حتماً با دستگاه ماساژور کمر آشنایی دارید. این دستگاه فوق‌العاده یکی از خاص‌ترین و مفیدترین مدل‌های دستگاه‌های ماساژ برقی می‌باشد. دستگاه‌های ماساژ برقی از بهترین دستگاه‌های الکتریکی هستند که در دسته وسایل پزشکی قرار گرفته و از ابزارهای فوق‌العاده کاربردی محسوب می‌شوند. همین امر نیز موجب شده تا این دستگاه بیشتر توسط شرکت‌هایی که در زمینه ابزارهای پزشکی فعالیت می‌کنند تولید شود.

امروزه ماساژورهای برقی محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کرده‌اند. در هر چه بیشتر جلو می‌رویم و بشر بیشتر پیشرفت می‌کند، تمایل آن به استفاده از دستگاه‌های الکتریکی و هوشمند بیشتر می‌شود. به طور کلی ماساژ برای بدن اهمیت زیادی دارد مخصوصاً ماساژ کمر. پس اهمیت ماساژ کمر بسیار بالا است. اما از آن جایی که نمی‌توان هر جایی ماساژ دستی را دریافت کرد، امروزه ماساژورهای برقی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند.

دستگاه ماساژور کمر می‌تواند در هر شرایطی و در هر مکانی کمر شما را ماساژ داده و گرفتگی‌های عضلانی، دردهای مفصلی و… را از آن برطرف کند. شما می‌توانید این دستگاه جذاب را هم در خودرو، و هم در قطار، هواپیما، اتوبوس و… استفاده کنید. اگر به این مقاله آمدید حتماً یا قصد آشنایی با انواع مدل‌های دستگاه ماساژ کمر را دارید یا خرید ماساژور کمر را در برنامه های خود قرار داده‌اید.

نیازی نیست نگران باشید. در این مقاله هر چیزی که برای آشنایی با ماساژورهای کمر نیاز دارید را بررسی خواهیم کرد. از انواع مدل‌های آن گرفته تا فواید استفاده از کمر و بهترین مدل‌های ماساژور کمر. شما می‌توانید بهترین مدل‌های ماساژور کمر را از فروشگاه کی‌ام کالا با قیمتی مناسب و گارانتی‌های معتبر خریداری کنید.

ماساژور کمر

ماساژور کمر چیست؟

اگر فعالیت‌های روزانه شما به ‌اندازه‌ای است که به کمرتان فشار زیادی وارد می‌شود، باید کمر خود را به بهترین شکل ماساژ دهید. ماساژ کمر با استفاده از دستگاه ماساژور کمر یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن دردهای ناحیه کمر می‌باشد.

این دستگاه دارای بخش‌های مختلفی بوده و به اشکال متنوعی نیز تولید می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از دستگاه ماساژور کمر، نواحی مختلف کمر خود را ماساژ داده و فواید فوق‌العاده آن مانند بهبود گردش خون در کمر، از بین بردن دردهای عضلانی و… را نصیب خود کنید.

ماساژور کمر مدل‌های فراوانی دارد. از مدل کمربندی گرفته تا مدل‌های صندلی شکل و بالشتی. هر کدام از این مدل‌ها کاربردهای مختص به خود را داشته و می‌توانند در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

آشنایی با ماساژور کمر

فواید استفاده از ماساژور کمر

دستگاه ماساژور کمر یکی از بهترین و پر فایده ترین دستگاه‌های ماساژ می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید فواید فوق‌العاده‌ای را نصیب خود کنید. این فواید هم در سلامت بدن و هم در سلامت کمر شما مؤثر هستند. مهم‌ترین فواید استفاده از ماساژور کمر عبارت‌اند از:

  • درمان مشکلات و گرفتگی عضلانی
  • مفید برای از بین بردن درد گردن و کمر
  • کمک به ترشح هورمون اندورفین
  • کمک به تقویت و بهبود گردش خون
  • و…

انواع ماساژور کمر

تا این قسمت از مقاله با نکات مهمی آشنا شدیم. دیدیم که استفاده از دستگاه ماساژور کمر می‌تواند چه ویژگی‌هایی برای ما داشته باشد. همچنین بررسی کردیم که این دستگاه در صورت استفاده استاندارد توانایی ارائه کاربردهای منحصر به فردی را به ما دارد. به همین دلیل باید برویم سراغ اصل مطلب یعنی بررسی انواع مدل‌های ماساژور کمر.

ماساژور کمر دارای آپشن‌های فوق‌العاده‌ای است که باعث شده کاربردهای بسیار گسترده شود. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که نمی‌توان تمامی آپشن‌های این دستگاه را در یک مدل قرار داد. در واقع مدل‌های این دستگاه به این دلیل طراحی شده‌اند تا هر کدام کاربردهای مشخص خود را داشته و به روش‌های مختلفی کمر شما را ماساژ دهند.

مدل‌های مختلف دستگاه ماساژ کمر نسبت به معیارهای مختلفی با هم تفاوت دارند. از شکل ظاهری، اندازه و وزن گرفته، تا نحوه تأمین انرژی مورد نیاز و روش‌های ماساژ دادن. اگر قصد خرید ماساژور کمر را دارید پیشنهاد می‌کنیم با تمامی این مدل‌ها به طور کامل آشنا شوید تا راحت‌تر مدل مناسب خود را انتخاب کنید. مهم‌ترین مدل‌های این دستگاه شامل موارد زیر می‌شوند:

انواع ماساژور کمر

1.    ماساژور کمر چوبی

یکی از کاربردی‌ترین و بهترین مدل‌های دستگاه ماساژور کمر، مدل چوبی آن می‌باشد. به طور کلی ماساژورهای چوبی کاربردها بسیار زیادی دارند. در واقع این ماساژورها برای ماساژهای دستی کاربرد داشته و با کمک آن ماساژ گرها می‌توانند روند ماساژ را بهتر انجام دهند. این دستگاه ماساژ فوق‌العاده در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود.

از مدل وردنه‌ای گرفته تا مدل‌های برای ماساژ پا، کف دست و… . از آن جایی که ماساژ کمر باید به بهترین شکل و توسط بهترین ابزارها انجام شود، ماساژور کمر چوبی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. البته لازم به ذکر است که استفاده از این ماساژ قاعده و قوانین خود را دارد. در صورتی که به درستی از ماساژور چوبی کمر استفاده نکنید، بدن شما دچار مشکلات عضلانی و درد در برخی از نواحی خواهد شد.

این وسیله باید توسط ماساژ گر حرفه‌ای که تجربه بالایی در ماساژ دادن دارد مورد استفاده قرار بگیرد. شما نیز می‌توانید با دیدن آموزش‌های این ماساژور به کمک آن دردهای عضلانی در قسمت کمر و گردن خود را از بین برده و جریان خود را در این قسمت‌ها بهبود دهید.

ماساژور کمر چوبی

2.    ماساژور کمر مدل صندلی

از خاص‌ترین مدل‌های دستگاه ماساژور کمر مدل صندلی آن می‌باشد. این مدل از دستگاه ماساژ کمر به شکل صندلی بوده و می‌تواند مزایای منحصر به فردی را برای شما به ارمغان بی آورد. ماساژور صندلی را می‌توانید به قسمتی تکیه دهید و سپس به ماساژور تکیه کنید. پس از روشن کردن آن می‌توانید از مدل‌های مختلف ماساژ مانند ماساژهای گرمایی، لرزشی و… استفاده کنید.

این ماساژور قیمت بسیار به‌صرفه‌ای داشته و در هر جایی نیز قابل استفاده است. اما مدل دیگری از ماساژور صندلی وجود دارد به نام صندلی ماساژور همه کاره. این مدل از ماساژورهای صندلی شکل یک صندلی بزرگی هستند که در قسمت‌های مختلف آن دستگاه‌های مختلف ماساژ قرار گرفته است. این دستگاه ماساژ می‌تواند به شکل هم زمان بخش‌های مختلف بدن شما را ماساژ دهد.

از گردن گرفته تا کمر، پهلوها، زانوها، پاها و… . البته نکته‌ای درباره این دستگاه وجود دارد و آن هم قیمت بسیار بالای آن می‌باشد. ماساژورهای صندلی همه کاره بسیار گران قیمت هستند اما در صورتی که آن‌ها را خریداری کنید می‌توانید از آپشن‌های منحصر به فردی برای سلامت بدن خود بهره ببرید.

ماساژور کمر مدل صندلی

3.    ماساژور کمربند لاغری

از دیگر مدل‌های فوق‌العاده کاربردی دستگاه ماساژور کمر می‌توان به مدل کمربند لاغری آن اشاره کرد. این مدل از دستگاه ماساژ کمر به شکل یک کمربند دور کمر شما قرار گرفته و آپشن‌های مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهد. از ماساژهای گرمایی گرفته تا حرارتی، لرزشی، حرکتی، الکتریکی، فشار هوا و… . این دستگاه فوق‌العاده قیمت مناسب‌تری نسبت به مدل‌های دیگر دارد.

از طرف دیگر اندازه این مدل از دستگاه ماساژ کمر اندازه کوچک و وزن کمی دارد. همین امر باعث می‌شود تا بتوانید آن را در هر جایی همراه خود برده و به راحتی در کیف، ساک یا چمدان خود قرار دهید. ویژگی‌های بسیار زیادی از این دستگاه وجود دارد که می‌توان بررسی کرد. از نمایشگرهای لمسی برای کنترل تنظیمات مختلف دستگاه گرفته تا نورهای قرمزی که باعث ایجاد گرمای مفید برای بدن می‌شوند.

در صورت استفاده مداوم از ماساژ لرزشی این مدل، می‌توانید پس از مدتی شاهد کاهش چربی‌های زیر پوستی خود شوید. لرزش این دستگاه چربی‌های زیر پوستی شکم، کمر و پهلوها را آب می‌کند. به همین دلیل به این دستگاه کمربند لاغری نیز می‌گویند.

ماساژور کمربند لاغری

4.    ماساژور کمر خودرو

همان‌طور که بارها با هم در این مقاله بررسی کردیم، ماساژورها کاربردهای بسیار زیادی دارند و دلیل این موضوع استفاده از روش‌ها و ترفندهای مختلف برای ماساژ دادن بدن است. برخی از مدل‌های ماساژور کمر را می‌توانید در خودروی خود نیز استفاده کنید. به این ماساژورها دستگاه ماساژور کمر خودرو می‌گویند. این دستگاه فوق‌العاده می‌تواند به راحتی روی صندلی ماشین یا خودروی شما قرار گرفته و کمر شما را ماساژ دهد.

مدل‌های مختلفی از این ماساژور وجود دارند؛ به طور مثال مدل صندلی شکل آن به نحوی است که میان شما و صندلی خودرو قرار گرفته و با ماساژهای گرمایی و لرزشی کمر شما را ماساژ می‌دهد. این مدل‌ها می‌توانند عضلات پشت و پهلوهای شما را نیز ماساژ دهند. مدل‌هایی از ماساژور کمر نیز وجود دارند که تنها در گودی کمر یا گودی گردن قرار می‌گیرند.

این مدل‌ها می‌توانند به کمک انرژی گرمایی و لرزش مفصل‌ها و عضلات مهم شما را ماساژ دهند. برخی از مدل‌ها نیز وجود دارند که به شکل کمربند بوده و ارگونومی آن‌ها به شکلی است که در خودرو نیز قابل استفاده هستند.

ماساژور کمر خودرو

5.    ماساژور کمر برقی

و اما آخرین نوع از دستگاه ماساژور کمر که برای شما بررسی می‌کنیم، مدل ماساژور کمر برقی است. این مدل با استفاده از انرژی الکتریکی قسمت‌های مختلف کمر شما را ماساژ می‌دهد و همین موضوع نیز موجب شده تا خرید آن به یکی از واجبات تبدیل شود. اما تفاوت ماساژور برقی با دیگر مدل‌ها در چیست؟

ماساژورهای برقی معمولاً دارای ویژگی‌های بیشتری هستند؛ به طور مثال این ماساژورها علاوه بر داشتن ریموت کنترل‌های هوشمند توانایی ماساژ الکتریکی را نیز دارا هستند. از طرف دیگر ویژگی‌هایی در این مدل‌ها وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توان به بهترین شکل ماساژ کمر را شخصی سازی کرده و از آن برای سلامت بدن استفاده کرد.

برندهای معتبر زیادی در این حوزه وجود دارند. از بهترین برندهایی که ماساژورهای برقی را تولید می‌کند می‌توان به برند شیائومی اشاره کرد. برند شیائومی علاوه بر دستگاه‌های هوشمند و برقی یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان دستگاه‌های ماساژ است که می‌تواند با ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات خود آپشن‌های فراوانی را در دسترس شما قرار دهد.

ماساژور کمر برقی

بهترین ماساژور کمر

تا به این جای مقاله مهم‌ترین مواردی که باید در رابطه با دستگاه ماساژور کمر بدانید را با هم بررسی کردیم. حال که شما با انواع مدل‌های این دستگاه و فواید استفاده از هر کدام آشنا شدید وقت این است که به شما بهترین ماساژور کمر را معرفی کنیم. ماساژور کمر همان‌طور که دیدید در مدل‌های مختلفی طراحی شده که هر کدام از این مدل‌ها در برندهای مختلفی به تولید می‌رسند.

نمونه‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم هم از نظر ویژگی و آپشن‌ها فوق‌العاده هستند و هم از نظر دوام و ماندگاری قابل اعتماد می‌باشند. بنابراین می‌توانید هر کدام از این مدل‌ها را برای خود خریداری کنید. لازم به ذکر است که بهترین مدل‌های ماساژور کمر از هر برندی در فروشگاه کی‌ام کالا موجود می‌باشد و می‌توانید با قیمت مناسب این مدل‌ها را خریداری کنید.

بهترین ماساژور کمر

1)    ماساژور کمر skg مدل w7

یکی از خاص‌ترین و بهترین مدل‌های دستگاه ماساژور کمر که در بازار ایران نیست موجود است، دستگاه ماساژ کمر و شکم SKG مدل W7 می‌باشد. این دستگاه دارای طراحی جذاب و زیبا و در عین حال ارگونومیک دارد. یعنی پس از قرار دادن این دستگاه روی شکم یا کمر خود این طراحی فوق‌العاده را احساس خواهید کرد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به گرمایش سریع و یک نواخت، کنترل دما دقیق با استفاده از تنظیمات مختلف، وزن بسیار سبک، اندازه کوچک، باتری‌های قوی و… اشاره کرد.

ماساژور کمر skg مدل w7

2)    ماساژور کمر ایتال فیت مدل Electro-fitness

ایتال فیت را می‌توان از بهترین برندهای تولید کننده دستگاه ماساژور کمر دانست که در ایران فعالیت می‌کند. این مدل از دستگاه ماساژ کمر برند ایتال توان مصرفی 10 وات داشته و جلوی خود دارای یک صفحه نمایش لمسی می‌باشد.

این دستگاه علاوه بر ماساژهای گرمایی، حرکتی و لرزشی، ماساژ الکتریکی که باعث تحریک بیشتر رگ‌های خونی و عصب‌های کمر می‌شود را دارا می‌باشد. این ماساژور به صورت کمربند دور کمر شما قرار گرفته و با استفاده از کنترل‌های لمسی که روی آن قرار دارد قابلیت تنظیم بخش‌های مختلف را به شما داده است.

ماساژور کمر ایتال فیت مدل Electro-fitness

3)    ماساژور کمر وی-ریهاب مدل IPC04

یکی از پرفروش‌ترین و خاص‌ترین مدل‌های دستگاه ماساژور کمر، ماساژور برند وی ریهاب می‌باشد. ماساژور کمر وی-ریهاب مدل IPC04 دور کمر شما قرار گرفته و دارای یک کنترلر جداگانه می‌باشد. این کنترلر ویژگی‌های  زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دلیل این که ماساژورهای وی ریهاب از ماساژورهای محبوب و پر فروش در بازار هستند این است که این ماساژور با استفاده از فشار هوا کمر و گردن شما را ماساژ می‌دهد. پمپی که برای این دستگاه قرار گرفته توانایی این را دارد که ماساژور را پر از هوا کرده و با فشار به قسمت‌های مختلف کمر موجب بازشدن عضلات گرفته و رگ‌های مسدود شده آن می‌شود.

ماساژور کمر وی-ریهاب مدل IPC04

4)    ماساژور کمر اسنیلکس مدل 02

برند اسنیلکس یکی از بهترین و مشهورترین برندها در زمینه تولید انواع ماساژور می‌باشد. این مدل از دستگاه ماساژور کمر برند اسنیلکس دارای ماساژهای حرارتی، لرزشی و حرکتی می‌باشد که باعث بهبود مشکلات کمر شما در کمترین زمان ممکن خواهد شد. ماساژور اسنیلکس یک نوع ماساژور چندکاره می‌باشد.

یعنی شما می‌توانید این ماساژور را دور کمر خود بسته یا روی گردن خود قرار دهید. طراحی این ماساژور به گونه ای است که هر دوی این ماساژها را به بهترین شکل انجام داده و نیاز شما را برطرف می‌کند.

ماساژور کمر اسنیلکس مدل 02

5)    صندلی ماساژور روتای مدل RT-8900

یکی از بهترین دستگاه‌های ماساژی که می‌توانید در ایران پیدا کنید، صندلی ماساژور برند روتای می‌باشد. این مدل از صندلی ماساژور همه کاره بوده و علاوه بر ماساژور کمر دارای ماساژور گردن، زانو، پا و… می‌باشد. اگر می‌خواهید هزینه زیادی برای خرید یک ماساژور همه چیز تمام پرداخت کنید پیشنهاد ما همین ماساژور است.

این دستگاه ماساژور کمر که در دسته صندلی ماساژور قرار دارد توانایی این را دارد که به طور هم‌زمان تمامی بخش‌های بدن شما را با روش‌های روز دنیا ماساژ دهد. از ماساژ گرمایی گرفته تا ماساژهای الکتریکی، لرزشی و حرکتی.

صندلی ماساژور روتای مدل RT-8900

6)    ماساژور کمر مدیسانا مدل MC 32L

یکی از خاص‌ترین مدل‌های دستگاه ماساژور کمر همین مدل می‌باشد که توسط برند مدیسانا آلمان تولید شده است. ماساژور کمر مدیسانا مدل MC 32L را پشت کمر خود قرار ‌دهید و پس از روشن کردن آن از یک ماساژ آرامش بخش که علاوه بر توان مصرفی پایین دارای سیستم خاموشی خودکار نیز می‌باشد نهایت  لذت را ببرد

در واقع این دستگاه ماساژور کمر فاقد کمربند است و تنها باید آن را پشت گردن یا کمر خود قرار دهید. اما این امر چیزی از کاربردهای آن را کم نمی‌کند. ماساژور کمر مدیسانا می‌تواند به بهترین شکل باعث از بین رفتن دردهای کمر شما شده و مصرف برق پایینی را نیز داشته باشد.

ماساژور کمر مدیسانا مدل MC 32L

7)    ماساژور کمر مدل Hot Electric Vibrating Belt Inflatable Lumbar

اگر به دنبال خرید یک دستگاه ماساژور کمر حرارتی هستید که علاوه بر حرارت با استفاده از ویبره‌های متناوب باعث بهبود کمر شما شود، به شما دستگاه Hot Electric Vibrating Belt Inflatable Lumbar را پیشنهاد می‌کنیم.

مهم‌ترین ویژگی این دستگاه ماساژور کمر توان مصرف 5 وات آن است که بسیار پایین بوده و نسبت به کاربردهای فوق‌العاده‌ای که دارد کم‌مصرف می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به کمربند بادی با کنترلر، کشش بادی، گرمایش نور قرمز و… اشاره کرد.

ماساژور کمر مدل Inflatable Lumbar

8)    ماساژور گردن و کمر اسنیلکس مدل last

از دیگر مدل‌هایی که می‌توان به عنوان یکی از بهترین مدل‌های دستگاه ماساژور کمر نام گذاری کرد مدل LAST برند اسنیلکس می‌باشد. همان‌طور که در مدل‌های قبلی نیز بررسی کردیم برند اسنیلکس یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده انواع ماساژور می‌باشد. ماساژورهای کمر و گردن این برند محبوبیت زیادی در بازار دارند.

مدل LAST یک مدل بسیار خاص و جذاب است که می‌توان از آن هم برای ماساژ کمر و هم برای ماساژ گردن استفاده کرد. این دستگاه دارای توان مصرفی 24 وات بوده و می‌تواند با ماساژهای گرمایی، حرکتی و لرزشی دردهای کمر شما را برطرف کند. قیمت این مدل نسبت به آپشن‌هایی که به شما ارائه می‌دهد بسیار فوق‌العاده بوده و ارزش خرید زیادی را دارا می‌باشد.

ماساژور کمر اسنیلکس مدل last

9)    کمربند ویبرو شیپ مدل VIBSH

ویبرو شیپ از دیگر برندهای خاص در حوزه تولید و توزیع انواع دستگاه‌های ماساژور می‌باشد. این برند فوق‌العاده محصولاتی به‌صرفه و ارزان قیمت دارد که توانایی رساندن فواید زیادی را به بخش‌های مختلف بدن شما دارند.  یکی از بهترین مدل‌های این دستگاه مدل VIBSH می‌باشد که یک نوع کمربند لاغری بوده و با استفاده از روش‌های مختلف، کمر شما را ماساژ می‌دهد.

این دستگاه ماساژور کمر توان مصرفی 220 وات دارد که با کمک آن می‌تواند بهترین ماساژ لرزشی را به شما ارائه دهد. این دستگاه به شکل کمربند دور کمر شما بسته شده و دارای یک ریموت کنترل با انواع تنظیمات می‌باشد.

کمربند ویبرو شیپ مدل VIBSH

10)    ماساژور کمر مدل 9151

از دیگر مدل‌های دستگاه ماساژور کمر که ویژگی‌های خاصی در کنار قیمت مناسب دارد می‌توان به مدل 9151 اشاره کرد. این مدل دارای یک بخش ماساژ دهنده است که به کمک کمربندی مخصوص روی کمر شما قرار می‌گیرد. این مدل دارای طراحی زیبایی است که باعث جذابیت ظاهری آن شده است.

از طرف دیگر طراحی آن به شکلی کاملاً ارگونومیک است که باعث شده به شکل مناسبی روی کمر شما قرار بگیرد. این دستگاه بسیار کم‌مصرف بوده و توان مصرفی آن تنها معادل 5 وات می‌باشد. از طرف دیگر این دستگاه توانایی انجام ماساژهای مختلف به شکل گرمایی، لرزشی، الکتریکی و حرکتی را دارا می‌باشد.

کلیدهایی که روی این دستگاه قرار گرفته آپشن‌ها و تنظیمات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند موجب شخصی سازی بهتر ماساژ شود.

ماساژور کمر مدل 9151

11)    ماساژور کمر و شکم مدل EMS

یکی از کم‌مصرف‌ترین مدل‌های دستگاه ماساژور کمر مدل EMS است. جالب است بدانید که این دستگاه برخلاف قدرت بالایی که در ماساژ دارد، توان مصرفی آن تنها 3 وات بوده و می‌تواند مدت زمان زیادی نیز ماساژ را به شما ارائه دهد. این دستگاه می‌تواند ماساژهای گرمایی، لرزشی و الکتریکی را به شما ارائه داده و باعث از بین رفتن مشکلاتی مانند درد کمر، گرفتگی عضلانی و… می‌شود.

خوشبختانه روی این دستگاه کلیدهای مختلفی قرار گرفته که به شما قابلیت تنظیم ویژگی‌های مختلف دستگاه را می‌دهد. اینگونه می‌توانید ماساژ را به بهترین شکل نسبت به شرایط کمر خود شخصی سازی کنید.

ماساژور کمر و شکم مدل EMS

12)    کمربند لایف سنس مدل LS-03

از برندهای معتبر و به‌صرفه‌ای که به تولید انواع ماساژورهای برقی می‌پردازد می‌توان به برند لایف سنس اشاره کرد. این مدل از دستگاه ماساژور کمر که ساخته شده برند لاف سنس است، بسیار کم‌مصرف بوده و توان مصرفی آن معادل 4 وات می‌باشد. این دستگاه ساخته کشور چین است و الیاف رویین از از جنس مصنوعی بوده و مقاومت بالایی دارد.

از طرف دیگر موتور لرزاننده این دستگاه که قابلیت ماساژ لرزشی را برای شما فراهم می‌کند بسیار مقاوم است و ماندگاری بالایی دارد. با لرزش‌های این دستگاه علاوه بر از بین بردن و تسکین دردهای کمر می‌توانید چربی‌های زیر پوستی را نیز از بین برده و برای لاغری شکم و کمر و پهلوها از آن استفاده کنید.

کمربند لایف سنس مدل LS-03

13)    ماساژور الکتریکی کمربندی شیائومی Xiaomi Leravan EMS Waist Massager LJW001-YPWT

برند شیائومی را همه ما می‌شناسیم. این برند از خاص‌ترین و بهترین برندها در حوزه تولید انواع دستگاه‌های الکترونیکی و هوشمند می‌باشد. سابقه این برند در تولید گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و دیگر وسایل هوشمند طلایی است.

به همین دلیل می‌توان گفت که این مدل از دستگاه ماساژور کمر برند شیائومی ارزش خرید فوق‌العاده بالایی دارد. از ویژگی‌های این ماساژور می‌توان به کارکرد 7 الی 15 دقیقه‌ای، توان کم‌مصرف 5 واتی، جریان شارژ 800 میلی آمپر ساعتی و حالت‌های 6 گانه ماساژ آن اشاره کرد.

دستگاه ماساژ کمر شیائومی با استفاده از روش‌های روز دنیا طراحی شده و در آن از بهترین الگوهای ارگونومیک استفاده شده است. این دستگاه دارای نمایشگر اطلاعات و کلیدهای کنترلی است که قابلیت شخصی سازی منحصر به فردی را به شما ارائه می‌دهد.

ماساژور الکتریکی کمربندی شیائومی LJW001-YPWT

14)    ماساژور کمر شیائومی Xiaomi Momoda SX351 lumbar massager

از دیگر مدل‌های دستگاه ماساژور کمر که در برند شیائومی تولید شده است می‌توان به این مدل اشاره کرد. این مدل از ماساژور شیائومی به شکل بالشت بوده و پشت کمر شما قرار می‌گیرد. تنها کافی است آن را زیر کمرتان قرار دهید و از ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد نهایت بهره را ببرید. از ویژگی‌های این مدل ماساژور می‌توان به توان مصرفی 24 وات آن اشاره کرد.

این توان صرف ماساژهای گرمایی و لرزشی این دستگاه می‌شود. وزن این دستگاه معادل 1.6 کیلوگرم بوده و دارای ویژگی‌هایی مانند خاموشی خودکار پس از 15 دقیقه، حفاظت در برابر دمای بیش از 64 درجه، تنظیم مجدد خودکار، کنترلر دستی و… می‌باشد.

ماساژور کمر شیائومی Xiaomi Momoda SX351

15)   ماساژور کمر مدل DTM

از خاص‌ترین مدل‌های دستگاه ماساژور کمر که در بازار موجود است می‌توان به دستگاه ماساژ برقی کمر مدل DTM اشاره کرد. این دستگاه دارای ویژگی‌هایی مانند سیستم گرمایشی نور قرمز می‌باشد که باعث شده گرمای یک نواخت و مفیدی را برای کمر شما ایجاد کند.

توان مصرفی این دستگاه معادل 220 وات بوده و می‌تواند با استفاده از ماساژ حرکتی نیز گرفتگی‌های عضلانی شما را برطرف کند. شما حتی می‌توانید در این دستگاه جهت ماساژ دهی را تغییر داده تا روند ماساژ دادن کمر و گردن خود را بهبود دهید.

ماساژور کمر مدل DTM

مدل دستگاه ماساژ

ویژگی‌ها

ماساژور کمر skg مدل w7 –         ارگونومی فوق‌العاده

–         طراحی شیک

–         سیستم خاموشی خودکار

–         ماساژ الکتریکی

کمربند لاغری ایتال فیت مدل Electro-fitness –         توان مصرفی 10 وات

–         صفحه نمایش لمسی

–         ماساژهای الکتریکی، حرکتی، گرمایی و لرزشی

ماساژور کمر وی-ریهاب مدل IPC04 –         توان مصرفی 65 وات

–         ماساژ حرکتی

–         ماساژ با فشار هوا

ماساژور کمر اسنیلکس مدل 02 –         توان مصرفی 24 وات

–         ماساژ لرزشی، حرکتی، گرمایی

صندلی ماساژور روتای مدل RT-8900 –         توان مصرفی 180 وات

–         ماساژ لرزشی، ضربه‌ای، حرکتی، الکتریکی

–         ساخته کشور چین

–         دارای مکانیکال هند، دو دسته 3 بعدی، دارای کنترل پنل لمسی بی سیم

ماساژور کمر مدیسانا مدل MC 32L –         توان مصرفی 12 وات

–         سیستم خاموشی خودکار

–         ماساژ گرمایی و حرکتی

–         ساخته کشور آلمان

ماساژور کمر مدل Hot Electric Vibrating Belt Inflatable Lumbar –         توان مصرفی 5 وات

–         دارای صفحه نمایش لمسی باکیفیت

–         ماساژهای لرزشی، حرکتی، الکتریکی، گرمایی

–         دارای کمربند بادی، گرمایش نور قرمز، ماساژ ارتعاشی چند کاره

ماساژور گردن و کمر اسنیلکس مدل last –         توان مصرفی 24 وات

–         ماساژهای حرکتی، گرمایی، لرزشی

–         مخصوص کمر و گردن

کمربند لاغری ویبرو شیپ مدل VIBSH –         توان مصرفی 220 وات

–         ماساژ لرزشی

ماساژور کمر مدل 9151 –         توان مصرفی 5 وات

–         ماساژهای لرزشی، حرکتی و الکتریکی

ماساژور کمر و شکم مدل EMS –         توان مصرفی 3 وات

–         ماساژهای گرمایی، الکتریکی و لرزشی

–         دارای تنظیمات مختلف برای شخصی سازی ماساژ

کمربند لاغری لایف سنس مدل LS-03 –         توان مصرفی 4 وات

–         ماساژ لرزشی

–         ساخته شده در کشور چین

ماساژور الکتریکی کمربندی شیائومی Xiaomi Leravan EMS Waist Massager LJW001-YPWT –         توان مصرفی 5 وات

–         دارای 6 حالت مختلف ماساژ

–         طراحی جذاب و ارگونومیک

ماساژور کمر شیائومی Xiaomi Momoda SX351 lumbar massager –         دارای توان 24 وات

–         وزن 1.6 کیلوگرمی

–         دارای سیستم خاموشی خودکار پس از 15 دقیقه

–         دارای ریموت کنترل

ماساژور کمر مدل DTM –         توان مصرفی 220 وات

–         ماساژ حرکتی

–         دارای سیستم گرمایشی

 

توجه داشته باشید شما دوستان عزیز می‌توانید تمامی محصولات بررسی شده در این بخش را با قیمتی مناسب از فروشگاه کی‌ام کالا خریداری کنید.

نتیجه گیری

یکی از خاص‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی که در زمینه پزشکی کاربردهای بسیار زیادی دارد، دستگاه ماساژور کمر می‌باشد. دستگاه ماساژ کمر یکی از فوق‌العاده‌ترین و خاص‌ترین دستگاه‌هایی است که می‌توانید استفاده کنید. این دستگاه کمر شما را ماساژ می‌دهد و از بروز مشکلات و بیماری‌های مفصلی و عضلانی در این قسمت جلوگیری می‌کند.

شما می‌توانید با خرید این دستگاه از فروشگاه کی‌ام کالا از ویژگی‌های منحصر به فرد آن به نفع خود استفاده کنید. ما در این مقاله برای شما مهم‌ترین و اساسی‌ترین نکاتی که باید در رابطه با ماساژور کمر بدانید را بررسی کردیم. گفتیم که این دستگاه فواید فوق‌العاده‌ای داشته و در صورت استفاده از آن به صورت مرتب این فواید در بدن شما ظاهر می‌شوند.

مهم‌ترین فواید دستگاه ماساژ کمر شامل بهبود جریان خون، کمک به ترشح هورمون حس خوب یا همان اندورفین، کمک به تسکین دردهای عضلانی، از بین بردن دردهای کمر و گردن و… می‌شوند. از دیگر دلایلی که باعث شده استفاده این دستگاه بسیار زیاد شود، کاربردی بودن آن در هر شرایطی است. دستگاه ماساژور کمر دارای مدل‌های سیمی و بی سیم می‌باشد.

مدل بی سیم آن به صورت شارژی و با استفاده از باتری‌های قدرتمندی توان مورد نیاز خود را تأمین می‌کند. این مدل‌ها را می‌توان هم در خارج از خانه و هم در مواقعی که دسترسی به برق وجود ندارد استفاده کرد. در ادامه مقاله برای شما انواع مدل‌های ماساژور کمر که شامل مدل‌های چوبی، صندلی شکل، کمربند و… می‌باشد را بررسی کردیم تا راحت‌تر قادر به انتخاب مدل مورد نیاز خود شوید.

در انتهای مقاله نیز بهترین مدل‌های این دستگاه را برایتان بررسی کردیم تا از بین این مدل‌ها هر کدام که بیشتر به نیازتان می‌خورد را با قیمتی مناسب از فروشگاه کی‌ام کالا خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =