ماساژورها نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند. این دستگاه‌های فوق‌العاده توانایی این را دارند که بخش‌های مختلف بدن ما را ماساژ داده دردهای آن را برطرف کنند. ماساژورها مدل‌های بسیار زیادی دارند که هر کدام از این مدل‌ها مخصوص به ماساژ دادن بخش خاصی از بدن بوده و کاربردهای منحصر به فرد خود را دارند.

یکی از مدل‌های محبوب و پر استفاده دستگاه‌های ماساژ، ماساژور کمر می‌باشد. دستگاه ماساژ کمر را می‌توان از بهترین ماساژورها نام گذاری کرد. اما چرا؟ کمر یکی از مهم‌ترین بخش‌های بدن بوده و در صورتی که دچار مشکلاتی شود، فعالیت‌های بدن را محدود می‌کند.

اگر قصد خرید ماساژور کمر دارید و می‌خواهید به طور کامل با آن آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله به بررسی دقیق هر چیزی که نیاز دارید درباره ماساژور کمر بدانید صحبت خواهیم کرد؛ از انواع مدل‌های آن گرفته تا نحوه صحیح کار با دستگاه و طریقه خرید آن.

ماساژور کمر

ماساژور کمر چیست؟

یکی از بهترین ماساژورهایی که در بازار وجود دارد ماساژور کمر است. دستگاه ماساژور کمر یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین ماساژورها می‌باشد و این موضوع را مدیون استفاده‌های کاربردی اش است. اما چرا این دستگاه به یکی از بهترین دستگاه‌های ماساژ تبدیل شده است؟ دستگاه ماساژ کمر وظیفه ماساژ دادن کمر را برعهده دارد. ماساژ دادن کمر اهمیت بسیار زیادی برای هر فردی دارد.

در واقع این امر به دلیل تنش و فشاری است که کمر در معرض آن قرار می‌گیرد. در طول روز افراد فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهند. از نشستن پشت صندلی و سیستم‌های کامپیوتری گرفته تا راه رفتن و بلند کردن جسم‌های سبک و سنگین. به طور کلی هر کاری که بدن انجام می‌دهد در آن به کمک کمر نیاز دارد؛ زیرا کمر یکی از مهم‌ترین اعضای بدن بوده و درون خود ستون فقرات را نیز جای داده است.

به دلیل استفاده زیادی که از کمر می‌کنیم، در انتهای روز ممکن است کمر ما درد گرفته و در معرض فشار زیادی قرار می‌گیرد. همین موضوع نیز موجب می‌شود. تا فرد آزارهای زیادی را تحمل کند. اما راهکاری بسیار کاربردی و خوب برای این کار وجود دارد. شما عزیزان می‌توانید در انتهای روز کمر خود را ماساژ داده و از ایجاد دردهای مفصل و ستون فقرات جلوگیری کنید. برای این کار می‌توانید از اعضای خانواده خود کمک بگیرید. اما در برخی شرایط ممکن است دسترسی به این افراد وجود نداشته باشد.

در چنین شرایطی دستگاه ماساژور کمر به داد شما می‌رسد. تنها کافی است این دستگاه را روی کمر خود قرار داده و پس از تنظیم کنترل‌ها آن روند ماساژ را آغاز کنید. پس از چند دقیقه ماساژ دادن متوجه خواهید شد که کمر شما چقدر بهتر شده و دیگر باعث اذیتتان نمی‌شود.

آشنایی با ماساژور کمر

فواید ماساژور کمر

قبل از این که سراغ خرید دستگاه ماساژور کمر بروید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به طور کامل با فواید دستگاه ماساژ کمر آشنا شوید. استفاده از این دستگاه فایده‌های فوق‌العاده‌ای دارد که باعث سلامت بدن شما شده و دردهای کمر را نیز کاهش می‌دهد. مهم‌ترین فواید ماساژور کمر شامل موارد زیر می‌شوند:

· بهبود گردش خون

یکی از مهم‌ترین فوایدی که استفاده از دستگاه ماساژور کمر برای شما به ارمغان می‌آورد بهبود گردش خون است. به طور کلی ماساژورها نقش مهمی در گردش خون در رگ‌های خونی دارند. این دستگاه فوق‌العاده با ماساژ دادن به روش‌های مختلف رگ‌های خونی را تحریک کرده و باعث گشاد شدن رگ‌ها و از بین رفتن گرفتگی‌ها می‌شود. مجموعه این کارها باعث می‌شود تا گردش خون در رگ‌ها بهبود پیدا کند و سیستم کمر به درستی کار کند.

· افزایش ترشح اندورفین

از دیگر کاربردهای فوق‌العاده استفاده از دستگاه ماساژور کمر این است که این دستگاه باعث افزایش ترشح هورمون اندورفین در بدن می‌شود. ماساژ کمر یکی از لذت‌بخش‌ترین حس‌ها را در بدن ایجاد کرده و باعث به وجود آمدن آرامش بسیار زیادی می‌شود.

دلیل این موضوع افزایش ترشح هورمون اندورفین یا هورمون حس خوب می‌باشد. زمانی که کمر را با استفاده از روش‌های مدرن ماساژ می‌دهید این هورمون جذاب در بدن شما ترشح شده و موجب ایجاد یک حس خوب در بدن می‌شود.

· رفع گرفتگی عضلات

یکی از بدترین مشکلاتی که افراد به آن دچار می‌شوند گرفتگی عضلات کمر است. همان‌طور که در بخش‌های قبلی مقاله نیز اشاره کردیم کمر در طول روز تنش و فشار زیادی را تحمل کرده و همین موضوع باعث می‌شود تا در برخی مواقع دچار مشکلی به نام گرفتگی عضلات شود.

در چنین شرایطی نمی‌توانید کاری انجام دهید و بدن شما تحت فشار زیادی قرار خواهد گرفت. یکی از بهترین راه حل‌های رفع این گرفتگی استفاده از ماساژور کمر است که به کمک ماساژهای حرارتی، ویبره‌ای، ضربه‌ای و… باعث بهبود عملکرد کمر می‌شود.

·       تسکین درد کمر و گردن

افراد در طول روز امور مختلفی انجام می‌دهند و این موضوع نیز باعث شده است تا درد در کمر و گردن ایجاد شود. ما در شرایط مختلفی از کمر و گردن خود استفاده می‌کنیم. به دلیل قرار گیری این دو بخش از بدن در مهم‌ترین نقاط سیستم استخوان بندی یعنی ستون فقرات، کمترین فشار به بدن موجب ایجاد درد در این نقاط خواهد شد. اگر در طول روز کارهایی انجام می‌دهید که باعث درد در کمر و گردن می‌شود، باید به روش‌هایی مانند استفاده از دستگاه ماساژور کمر این دردها را برطرف کنید.

فواید ماساژور کمر

چرا باید ماساژور کمر بخریم؟

بسیاری از افراد پس از آشنایی با دستگاه ماساژور کمر از ما می‌پرسند که چرا باید ماساژور کمر را خریداری کنیم؟ اصلی‌ترین دلیل این کار چیست؟ در بخش قبلی فواید فوق‌العاده‌ای که ماساژ کمر برای شما به ارمغان می‌آورد را بررسی کردیم. به طور کلی بهتر است این ماساژ توسط افراد حرفه‌ای و به صورت دستی انجام شود.

اما دستگاه‌های ماساژ این قابلیت را دارند در شرایطی که امکان ماساژ دادن فرد به صورت دستی وجود ندارد، با استفاده از این ماساژور به راحتی کمر خود را ماساژ دهید. در برخی از مدل‌های ماساژور کمر می‌توانید حتی گردن خود را نیز ماساژ داده و از دردهای این مفصل نیز دوری کنید.

نکته دیگری که باعث می‌شود تا خرید این دستگاه برای هر کسی واجب باشد این است که دستگاه ماساژ کمر مدل‌های مختلفی دارد که هر کدام از این مدل‌ها کاربردهای متنوع و خاصی را به شما ارائه می‌دهند. این‌گونه با خرید هر کدام از این مدل‌ها می‌توانید نیاز ماساژی خود را برطرف کنید.

خرید ماساژور کمر

نحوه‌ی کارکرد ماساژور کمر چگونه است؟

برای آشنایی کامل با دستگاه ماساژور کمر باید با نحوه کار یا همان ماساژ دادن این دستگاه آشنا شوید. ماساژور کمر امر ماساژ دادن را با استفاده از روش‌ها و شرایط مختلفی انجام می‌دهد. در واقع این کار در مدل‌های مختلف به شکل خاص خود انجام می‌شود اما همه این دستگاه‌ها در یک نقطه مشترک هستند.

دستگاه‌های ماساژور کمر این قابلیت را دارند که با استفاده از روش‌های حرارتی، ویبره‌ای، ضربه‌ای، مالشی و… کمر شما را ماساژ دادن و با این روش‌ها موجب تحریک رگ‌های خونی و عصب‌های کمر شما شوند. در نتیجه این کار گردش خون بهبود یافته و دردهای عضلانی و مفصلی شما برطرف می‌شود.

نحوه‌ کار با ماساژور کمر

ویژگی‌های ماساژور کمر خوب چیست؟

نکته مهم دیگری که باید در رابطه با دستگاه ماساژور کمر بدانید این است که دستگاه ماساژ کمر مدل‌های بسیار زیادی دارد که هر کدام از این مدل‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را داشته و دارای کیفیت‌های متنوعی می‌باشند. این موضوع باعث شده تا بهترین مدل این دستگاه برای هر فرد متفاوت باشد. اگر می‌خواهید نسبت به بودجه خود بهترین ماساژور برای کمر را خریداری کنید باید دنبال ویژگی‌های زیر در دستگاه باشید:

  • طراحی ارگونومیک و زیبا
  • شارژ دهی طولانی مدت
  • وزن کم و سایز کوچک برای جا به جایی راحت
  • بی سیم
  • کیفیت تولید بالا
  • تولید شده توسط برندی معتبر
  • دارای تایمر
  • مجهز به تنظیم‌های مختلف برای شخصی سازی ماساژ
  • قیمت مناسب نسبت به آپشن‌ها
  • و…

ویژگی‌های ماساژور کمر خوب

آیا کمر درد با ماساژور کمر بهبود پیدا می‌کند؟

افراد هنگام خرید دستگاه ماساژور کمر یک سوال بسیار مهم از فروشندگان می‌پرسند و آن هم این سوال است: آیا با استفاده از این ماساژور درد کمر من بهبود پیدا می‌کند یا خیر؟ همان‌طور که در این مقاله مشاهده کردید این دستگاه با استفاده از فواید فوق‌العاده خود باعث بهبود دردهای کمر شده و باعث بهتر شدن عملکرد آن می‌شود. پس اگر به درد کمر مبتلا هستید و می‌خواهید با روشی این درد را از بین ببرید، بهترین روش برای شما استفاده از انواع مدل‌های ماساژ کمر می‌باشد.

بهبود کمر درد با ماساژ

هنگام خرید ماساژور کمر به چه مواردی توجه کنیم؟

اگر تصمیم به خرید دستگاه ماساژور کمر گرفتید این نکته را باید بدانید که درست است خرید این دستگاه کار ساده‌ای بوده و زمان زیادی نیاز نخواهد داشت، اما هنگام انتخاب مدل مد نظر خود باید ویژگی‌ها و معیارهایی را بررسی کنید تا به مناسب بودن این دستگاه نسبت به نیازهایتان اطمینان پیدا کنید. مهم‌ترین نکاتی که باید بررسی کنید شامل موارد زیر می‌شوند:

1.    طراحی ارگونومیک دستگاه

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در خرید دستگاه ماساژور کمر به آن توجه کنید، طراحی ارگونومیک دستگاه می‌باشد. طراحی تأثیر بسیاری در این دستگاه‌ها دارد. اگر این ماساژورها به شکلی ارگونومیک و استاندارد طراحی نشوند در زمان استفاده دچار مشکل شده و به شکل مناسبی ماساژ کمر یا گردن شما را انجام نمی‌دهند.

سعی کنید مدل‌هایی را خریداری کنید که به شکل مناسبی رو گودی کمر شما قرار گرفته و به بهترین شکل بتواند بخش‌های مختلف را ماساژ دهد. این معیار هر چه در سطح بهتری باشد، ارزش خرید دستگاه ماساژ کمر بیشتر خواهد شد.

2.    وزن و سایز

وزن و سایز یکی دیگر از معیارهای فوق‌العاده مهم برای خرید دستگاه ماساژور کمر هستند. زمانی که می‌خواهید این دستگاه را خریداری کنید حتماً وزن آن را بررسی کرده و سعی کنید مدل‌های سبک را خریداری کنید.

هر چه وزن دستگاه سبک‌تر باشد جابه‌جایی آن برای شما ساده‌تر بوده و راحت‌تر حمل می‌شود. از طرف دیگر باید دستگاه را در سایزی خریداری کنید که به راحتی در چمدان، ساک و کیف شما جای گرفته و با محدودیت فضا مواجه نشود.

3.    شارژ دستگاه

زمان خرید دستگاه ماساژور کمر باید به نحوه شارژدهی دستگاه توجه کنید. دستگاه‌های ماساژ کمر مدل‌هایی دارند که به جای اتصال مستقیم به برق شهری از باتری‌های مخصوصی برای تأمین انرژی خود استفاده می‌کنند. در صورتی که دستگاه از باتری‌های باکیفیتی برخوردار باشد، شارژدهی آن بسیار طولانی بوده و در زمان استفاده نیازمند شارژ نخواهد بود.

این مورد می‌تواند در مسافرت‌های طولانی که از خودرو، قطار یا هواپیما استفاده می‌کنید بسیار کاربردی باشد. مدل‌های باکیفیت‌تر علاوه بر استفاده از باتری‌های قوی دارای شارژرهایی هستند که با سرعت بالایی باتری‌ها را شارژ کرده و باعث می‌شوند تا کمتر منتظر شارژ شدن این دستگاه باشید.

4.    کیفیت ماساژور

از دیگر معیارهای فوق‌العاده مهمی که برای خرید دستگاه ماساژور کمر باید بررسی کنید کیفیت ساخت دستگاه است. دستگاه ماساژور کمر امروزه با قیمت بالایی در بازار عرضه می‌شود و همین موضوع نیز باعث شده تا خرید یک مدل باکیفیت که طول عمر و ماندگاری بالایی دارد اهمیت زیادی داشته باشد.

منظور ما از کیفیت علاوه بر کلیدها و سیستم‌های داخلی دستگاه جنس بدنه نیز می‌باشد. درست است که مدل‌های پلاستیکی این دستگاه علاوه بر قیمت ارزان‌تر سبک‌تر نیز هستند؛ اما این مدل‌ها نسبت به مدل‌های فولادی مقاومت کمتری داشته و سریع‌تر خراب می‌شوند.

5.    نوع سیمی یا بی سیم

هنگامی که برای خرید دستگاه ماساژور کمر به فروشگاه‌های این دستگاه مراجعه کردید، باید سیمی با بی سیم بودن دستگاه را نیز بررسی کنید. هر کدام از این دو مدل کاربردهای خاص خود را دارند. به طور مثال مدل‌های سیمی برای استفاده در منزل بسیار کاربردی هستند.

اگر نمی‌خواهید این دستگاه را با خود به مسافرت یا جایی به غیر از خانه ببرید مدل سیمی که دیگر نیازمند شارژ کردن نمی‌باشد برای شما کاربردی‌تر و بهتر خواهد بود. از طرف دیگر اگر زیاد به مسافرت می‌روید و می‌خواهید در خارج از منزل نیز از این دستگاه استفاده کنید، می‌توانید مدل‌های شارژی را خریداری کنید که از چندین باتری برای تأمین انرژی دستگاه استفاده می‌کنند.

6.    قابلیت تنظیم سرعت و شدت دستگاه

اگر قصد خرید دستگاه ماساژور کمر با کیفیتی دارید که ارزش خرید فوق‌العاده بالایی داشته باشد، باید مدل‌هایی را خریداری کنید که دارای قابلیت تنظیم سرعت و شدت دستگاه هستند. این مدل‌ها آپشن‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهند که به کمک آن‌ها می‌توانید عملکرد دستگاه را شخصی سازی کرده و نسبت به نیازهای خود یک ماساژ ایده آل را داشته باشید. مدل‌هایی که از کلیدهای لمسی برای تنظیم این موارد استفاده می‌کنند ارزش خرید بالاتری دارند؛ زیرا کلیدهای لمسی استهلاک بسیار کمتری از کلیدهای مکانیکی دارند.

7.    تایمر دستگاه

از بهترین آپشن‌هایی که می‌توانید در مدل‌های خاص دستگاه ماساژور کمر پیدا کنید آپشن تایمر است. به کمک تایمرها می‌توانید عملکرد دستگاه را در مدت زمان‌های مختلف کنترل کنید. به طور مثال می‌خواهید هم‌زمان با کتاب خواندن ماساژ کمر را نیز انجام دهید. برای این که تمرکزتان برای به موقع خاموش کردن دستگاه از بین نرود می‌توانید از تایمر آن استفاده کنید تا پس از یک مدت زمان خاص، عملکرد خود را متوقف کند.

8.    قیمت ماساژور

قیمت دستگاه ماساژور کمر از مهم‌ترین معیارهایی است که زمان خرید باید بررسی کنید. این دستگاه در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود که هر کدام نسبت به آپشن‌ها و ویژگی‌های خود قیمت متفاوتی دارند. به همین دلیل سعی نکنید مدل‌های گران قیمتی که کاربردی برای شما ندارند را خریداری کنید. مدل‌هایی هستند که نیازهای شما را با کمترین قیمت نیز برطرف می‌کنند.

نکات مهم خرید ماساژور کمر

ماساژور کمر از کجا بخریم؟

حال که به طور کامل با دستگاه ماساژور کمر آشنا شدیم باید ببینیم که کجا می‌توانیم این دستگاه فوق‌العاده کاربردی را خریداری کنیم؟ دستگاه ماساژ کمر در فروشگاه‌های زیادی به فروش می‌رسد؛ اما اگر می‌خواهید محصولی باکیفیت، قیمت مناسب و به همراه گارانتی‌های معتبر تهیه کنید پیشنهاد ما خرید از فروشگاه کی ام کالا است.

فروشگاه کی ام کالا یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه انواع لوازم برقی و کاربردی می‌باشد که دارای تنوع فوق‌العاده‌ای بین محصولات خود است. با سفارش هر محصولی از فروشگاه کی ام کالا شما قادر به دریافت آن درب منزل خواهید بود.

فروشگاه کی ام کالا

 

سخن پایانی

دستگاه ماساژور کمر یکی از پراهمیت‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی می‌باشد. این دستگاه دارای بخش‌های مختلفی است که هر کدام از این اجزا وظیفه خاصی را بر دوش دارند. شما می‌توانید از این دستگاه برای ماساژ دادن قسمت‌های مختلف کمر خود استفاده کنید. از آن جایی که کمر یکی از مهم‌ترین اعضای بدن ما است، هنگام انجام کارهای روزمره تحت فشارهای زیادی قرار می‌گیرد.

این فشارها باعث می‌شوند تا کمر در قسمت‌های مختلف دچار درد شده و به شما اجازه انجام فعالیت‌های دیگر را ندهد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باید این ماساژور را خریداری کنید این است که ماساژور کمر می‌تواند علاوه بر انجام مالش‌ها و ضربه‌های متعدد، با وارد کردن گرما به کمر باعث کاهش دردهای آن شود. این دستگاه فوق‌العاده توسط برندها و شرکت‌های بزرگی تولید می‌شود.

هر کدام از این برندها مدل‌های خاصی از دستگاه ماساژ کمر را وارد بازار کرده‌اند که ویژگی‌های مخصوص خود را داشته و به روش‌های مختلفی کمر شما را ماساژ می‌دهند. اگر می‌خواهید دستگاه ماساژور کمر را خریداری کنید باید با تمامی این مدل‌ها آشنا شده و مزایای و معایب هر یک را بررسی کنید.

ما در این مقاله به طور کامل دستگاه ماساژ کمر، انواع مدل‌های آن فواید و نحوه کار کردن با این دستگاه و… را با هم بررسی کردیم تا دانش شما را در رابطه با این موضوع بیشتر کنیم. پس از مطالعه این مقاله قادر به انتخاب بهترین دستگاه ماساژ کمر برای خود خواهید بود و اگر قصد خرید دارید ما خرید ماساژور کمر از فروشگاه اینترنتی کی ام کالا را پیشنهاد میدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =