مقدمه

ماساژورها را می‌توان یکی از مهم‌ترین ابزارهای برقی موجود در هر خانه‌ای دانست. این دستگاه‌های فوق‌العاده که علاوه بر بخش‌های برقی دارای اعضای مکانیکی نیز می‌باشند به شما کمک می‌کنند تا بهتر بدن خود را ماساژ داده و دردهای عضلانی خود را کاهش دهید. دستگاه‌های ماساژ در واقع آمده‌اند تا کار ماساژ را برای افراد هم راحت‌تر و هم سریع‌تر کنند.

از طرف دیگر به کمک ماساژورهای برقی می‌توانید در هر مکانی اعضا و قسمت‌های مختلف بدن خود را ماساژ دهید. یکی از بهترین و خاص‌ترین مدل‌های ماساژور که در ایران نیز به شکل عهده‌ای وجود دارد دستگاه ماساژور کمر است. دستگاه ماساژ کمر از با اهمیت‌ترین دستگاه‌های ماساژ بوده و کاربردهای آن بسیار مهم هستند. این دستگاه ماساژ یکی از مهم‌ترین بخش‌های بدن یعنی کمر را بر عهده داشته و می‌تواند به بهترین شکل ممکن این بخش را ماساژ دهد. اما چرا آن‌قدر ماساژ کمر اهمیت دارد؟

از آن جایی که کمر یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اعضای بدن ما می‌باشد، فشار و تنش زیادی را در طول روز تحمل می‌کند و این موضوع موجب شده در پایان روز با دردهای مفصلی و عضلانی فراوانی روبرو شود. اما در صورتی که از دستگاه ماساژ کمر برای این بخش از بدن خود استفاده کنید می‌توانید در کمترین زمان ممکن و با کمترین زحمت کمر خود را به بهترین شکل ماساژ دهید.

این دستگاه دارای مدل‌های مختلفی است که هر کدام از مدل‌های آن کاربردها و کارایی‌های خاص خود را داشته و به روش‌های متنوعی کمر شما را ماساژ می‌دهند. اگر می‌خواهید با دستگاه ماساژور کمر آشنا شده و انواع مدل آن را قبل از خرید ماساژور کمر بشناسید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را دنبال کنید.

ماساژور کمر

بهترین ماساژور کمر

دستگاه ماساژور کمر دارای مدل‌های فراوانی می‌باشد. این مدل‌ها نسبت به قیمت، طراحی، نحوه تولید، برند و… نسبت به هم متفاوت هستند. به همین دلیل اگر می‌خواهید بهترین مدل این دستگاه را خریداری کنید باید معیارهای زیر را قبل از خرید بررسی کرده و مطمئن شوید که در بهترین حالت خود هستند.

1.    اندازه و وزن دستگاه

وزن و سایز یکی دیگر از معیارهای فوق‌العاده مهم برای خرید دستگاه ماساژور کمر هستند. زمانی که می‌خواهید این دستگاه را خریداری کنید حتماً وزن آن را بررسی کرده و سعی کنید مدل‌های سبک را خریداری کنید.

هر چه وزن دستگاه سبک‌تر باشد جابه‌جایی آن برای شما ساده‌تر بوده و راحت‌تر حمل می‌شود. از طرف دیگر باید دستگاه را در سایزی خریداری کنید که به راحتی در چمدان، ساک و کیف شما جای گرفته و با محدودیت فضا مواجه نشود.

2.    کیفیت تولید دستگاه

از دیگر معیارهای فوق‌العاده مهمی که برای خرید دستگاه ماساژور کمر باید بررسی کنید کیفیت ساخت دستگاه است. دستگاه ماساژور کمر امروزه با قیمت بالایی در بازار عرضه می‌شود و همین موضوع نیز باعث شده تا خرید یک مدل باکیفیت که طول عمر و ماندگاری بالایی دارد اهمیت زیادی داشته باشد.

منظور ما از کیفیت علاوه بر کلیدها و سیستم‌های داخلی دستگاه جنس بدنه نیز می‌باشد. درست است که مدل‌های پلاستیکی این دستگاه علاوه بر قیمت ارزان‌تر سبک‌تر نیز هستند؛ اما این مدل‌ها نسبت به مدل‌های فولادی مقاومت کمتری داشته و سریع‌تر خراب می‌شوند.

3.    تنظیم شدت ماساژ دستگاه

اگر قصد خرید دستگاه ماساژور کمر با کیفیتی دارید که ارزش خرید فوق‌العاده بالایی داشته باشد، باید مدل‌هایی را خریداری کنید که دارای قابلیت تنظیم سرعت و شدت دستگاه هستند. این مدل‌ها آپشن‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهند که به کمک آن‌ها می‌توانید عملکرد دستگاه را شخصی سازی کرده و نسبت به نیازهای خود یک ماساژ ایده آل را داشته باشید. مدل‌هایی که از کلیدهای لمسی برای تنظیم این موارد استفاده می‌کنند ارزش خرید بالاتری دارند؛ زیرا کلیدهای لمسی استهلاک بسیار کمتری از کلیدهای مکانیکی دارند.

4.      دستگاه

زمان خرید دستگاه ماساژور کمر باید به نحوه شارژدهی دستگاه توجه کنید. دستگاه‌های ماساژ کمر مدل‌هایی دارند که به جای اتصال مستقیم به برق شهری از باتری‌های مخصوصی برای تأمین انرژی خود استفاده می‌کنند. در صورتی که دستگاه از باتری‌های باکیفیتی برخوردار باشد، شارژدهی آن بسیار طولانی بوده و در زمان استفاده نیازمند شارژ نخواهد بود.

این مورد می‌تواند در مسافرت‌های طولانی که از خودرو، قطار یا هواپیما استفاده می‌کنید بسیار کاربردی باشد. مدل‌های باکیفیت‌تر علاوه بر استفاده از باتری‌های قوی دارای شارژرهایی هستند که با سرعت بالایی باتری‌ها را شارژ کرده و باعث می‌شوند تا کمتر منتظر شارژ شدن این دستگاه باشید.

5.    بی سیم یا سیم دار بودن دستگاه

هنگامی که برای خرید دستگاه ماساژور کمر به فروشگاه‌های این دستگاه مراجعه کردید، باید سیمی با بی سیم بودن دستگاه را نیز بررسی کنید. هر کدام از این دو مدل کاربردهای خاص خود را دارند. به طور مثال مدل‌های سیمی برای استفاده در منزل بسیار کاربردی هستند. اگر نمی‌خواهید این دستگاه را با خود به مسافرت یا جایی به غیر از خانه ببرید مدل سیمی که دیگر نیازمند شارژ کردن نمی‌باشد برای شما کاربردی‌تر و بهتر خواهد بود.

از طرف دیگر اگر زیاد به مسافرت می‌روید و می‌خواهید در خارج از منزل نیز از این دستگاه استفاده کنید، می‌توانید مدل‌های شارژی را خریداری کنید که از چندین باتری برای تأمین انرژی دستگاه استفاده می‌کنند.

6.    تایمر دستگاه

از بهترین آپشن‌هایی که می‌توانید در مدل‌های خاص دستگاه ماساژور کمر پیدا کنید آپشن تایمر است. به کمک تایمرها می‌توانید عملکرد دستگاه را در مدت زمان‌های مختلف کنترل کنید. به طور مثال می‌خواهید هم‌ زمان با کتاب خواندن ماساژ کمر را نیز انجام دهید. برای این که تمرکزتان برای به موقع خاموش کردن دستگاه از بین نرود می‌توانید از تایمر آن استفاده کنید تا پس از یک مدت زمان خاص، عملکرد خود را متوقف کند.

7.    طراحی ساده و راحت دستگاه

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در خرید دستگاه ماساژور کمر به آن توجه کنید، طراحی ارگونومیک دستگاه می‌باشد. طراحی تأثیر بسیاری در این دستگاه‌ها دارد. اگر این ماساژورها به شکلی ارگونومیک و استاندارد طراحی نشوند در زمان استفاده دچار مشکل شده و به شکل مناسبی ماساژ کمر یا گردن شما را انجام نمی‌دهند.

سعی کنید مدل‌هایی را خریداری کنید که به شکل مناسبی رو گودی کمر شما قرار گرفته و به بهترین شکل بتواند بخش‌های مختلف را ماساژ دهد. این معیار هر چه در سطح بهتری باشد، ارزش خرید دستگاه ماساژ کمر بیشتر خواهد شد.

8.    قیمت دستگاه

قیمت دستگاه ماساژور کمر از مهم‌ترین معیارهایی است که زمان خرید باید بررسی کنید. این دستگاه در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود که هر کدام نسبت به آپشن‌ها و ویژگی‌های خود قیمت متفاوتی دارند. به همین دلیل سعی نکنید مدل‌های گران قیمتی که کاربردی برای شما ندارند را خریداری کنید. مدل‌هایی هستند که نیازهای شما را با کمترین قیمت نیز برطرف می‌کنند.

بهترین ماساژور کمر

برند ماساژور کمر در ایران

دستگاه ماساژور کمر در کشورهای زیادی تولید و به فروش می‌رسد. شرکت‌های محدودی در کشور ما وجود دارند که به شکل حرفه‌ای این دستگاه‌ها را تولید می‌کنند. اگر می‌خواهید بهترین دستگاه ماساژ کمر را خریداری کنید باید از بهترین برندهایی که در بازار حضور دارند برای این کار استفاده کنید.

برندهای زیادی در بازار ایران وجود دارند که در زمینه تولید ماساژور کمر فعالیت می‌کنند. در واقع می‌توان گفت به دلیل بازار خوبی که در ایران وجود دارد، اکثر برندهای بزرگ تولید کننده ماساژور در ایران فعالیت کرده و خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌دهند. مهم‌ترین این برندها شامل موارد زیر هستند:

برند ماساژور کمر محبوبیت در بازار
روتای 67% از مشریان
وی-ریهاب 92% از مشتریان
لومبار 73% از مشتریان
اسنیلکس 84% از مشتریان
مدیسانا 60% از مشتریان
ایتال فیت 85% از مشتریان

 

برندهایی که در بخش قبلی بررسی کردیم، بهترین برندهای تولید کننده ماساژور کمر در ایران بودند. حال در این قسمت 6 مورد از پرفروش‌ترین محصولات این برندها را با هم بررسی می‌کنیم. شما می‌توانید از بین این ماساژورها یکی را برای خود انتخاب و با قیمتی مناسب از فروشگاه کی ام کالا خریداری کنید.

1.    صندلی ماساژور مدل RT-8900 از برند روتای

یکی از بهترین دستگاه‌های ماساژی که می‌توانید در ایران پیدا کنید، صندلی ماساژور برند روتای می‌باشد. این مدل از صندلی ماساژور همه کاره بوده و علاوه بر ماساژور کمر دارای ماساژور گردن، زانو، پا و… می‌باشد.

صندلی ماساژور مدل RT-8900

2.    ماساژور کمر وی-ریهاب مدل IPC04

یکی از پرفروش‌ترین و خاص‌ترین مدل‌های دستگاه ماساژور کمر، ماساژور برند وی ریهاب می‌باشد. این ماساژور دور کمر شما قرار گرفته و دارای یک کنترلر جداگانه می‌باشد. این کنترلر آپشن‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که توانایی شخصی سازی را نیز بیشتر می‌کند.

ماساژور کمر وی-ریهاب مدل IPC04

3.    ماساژور کمر مدل Hot Electric Vibrating Belt Inflatable Lumbar

اگر به دنبال خرید یک دستگاه ماساژور کمر حرارتی هستید که علاوه بر حرارت با استفاده از ویبره‌های متناوب باعث بهبود کمر شما شود، به شما دستگاه Hot Electric Vibrating Belt Inflatable Lumbar را پیشنهاد می‌کنیم. این دستگاه دارای ارگونومی خاصی بوده و کنترل‌های آن به شکل لمسی جلوی ماساژور قرار گرفته‌اند.

ماساژور کمر مدل Inflatable Lumbar

4.    ماساژور کمر اسنیلکس مدل 02

برند اسنیلکس یکی از بهترین و مشهورترین برندها در زمینه تولید انواع ماساژور می‌باشد. این مدل از دستگاه ماساژور کمر برند اسنیلکس دارای ماساژهای حرارتی، لرزشی و حرکتی می‌باشد که باعث بهبود مشکلات کمر شما در کمترین زمان ممکن خواهد شد.

ماساژور کمر اسنیلکس مدل 02

5.    ماساژور کمر مدیسانا مدل MC 32L

یکی از خاص‌ترین مدل‌های دستگاه ماساژور کمر همین مدل می‌باشد که توسط برند مدیسانا آلمان تولید شده است. این مدل را پشت کمر خود قرار می‌دهید و پس از روشن کردن آن از یک ماساژ آرامش بخش که علاوه بر توان مصرفی پایین دارای سیستم خاموشی خودکار می‌باشد نیز لذت خواهید برد.

ماساژور کمر مدیسانا مدل MC 32L

توجه داشته باشید که تمامی مدل‌هایی که از دستگاه ماساژور کمر بررسی کردیم را می‌توانید با قیمت مناسب و گارانتی‌های معتبر از فروشگاه کی ام کالا به صورت آنلاین خریداری کرده و درب منزل خود در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

بهترین برند ماساژور کمر

علاوه بر برندهایی که در بخش قبلی بررسی کردیم، دستگاه ماساژور کمر در برندهای بزرگ دیگری نیز تولید می‌شوند که برخی از آن‌ها در ایران حضور ندارند. اما به طور کلی می‌توان گفت که اکثر برندهای معتبر در این زمینه در کشور ما فعالیت می‌کنند.

مهم‌ترین و بهترین برندهای تولید کننده ماساژور برقی در دنیا شامل موارد زیر هستند. شما می‌توانید محصولات تمامی این برندها را از فروشگاه کی ام کالا خریداری کنید. ما در کی ام کالا سعی می‌کنیم تا بهترین محصولات را با قیمتی به صرفه به مشتریان خود ارائه دهیم.

· بیورر (Beurer)

از مشهورترین برندهای تولید کننده انواع ماساژور از جمله دستگاه ماساژور کمر برند بیورر می‌باشد. اگر انواع ماساژورهای برقی را بررسی کرده باشید می‌دانید که این برند در صدر آن‌ها قرار داشته و محصولات خاص و منحصر به فردی را وارد بازار کرده است.

برند بیورر سابقه درخشانی در تولید این دستگاه‌های الکترونیکی دارد و همین موضوع نیز باعث شده تا محصولات آن بسیار خاص بوده از شهرت بالایی در بازار برخوردار باشند. برند بیورر ساخت شرکت آلمان بوده و در زمینه دیگر دستگاه‌های پزشکی نیز فعالیت می‌کند.

· همدیکس (Homedics)

برند دیگری در زمینه انواع ماساژورهای برقی و دستگاه ماساژور کمر وجود دارد که ساخت کشور آمریکا بوده و از محبوبیت و شهرت بالایی نیز برخوردار است. این برند همدیکس نام دارد که محصولات متنوعی از ماساژورهای برقی را وارد بازار کرده است. از ماساژورهای تفنگی گرفته تا کلاه ماساژور سر، ماساژور زانو، ماساژور پا و… .

دستگاه‌های ماساژور کمر این برند از معروف‌ترین ماساژورهای کمری هستند که در بازار وجود دارند. شاید قیمت محصولات این برند کمی بالا باشد اما هزینه ای که برای خرید این محصولات می‌کنید در واقع یک نوع سرمایه گذاری برای حفظ سلامت بدنتان است.

· روتای (Rotai)

یکی از برندهایی که امروزه توانسته نظرهای زیادی را به خود جذب کند برند روتای می‌باشد. این برند صندلی‌های ماساژور خاصی تولید می‌کند که در کمترین کشورها یافت شده و توانسته محبوبیت زیادی را به خود جذب کند.

با خرید صندلی‌های همه کاره این برند می‌توانید به طور هم‌زمان تمامی بخش‌های بدن خود را ماساژ دهید. از گردن گرفته تا زانو، پا و حتی کمر. ماساژ کمر در این دستگاه هم به روش لرزشی و هم به روش حرکتی و گرمایی انجام می‌شود. این امر موجب شده تا استفاده از این دستگاه برای از بین بردن دردهای کمر بسیار کاربردی باشد.

· وی-ریهاب (WY-RYHAB)

یکی از برندهای خاص در زمینه تولید دستگاه ماساژور کمر برند وی ریهاب می‌باشد. این برند محصولات بسیار باکیفیت و خاصی تولید می‌کند که قابلیت شخصی سازی ماساژ را به کامل‌ترین شکل ممکن در اختیار فرد قرار می‌دهد.

برند وی ریهاب دستگاه‌های ماساژی که با فشار هوا کار می‌کنند نیز تولید می‌کند که می‌توانند به روشی مدرن و بروز قسمت‌های مختلف کمر شما را ماساژ داده و باعث از بین رفتن دردهای عضلانی آن شوند. با کمک ریموت و کنترل‌های این ماساژور می‌توانید فرایند ماساژور را به طور کامل و با استفاده از کلیدهای لمسی تنظیم و شخصی سازی کنید.

· اسنیلکس (Snailax)

اگر به دنبال یک برندی هستید که علاوه بر محصولات با کیفیت و متنوع، محصولاتی خوش قیمت و به صرفه برای انواع مشتریان داشته باشد به شما برند اسنیلکس را پیشنهاد می‌کنیم. این برند دستگاه‌های مختلف ماساژ از جمله دستگاه ماساژور کمر را باکیفیت بسیار بالایی تولید کرده و با قیمت مناسبی نیز روانه بازار کرده است. شما می‌توانید انواع ماساژورهای برند اسنیلکس را از فروشگاه کی ام کالا با قیمتی به صرفه و گارانتی‌های معتبر خریداری کنید.

· مدیسانا (Medisana)

و اما آخرین برندی که در این نوشته برای شما به عنوان یکی از بهترین برندهای تولیدکننده دستگاه ماساژور کمر معرفی می‌کنیم، برند مدیسانا می‌باشد. برند مدیسانا از مشهورترین برندهای تولید کننده انواع دستگاه ماساژ است.

این برند فعالیت اصلی خود را تولید انواع دستگاه‌های پزشکی قرار داده که ماساژور کمر یکی از محصولات آن می‌باشد. شما می‌توانید این ماساژورها را باکیفیت بالا و قیمت مناسب از برند مدیسانا خریداری کنید. این برند ماساژور کمر را در مدل‌های مختلفی تولید و به مشتریان خود ارائه داده است.

برترین برند ماساژور کمر

نتیجه گیری

در این مقاله برای شما به طور کامل انواع مدل‌های دستگاه ماساژور کمر و انواع برندهای آن را بررسی کردیم. اما آیا هنگام مطالعه این مقاله برایتان این سوال پیش آمده که چرا باید ماساژور کمر را خریداری کنید؟ مهم‌ترین دلیلی که باعث شده خرید ماساژور کمر برای هر فردی واجب شود کاربردها و ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه است. دستگاه ماساژ کمر یکی از خاص‌ترین ماساژورهایی است که می‌توانید در بازار پیدا کنید. این دستگاه با استفاده از روش‌های مختلف بخش‌های متنوع کمر را به بهترین شکل ماساژ می‌دهد.

به طور کلی ماساژ دادن کمر بسیار برای بدن و خود کمر مفید است. افراد زیادی هستند که به این نوع ماساژها نیاز دارند. به طور کلی بدن ما در طول روز استفاده زیادی از کمر می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا کمر فشار زیادی را در روز متحمل شود. تحمل کردن فشار زیاد برای کمر باعث می‌شود تا در طول روز یا هفته دچار دردهایی شود که باعث آزار و اذیت بدن شما شود.

همه ما این را می‌دانیم که درد کمر می‌تواند ما را از انجام بسیاری از کارها ناتوان کند. از طرف دیگر اگر به کمر خود نرسیده و هر چند وقت یکباری آن را ماساژ ندهید، در طول زمان کمرتان دچار مشکلات مفصلی شده و برای درمان آن‌ها باید از روش‌ها و راه حل‌های سخت‌تری استفاده کنید. به همین دلیل است که ماساژ کمر اهمیت دارد.

با ماساژ دادن کمر خود به بهترین شکل می‌توانید فوایدی مانند تسکین دردهای گردن و کمر و… را از آن خود کنید. ماساژ دادن کمر به روش‌های سنتی در کنار تأثیرگذاری بالایی که دارد، به زمان زیادی برای انجام نیاز داشته و در هر مکانی نیز قابل انجام نیست. به همین دلیل باید از دستگاه ماساژور کمر برای ماساژ دادن گردن و بخش‌های مختلف کمر خود بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =