زیرا ما در این مقاله می‌خواهیم یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی را به ‌صورت کاملاً جامع برای شما دوستان عزیز بررسی کنیم. دستگاه ماساژور سر یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی می‌باشد. این دستگاه که از بخش‌هایی مختلفی تشکیل شده وظیفه ماساژ دادن سر را بر عهده دارد.

دستگاه ماساژ سر می‌تواند بخش‌هایی مختلف سر را به روش‌های متنوعی ماساژ دهد و باعث بهبود آرامش و روان افراد شود. اما چرا امروزه این قدر استفاده از ماساژورها زیاد شده است؟ ماساژورها پراستفاده‌ترین دستگاه‌های برقی هستند و دلیل این موضوع این است که این دستگاه فوق‌العاده می تواند بخش‌های مختلف بدن شما را به بهترین شکل ماساژ دهد.

ماساژ برای بدن مفید بوده و می تواند مشکلات زیادی از آن را برطرف کند؛ به طور مثال اگر زانو درد دارید می‌توانید از دستگاه ماساژور زانو برای ماساژ دادن زانو خود استفاده کنید تا درد آن را بهبود ببخشید. این دستگاه پاهای شما عزیزان را با استفاده از روش‌های مختلفی مانند روش‌های مالشی، حرارتی، ضربه‌ای و… ماساژ می‌دهد تا درد مفصل و استخوان‌های آن کاهش پیدا کند.

فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که انواع ماساژور سر را به فروش می‌رسانند. یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که این دستگاه‌ها را با قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد فروشگاه کی ام کالا است. همراه ما باشید تا در ادامه راجع به فروشگاه کی ام کالا،  انواع مدل‌ها، کاربرد‌ها، فواید و دیگر ویژگی‌های ماساژورهای سر صحبت کنیم.

انواع ماساژور سر

ماساژور سر چیست؟

حتماً تا به حال نام ماساژور سر به گوشتان خورده است. دستگاه ماساژور سر یکی از محبوب‌ترین ماساژورهایی است که در حوزه ابزارهای الکترونیکی وجود دارد. این دستگاه به‌صورت برقی کار می‌کند و دارای کنترل‌ها و تنظیمات بسیار زیادی است. با قرار دادن دستگاه ماساژ سر روی سر خود می‌توانید تجربه ای تکرار نشدنی از ماساژ را کسب کنید. این دستگاه در مدل‌های مختلفی ارائه می‌شود که محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل آن که کاربرد فوق‌العاده‌ای نیز دارد، مدل کلاهی آن است. ماساژورهای سری که به شکل کلاه طراحی شده اند چند کاره بوده و انواع بخش‌های سر و صورت را ماساژ می‌دهند. از ماساژ کف سر گرفته تا ماساژ گوش‌ها، چشم‌ها، صورت و… .

مدل‌های دیگری نیز وجود دارد که علاوه بر کل سر گردن افراد را نیز ماساژ می‌دهند. گردن نیز مانند سر یکی از بخش‌های مهم بدن است که در صورت کار نکردن نادرست با گوشی یا سیستم‌های کامپیوتری دچار مشکلات مفصلی می‌شود. به طور کلی می‌توانید از این دستگاه به عنوان دستگاهی که بدن شما را پس از یک روز کاری طولانی و خسته کننده تسکین می‌دهد استفاده کنید.

آشنایی با ماساژور سر

انواع ماساژور سر

یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که باید در رابطه با دستگاه ماساژور سر بدانید این است که این دستگاه فوق‌العاده کاربردی و پر مصرف دارای مدل‌های بسیاری می‌باشد. این دستگاه همانطور که می‌دانید کاربردهای زیادی دارد. از استفاده برای کف سر گرفته تا استفاده برای پوست، گردن، گوش و دیگر نقاط سر. همین امر موجب شده تا مدل‌های متفاوتی برای آن طراحی شود؛ زیرا هر کدام از این مدل‌ها توانایی انجام کارایی خاصی را دارند و تنها مدل‌های محدودی هستند که می‌توانند تمام کاربردها را به شکل یکجا انجام دهند.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید دستگاه ماساژ سر ابتدا با انواع مدل‌های این دستگاه آشنا شوید. آشنایی با مدل‌های این دستگاه می‌تواند به شما ذهنیتی دقیق از آن چیزی که نیاز دارید برایتان ایجاد کند. در چنین شرایطی می‌توانید مدل متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

به طور مثال مدل کلاهی ماساژور سر به شکل کلاه روی سر قرار گرفته و کاربردهای زیادی مانند ماساژ کف سر، صورت، گوش، گردن و حتی چشم را دارد. به همین دلیل می‌توان گفت این مدل بیشترین ارزش خرید را بین مدل‌های دیگر ماساژور سر دارد. انواع ماساژور سر شامل موارد زیر هستند:

1.    ماساژور سر برقی

یکی ازپراستفاده‌ترینن، کاربردی‌ترین و فوق‌العاده ترین مدل‌های دستگاه ماساژور سر، ماساژور برقی می‌باشد. دستگاه ماساژ سر برقی با اتصال به برق شهری کارکرده و محدودیتی در انرژی خود ندارد. همین موضوع موجب می‌شود تا این مدل هیچ گاه نیازمند شارژ شدن نباشد. به همین دلیل می‌توان از آن در شرایطی که استفاده از دستگاه بسیار زیاد است استفاده کرد.

به طور مثال سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها. اما یک عیب بزرگ با این دستگاه‌ها همراه شده است. دستگاه ماساژ سر برقی برای کار کردن نیاز به انرژی برق شهری داشته و این موضوع موجب می‌کند تا هر موقع که به این دستگاه نیاز داشتید، باید آن را به برق وصل کنید. در شرایطی که به برق شهری دسترسی وجود ندارد نمی‌توان از این دستگاه استفاده کرد.

به طور مثال در قطار، هواپیما، خودروی شخصی و عمومی و… که دسترسی به برق مستقیم ندارند توانایی استفاده از این دستگاه وجود ندارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که اگر می‌خواهید در مکان‌های مختلف از این دستگاه استفاده کنید باید مدل شارژی آن را خریداری کنید.

ماساژور سر برقی

2.    ماساژور سر شارژی

از دیگر مدل‌های دستگاه ماساژور سر می‌توان به مدل شارژی آن اشاره کرد. در بخش قبلی مدل برقی این دستگاه را بررسی کردیم و دیدیم که عیب بزرگ آن نیاز همیشگی دستگاه به برق مستقیم است. اما برخلاف مدل برقی شما می‌توانید از مدل شارژی در مکان‌هایی که به هیچ گونه برق مستقیمی دسترسی ندارند از این دستگاه استفاده کنید.

به طور مثال اگر قصد سفر با قطار دارید از این امر مطلع هستید که سفر با قطار زمان بر بوده و انرژی زیادی را از شما می‌گیرد. در بسیاری از قطارها از تخت و بالشت های راحت استفاده نمی‌شود و این موضوع موجب ایجاد درد گردن و سر می‌شود.

برای رفع این دردها حین سفر می‌توانید از دستگاه ماساژ سر استفاده کنید. دستگاه ماساژ سر شارژی توانایی این را دارد که در مدت زمان طولانی سر، صورت و گردن شما را بدون نیاز به برق مستقیم ماساژ می‌دهد. ماساژور کف سر برقی اندازه کوچک و وزن کمی داشته که همین امر باعث می‌شود تا جابجایی آن بسیار راحت‌تر شود.

ماساژور سر شارژی

3.    ماساژور تفنگی

ماساژور تفنگی یکی دیگر از مدل‌های دستگاه ماساژور سر است که به شکل تنفگ طراحی شده و دارای سری‌های مختلفی می‌باشد. به طور کلی ماساژورهای تفنگی برای بخش‌های مختلفی از بدن استفاده می‌شوند. می‌توانید آن‌ها را برای ماساژ گردن، ماساژ کف سر و حتی بخش‌هایی از صورت خود نیز استفاده کنید.

اما ماساژور تفنگی کمتر برای صورت و کف سر استفاده می‌شود؛ زیرا سیستم اسکلت و استخوان بندی صورت و کف سر با گردن و دیگر بخش‌های بدن متفاوت بوده و باید به شکل متفاوتی ماساژ داده شود. به طور کلی پیشنهاد می‌کنیم تا ماساژور تفنگی را حتماً برای خود خریداری کنید. زیرا این ماساژورها کاربردهای بسیار زیادی داشته و می‌توانید از آن برای ماساژدادن بسیاری از بخش‌های بدن استفاده کنید.

اما در صورتی که می‌خواهید حتماً کف سر و صورت خود را نیز با دستگاه ماساژ دهید، این مدل برای شما مناسب نبوده و نمی‌توانید با آن بخش‌های مختلف سر خود را ماساژ دهید. این ماساژور در مدل‌های مختلف و به همراه سری‌های مختلف ارائه شده است تا کاربردهای بسیاری به شما ارائه دهد. قیمت این ماساژور نیز به صرفه بوده و نسبت به ویژگی‌ها و کاربردهایی که دارد جزو بهترین مدل‌های ماساژور که ارزش خرید بالایی دارند محسوب می‌شود.

ماساژور تفنگی

4.    ماساژور سر سیمی

ماساژور سر سیمی یکی دیگر از مدل‌های دستگاه ماساژ سر است که کاربردهای ‌فوق‌العاده زیادی دارد. این ماساژور همانطور که از نامش پیدا است به‌صورت سیمی شکل است. در واقع نمی‌توان به این مدل ماساژور یک دستگاه گفت زیرا از هیچ گونه سیستم الکترونیکی برای ماساژ دادن سر شما استفاده نمی‌کند.

ماساژ سر سیمی دارای سیم‌های مختلفی است که همه به یک بخش متصل شده اند. زمانی که این سیم‌ها را روی سر خود می‌کشید احساس بسیار خوبی خواهید گرفت. سر این سیم‌ها بخش‌هایی گرد و ریز وجود دارند که سر شما را ماساژ داده و جریان خود در آن را نیز بهبود می‌دهند.

ماساژور سر سیمی

5.    ماساژور سر برس مانند

از کاربردی‌ترین انواع ماساژور سر می‌توان به مدل برس مانند آن اشاره کرد. برس ماساژور سر اندازه کوچکی داشته و به شکل برس با دندان‌های بزرگی می‌باشد. زمانی که این برس را روی سر خود حرکت می‌دهید دندانه‌های آن روی کف سر شما حرکت کرده و کف سر شما را ماساژ می‌دهند. این کار باعث تحریک رگ‌های خونی شده و آن‌ها را گشاد می‌کند.

چنین موضوعی علاوه بر بهبود جریان خون باعث رشد بهتر موهای شما نیز می‌شود. این مدل ماساژور می‌تواند فولیکول‌های غیر فعال مو را نیز تحریک کرده و آن‌ها را فعال کند. این موضوع باعث پر پشت شدن موهای شما شده و ظاهری زیباتر به کف سر شما دهد. اندازه کوچک شانه ماساژور سر باعث شده تا بتوانید آن را هر جایی که می‌خواهید برده و استفاده کنید.

ماساژور سر برسی

6.    ماساژور سر سیلیکونی

این مدل از دستگاه ماساژور سر ظاهری مانند ماساژور برس مانند دارد. اما با این تفاوت که جنس آن با استفاده از سیلیکون است. سیلیکون یکی از بهترین متریال‌هایی است که در صنعت وجود دارد. این متریال فوق‌العاده لطیف و نرم بوده و از پلاستیک بسیار نرم‌تر است.

این امر موجب شده تا طراحان دستگاه ماساژ سر از این متریال برای سر ماساژور استفاده کنند. ماساژور کف سر سیلیکونی بدون برق و به طور کاملاً دستی کار می‌کند. می‌توانید از آن برای ماساژ دادن گردن، کف سر و حتی برخی از بخش‌های صورت خود نیز استفاده کنید.

ماساژور سر سیلیکونی

7.    ماساژور سر استیل

دستگاه ماساژور سر استیل یکی دیگر از مدل‌های جذاب و کاربردی ماساژورهای سر است. این مدل بسیار محبوب بوده و به دلیل کاربرد بالا و قیمت بسیار پایینی که دارد توسط افراد زیادی خریداری شده است. ماساژور استیل سر به شکل سیمی می‌باشد.

اما با این تفاوت که جنس مواد تولید کننده آن استیل است. در واقع ماساژور سر استیل همان مدل سیمی است که از جنس استیل تولید شده و همین موضوع علاوه بر افزایش کیفیت و طول عمر، ظاهر و کاربرد این ماساژور را نیز بیشتر کرده است.

ماساژور سر استیل

8.    ماساژور سر کلاهی

اگر به دنبال خرید یک دستگاه ماساژور سر هستید که چند کاربردی بوده و همه نقاط سر را به‌صورت همزمان ماساژ دهد پیشنهاد ما خرید دستگاه ماساژور سر کلاهی است. شاید در برخی از فروشگاه‌ها این مدل را دیده باشید. به دلیل ظاهر کلاه شکل این ماساژور به آن مدل کلاهی می‌گویند که علاوه بر کف سر بخش‌های مختلفی مانند پشت سر، گردن، چشم و بخش‌هایی از صورت را نیز پوشش می‌دهد.

تنها کافی است کلاه ماساژور سر و شقیقه و چشم را روی سر خود قرار داده و آن را روشن کنید. ماساژهای این دستگاه دارای چند حالت و شدت مختلف است که می‌توانید نسبت به نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

ماساژور سر کلاهی

9.    ماساژور سر حرارتی

اگر با فواید و کاربردهای ماساژ آشنایی داشته باشید می‌دانید که ماساژ سر حرارتی کاربردهای فوق‌العاده‌ای داشته و در صورتی که با حرارت همراه شود اثرگذاری بیشتری خواهد داشت. بدین دستگاه ماساژور سر حرارتی طراحی و تولید شد.

دستگاه ماساژ سر حرارتی دارای المنت‌های مخصوصی می‌باشد که با استفاده از انرژی برق سر شما را گرم می‌کنند. حرارتی که این دستگاه به قسمت‌های مختلف سر شما وارد می‌کند موجب آرام شدن عصب‌ها و نرم شدن رگ‌های خونی می‌شود.

ماساژور سر حرارتی

10.  ماساژور سر دستی

و اما آخرین مدل از بهترین و کاربردی‌ترین مدل‌های دستگاه ماساژور سر، ماساژور سر دستی است. این دستگاه شکلی مانند سشوار دارد؛ یعنی دستگیره آن بلند بوده و دارای سری‌های مختلفی نیز می‌باشد. با قرار دادن سری مخصوص روی دسته این ماساژور باید آن را روی قسمت‌های مختلف سر و گردن به‌صورت دستی حرکت دهید.

این ماساژور از هیچ گونه برقی استفاده نمی‌کند و این موضوع موجب شده تا بتوانید از آن در هر جایی که می‌خواهید استفاده کنید. مدل‌های متنوعی از این ماساژور در بازار موجود است که با خرید آن‌ها قادر به ماساژ دادن سر و گردن خود در هر جایی هستید. این مدل از ماساژورهای مخصوص سر قیمت فوق‌العاده به صرفه ای دارد که در بودجه هر فردی گنجانده می‌شود.

ماساژور سر دستی

بهترین ماساژور سر

قصد خرید دستگاه ماساژور سر دارید و نمی‌دانید کدام مدل را باید خریداری کنید؟ پیشنهاد ما این است که از مدل‌هایی که در این بخش بررسی می‌کنیم استفاده کنید. در این بخش از مقاله بهترین مدل‌های دستگاه ماساژ سر را برای خرید به شما معرفی خواهیم کرد اما اگر قصد خرید بهترین ماساژور سر با کمترین قیمت را دارید پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله بهترین ماساژور سر را قبل از خرید بشناسید است که ارزش خرید بالایی داشته و دارای کاربردهای‌ فوق‌العاده‌ای نیز هستند.

بهترین ماساژور سر

1)    ماساژور سر Breo iDream 5S

دستگاه ماساژور سر Breo مدل iDream 5S یکی از شناخته شده‌ترین، معروف‌ترین و بهترین ماساژور سر است. این مدل از برند محبوب و مشهور Breo می‌باشد که توانایی ماساژ دادن بخش‌های مختلف سر را دارد. می‌توانید با کمک این مدل ماساژور چشم، کف سر، بخش‌های صورت و… را ماساژ دهید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت پخش موسیقی آن اشاره کرد که فوق‌العاده کاربردی بوده و می‌تواند باعث آرامش بیشتر شما حین ماساژ دادن سر شود. این دستگاه از تکنولوژی فشار هوشمند استفاده می‌کند که ارزش خرید آن را چندین برابر بیشتر کرده است.

مدل Breo iDream 5S

برای تهیه ماساژور سر Breo iDream 5S اینجا کلیک کنید

 

2)    مینی ماساژور سر اسمارت هد اسپا

به دنبال خرید یک دستگاه ماساژور سر برقی اما کوچک هستید؟ ماساژور سر مینی برند هد اسپا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برند هد اسپا یکی از برترین برندهای تولید کننده در حوزه انواع ماساژورهای سر است که این مدل را برای مکان‌هایی که دسترسی به برق مستقیم وجود ندارد طراحی کرده است. این مدل دارای چهار عدد چنگک چرخان است که توسط دستگاه قابل برنامه ریزی بوده و به کمک این دستگاه قادر به ماساژ دادن هر کدام از بخش‌های صورت و گردن خود هستید.

به همین دلیل است که از این ماساژور به عنوان یکی از مدل‌های بهترین ماساژور سر یاد می‌شود. باتری 1200 میلی آمپر ساعتی این مدل می‌تواند ساعت‌ها به دستگاه پاسخگو بوده تا سر شما را طولانی مدت ماساژ دهد.

مدل اسمارت هد اسپا

برای تهیه ماساژور سر اسمارت هد اسپا اینجا کلیک کنید  

 

3)    ماساژور سر شیائومی Mini M2

دستگاه ماساژور سر شیائومی مدل Mini M2 یکی از مدل‌های بهترین ماساژور سر است که از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است. بدنه آن از جنس بسیار نرمی تولید شده که استفاده از ماساژور را برای شما راحت‌تر کرده است.

طراحی زیبا و ارگونومیک این دستگاه سهولت استفاده از آن را بهبود داده است. این ماساژور دارای 6 برنامه مختلف ماساژی است که آن‌ها را به کمک 4 عدد چنگک با کیفیت انجام می‌دهد. سرعت این ماساژور دارای حالت‌های مختلفی بوده و با هر بار شارژ 10 دفعه ماساژ 10 دقیقه‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

مدل Mini M2

4)    کلاه ماساژور سر و شقیقه و چشم

از کاربردی‌ترین مدل‌های دستگاه ماساژور سر که به عنوان یکی از بهترین ماساژور سر نیز شناخته می‌شود می‌توان به دستگاه ماساژ سر و شقیقه و چشم اشاره کرد که کاربردهای فراوانی دارد. این ماساژور می‌تواند چشم‌های شما را به شکل حرارتی ماساژ داده و درد آن‌ها را بهبود دهد. از طرف دیگر امکان پخش موسیقی در این دستگاه وجود دارد که باعث می‌شود بتوانید حین انجام ماساژ به موسیقی مورد علاقه خود نیز گوش دهید.

جنس بدنه این ماساژور از ABS بوده و به‌صورت شارژی کار می‌کند. اگر به دنبال خرید یک ماساژور همه کاره هستید این مدل بهترین انتخاب برای شما است. قیمت این مدل بسیار به صرفه بوده و همین موضوع باعث افزایش چندین برابری ارزش خرید آن شده است. شما می‌توانید این دستگاه را در مدل‌های مختلف از فروشگاه‌های متنوعی خریداری کنید.

کلاه ماساژور سر و شقیقه و چشم

5)    ماساژور سر برقی MZ-HM155

نوع دیگری از مدل‌های دستگاه ماساژور سر وجود دارد به نام ماساژور سر برقی مدل MZ-HM155. این مدل از ماساژورهای مغناطیسی بوده و به شکل ماساژورهای سیمی است. این دستگاه دارای شاخه‌های مختلفی است که در قسمت‌های مختلف از دور سر قرار گرفته و با ساتع کردن انرژی‌های مغناطیسی باعث آرامش عصب‌های سر می‌شوند.

البته این نکته هم حائز اهمیت است که رگ‌های خونی با استفاده از این انرژی گشاد شده و جریان خون در آن‌ها بهبود پیدا می‌کند. شما می‌توانید این مدل را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده و برای هر سنی استفاده کنید.

مدل MZ-HM155

سخن پایانی

ماساژور سر جزو کاربردی‌ترین دستگاه‌های ماساژ در بازار می‌باشد. این را می‌دانیم که ماساژ می‌تواند باعث بهبود عملکرد بخش‌های مختلف بدن شود. از آن جایی که سر یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های بدن است که ماساژ دادن آن در سلامت و آرامش کلی بدن تاثیر زیادی دارد.

امروزه با افزایش تقاضای این محصول در بازار برند‌های مختلفی دست به تولید این دستگاه‌ها زده‌اند به همین دلیل است که انواع مختلفی از دستگاه ماساژور سر را در بازار مشاهده می‌کنید. انواع مدل‌های دستگاه ماساژ سر را در این مقاله برای شما عزیزان بررسی کردیم تا راحت‌تر بتوانید مدل مد نظر خود را انتخاب کنید.

در انتها نیز بهترین و پرفروش‌ترین ماساژورهای سر را به شما معرفی کردیم تا برای خود یکی از این مدل‌ها را تهیه کنید. برای خرید هر کدام از مدل‌های دستگاه ماساژ سر می‌توانید به فروشگاه کی ام کالا، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. همچنین توجه داشته باشید که محصولات این فروشگاه تنوع فوق‌العاده زیادی دارند به همین دلیل دست شما برای انتخاب کردن باز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =