اکسسوری‌های مردانه شامل مدل‌های مختلفی هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها از کاربردهای مختلف استفاده کنید. یکی از محبوب‌ترین این اکسسوری‌ها ماشین اصلاح مردانه است. ماشین اصلاح مردانه یک دستگاه برقی است که از آن به‌عنوان ماشین اصلاح صورت نیز یاد می‌شود.

ماشین اصلاح ریش دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توانید هم صورت خود را مرتب کنید و هم موهای سر را با آن بتراشید. البته مدل‌های مختلفی برای هر کدام از این کارها وجود دارند. اگر می‌خواهید بهترین ماشین اصلاح قوی را خریداری کنید، می‌توانید تا انتها ما را همراهی کنید که بهترین برندهای ماشین اصلاح را به شما معرفی کنیم.

ماشین اصلاح چیست؟

این دستگاه الکتریکی دارای یک الکتروموتور و دو عدد تیغه است. یکی از تیغه‌های این ماشین ثابت بوده و دیگری در راستای خط راست با سرعت بالا به عقب و جلو حرکت می‌کند. این حرکت سریع موجب شده تا موهای سروصورت شما دوستان عزیز تراشیده شود.

این دستگاه مدل‌های مختلفی دارد؛ به‌صورت مثال برخی از مدل‌های آن توان بیشتری داشته و برای اصلاح موی سر مناسب هستند. برخی از دیگر نیز تیغه‌های ریز و تیزی دارند که برای صفر کردن ریش‌ها کاربردی‌اند. پس زمان خرید ماشین اصلاح مو باید به این نکات توجه کنید.

انواع برندهای ماشین اصلاح

اگر به فکر خرید ماشین اصلاح مردانه هستید، پیشنهاد می‌شود که برندهای مختلف ماشین اصلاح صورت یا ماشین اصلاح ریش را بررسی کنید. برندهای گوناگونی وجود دارند که مدل‌های متنوعی از ماشین اصلاح ته ریش و ماشین اصلاح بدن را تولید می‌کنند. از بهترین این برندها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ماشین اصلاح برند پاناسونیک

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهایی که در زمینه تولید انواع دستگاه‌های الکترونیکی و اکسسوری‌ها فعالیت می‌کند برند پاناسونیک است. این برند برای کشور ژاپن بوده و ماشین اصلاح مردانه باکیفیتی را تولید می‌کند.

شما دوستان عزیز می‌توانید با استفاده از ماشین اصلاح صفر زن پاناسونیک به‌راحتی ریش‌ها و موهای کف سرخود را از ته زده و هیچ اثری را شاهد نباشید. یکی از مهم‌ترین مزایایی که می‌توانید با استفاده از ماشین اصلاح پاناسونیک از آن بهره ببرید عدم آسیب به پوست صورت است.

برخی از ماشین‌های اصلاح به دلیل داشتن تیغه‌های غیر تنظیم باعث قرمز یا زخم شدن صورت می‌شوند. می‌توانید با خرید این ماشین از یک ماشین اصلاح قوی بهره ببرید که هم طول عمر بالایی دارد و هم طراحی آن زیبا و جذاب است. بسیاری از مشتریان ماشین اصلاح مو پاناسونیک راضی هستند.

ماشین اصلاح برند پاناسونیک

  1. ماشین اصلاح برند رزونال

برند دیگری که می‌خواهیم در این مقاله به‌عنوان یکی از بهترین برندهای ماشین اصلاح مردانه به شما دوستان عزیز معرفی کنیم برند رزونال است. شاید با خودتان فکر کنید که این برند یا چینی است یا اروپایی؛ اما باید گفت که برند رزونال یک برند باتجربه ایرانی است که بیش از 15 سال در زمینه انواع لوازم آرایشگاهی فعالیت می‌کند. کیفیت محصولات رزونال به اندازه‌ای بالا است که از آن می‌توان به‌عنوان یکی از معروف‌ترین برندهای ایرانی اشاره کرد. رزونال هم در زمینه انواع قیچی و هم در زمینه انواع ماشین اصلاح ریش فعالیت می‌کند.

مزیت مهمی که محصولات رزونال دارند این است که قیمتی پایین نسبت به رقبای خارجی داشته و با همان قیمت بهترین کیفیت را به شما دوستان عزیز ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با خرید ماشین اصلاح رزونال بهترین کیفیت ایرانی را تجربه کنید.

ماشین اصلاح برند رزونال

  1. ماشین اصلاح برند اندیس

یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین برندهایی که در زمینه تولید انواع ماشین اصلاح مردانه فعالیت می‌کند برند اندیس است. این برند اصالتاً امریکایی بوده و در سال 1922 توسط متیو اندیس پایه‌گذاری شده است. محصولات برند اندیس کیفیتی فوق‌العاده داشته و به همین دلیل در بیش از 90 کشور در جهان به فروش می‌رسند.

دلیلی که موجب شده محصولات برند اندیس را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم این است که این برند یک برند اصیل بوده و کیفیتی عالی به شما ارائه می‌دهد. درست است که ماشین اصلاح مو و ماشین اصلاح ریش اندیس کمی گران است؛ اما ارزش خرید بسیار فوق‌العاده‌ای دارد.

ماشین اصلاح برند اندیس

  1. ماشین اصلاح برند لوپرو

یکی از شناخته‌شده‌ترین و مشهورترین برندهایی که در زمینه تولید انواع ابزارهای آرایشگاهی و تجهیزات مو فعالیت می‌کند برند بابلیس است. این برند اصالتاً متعلق به کشور فرانسه بوده و از سال 1960 است که در زمینه تولید انواع تجهیزات آرایشگاهی فعالی می‌کند.

یکی از سری ماشین‌های اصلاح برند بابلیس ماشین اصلاح لوپرو است. برخی از افراد فکر می‌کنند که لوپرو برندی جداگانه است؛ اما باید گفت که این برند زیرمجموعه بابلیس بوده و مشهورترین برند ماشین اصلاح مردانه شرکت بابلیس است.

ماشین اصلاح برند لوپرو

  1. ماشین اصلاح برند نورلکو

اگر به انواع مدل‌های ماشین اصلاح سر عالی علاقه داشته باشید بعید است که نام برند نورلکو را نشنیده باشید. نورلکو یکی از برندهای شرکت فیلیپس در زمینه ماشین اصلاح صورت است. این ماشین ریش تراش به شکل برقی و باتری بوده و از سه‌تیغه چرخشی بهره می‌برد.

بسیاری از افراد شاید یک‌بار از این دستگاه استفاده کرده باشند و می‌دانند که چه کیفیت فوق‌العاده‌ای در تراشیدن ریش دارد. این ماشین اصلاح مردانه شهرت بالایی داشته و در کشور آمریکا تولید می‌شود. می‌توانید با پرداخت قیمت این ماشین اصلاح ته‌ریش از یک دستگاه عالی برای اصلاح‌کردن صورت استفاده کنید.

ماشین اصلاح برند نورلکو

  1. ماشین اصلاح برند نیو نایس

یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی که در زمینه تولید انواع دستگاه‌های اصلاح صورت برقی فعالیت می‌کند برند نیونایس است. این برند مشهور در سال 1387 در ایران کار خود را آغاز کرده و توانست با تولید محصولات باکیفیت نظرهای زیادی را به خود جلب کند.

مهم‌ترین دلیلی که باعث شده مشتریان زیادی از محصولات این برند راضی باشند این است که برند نیونایس توانسته با کمترین هزینه بهترین ماشین اصلاح خوب و باکیفیت را ارائه دهد. از طرف دیگر طراحی محصولات این برند شیک و خاص بوده و نظر شما دوستان عزیز را به خود جلب خواهد کرد.

ماشین اصلاح برند نیو نایس

  1. ماشین اصلاح برند گاما

اگر به دنبال برندی هستید که کیفیت عالی و اروپایی را با قیمتی مناسب به شما ارائه دهد ماشین اصلاح مردانه گاما انتخابی فوق‌العاده برای شما دوستان عزیز است. گاما یکی از برندهای اروپایی است که در کشور ایتالیا تأسیس شده است.

اما نکته مهم این است که این برند برای کاهش هزینه‌های تولید محصولات و پایین آوردن قیمت نسبت به رقبا این محصول را در کشور چین تولید می‌کند. این موضوع حتی باعث شده تا تولید محصولات آرایشگاهی این برند کیفیتی مناسب در کنار سرعت بالای تولید داشته باشد.

ماشین اصلاح برند گاما

  1. ماشین اصلاح برند لیمورال

برند دیگری که می‌خواهید در این مقاله به شما دوستان عزیز معرفی کنیم برند لیمورال است. شهرت برند لیمورال به چند دلیل است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها زیبایی و شیک‌بودن محصولاتش است. لیمورال برندی است که توانسته با طراحی به‌روز و شیک خود باکیفیت‌ترین بدنه را برای تولید ماشین ریش تراش استفاده کند. از طرف دیگر این برند عالی و باکیفیت در مدل‌های مختلفی مانند شارژی، برقی، صفر زن، اصلاح مو و… ماشین اصلاح مردانه تولید می‌کند که آپشن‌های مختلفی مانند نمایشگر دیجیتال دارند.

ماشین اصلاح برند لیمورال

  1. ماشین اصلاح برند لکسیکال

اگر به دنبال خرید یک ماشین اصلاح مردانه هستید که در کشورهای اروپایی تولید شده و کیفیت و اصالت داشته باشد، پیشنهاد ما خرید ماشین اصلاح صورت لکسیکال است. لکسیکال برندی است محبوب و مشهور که کیفیتی فوق‌العاده در تولید محصولات خود دارد.

این برند در کشور آلمان فعالیت کرده و در زمینه تولید انواع لوازم‌خانگی محصولات متنوعی را ارائه کرده است. ماشین اصلاح ریش و ماشین اصلاح بدن این برند قیمتی نسبتاً بالا دارد؛ اما می‌توان گفت که کیفیت آن‌ها به‌شدت بالا بوده و ارزش خرید فوق‌العاده‌ای را دارا هستند.

ماشین اصلاح برند لکسیکال

  1. ماشین اصلاح برند هانوور

یکی دیگر از برندهای شناخته شده و محبوب آلمانی که بهترین ماشین اصلاح مردانه را تولید می‌کند برند هانوور است. هانوور برندی است که به‌صورت حرفه‌ای در زمینه انواع لوازم آشپزخانه فعالیت می‌کند؛ اما محصولاتی هم برای اصلاح سروصورت ارائه کرده که استفاده از آن‌ها می‌تواند تجربه‌ای عالی از داشتن یک ماشین ریش تراش باکیفیت و خاص به شما ارائه دهد.

زیبایی ماشین اصلاح صفر زن این برند بسیار عالی بوده و باعث شده تا استفاده از این دستگاه برای شما لذت‌بخش باشد. قیمت این ماشین ریش تراش در فروشگاه کی‌ام کالا مقرون‌به‌صرفه بوده و می‌توانید به‌راحتی آن را خریداری کنید.

ماشین اصلاح برند هانوور

  1. ماشین اصلاح برند هینا

هینا یکی از برندهای چینی است که در زمینه تولید انواع ماشین ریش تراش فعالیت می‌کند. قیمت این ماشین اصلاح مردانه نسبت به برندهای اروپایی مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و به‌گونه‌ای است که هر کسی توانایی خرید آن را دارد.

تنوع بسیار زیادی در محصولات این برند وجود دارد که موجب شده مشتریان زیادی نسبت به خرید آن اقدام کنند. شما می‌توانید انواع ماشین صفر زن، اصلاح صورت، اصلاح مو، ماشین اصلاح بدن و… را از برند هینا با قیمت مناسب خریده و از قابلیت‌های مختلفی مانند شارژ سریع، باتری مقاوم و باکیفیت و… بهره ببرید.

ماشین اصلاح برند هینا

  1. ماشین اصلاح‌های برند وال

به دنبال یک شرکت حرفه‌ای برای خرید ماشین اصلاح مردانه هستید؟ به شما برند وال را پیشنهاد می‌کنیم. وال از برندهای قدیمی و مشهور است که در سال 1916 فعالیت خود را به دست جان وال آغاز کرد. خاص‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌های ریش تراش دنیا متعلق به برند وال است.

این برند که در کشور آمریکا قرار گرفته و برندهای محبوبی زیر نظر این شرکت فعالیت می‌کنند. یکی از مشهورترین برندهایی که متعلق به شرکت وال است، ماشین اصلاح موزر است که شاخه اروپایی برند وال محسوب می‌شود.

ماشین اصلاح‌های برند وال

  1. ماشین اصلاح برند وربنا

وربنا را می‌توان برندی مشهور در کشور چین دانست که مدل‌های گوناگونی از ماشین اصلاح مردانه را تولید کرده است. وربنا در تولید انواع ماشین اصلاح سروصورت، ماشین اصلاح بدن، ماشین اصلاح صفر زن و… فعالیت می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی که باعث شده محصولات برند وربنا مشتریان زیادی را به خود جلب کنند این است که این برند فوق‌العاده مشهور مدل‌های باکیفیت خود را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. جنس بدنه و تیغه‌های اکثر محصولات این برند تیتانیوم بوده و از استیل کربن تولید شده‌اند.

ماشین اصلاح برند وربنا

  1. ماشین اصلاح برند وی جی ار

اگر به دنبال خرید یک ماشین اصلاح قوی هستید که در چین تولید شده و قیمتی مناسب داشته باشد، می‌توانید محصولات برند وی جی ار را خریداری کنید. این برند یکی از لاین‌های تولید در یکی از شرکت‌های چینی بوده و انواع لوازم شخصی مردانه را تولید می‌کند. نکته مهمی که باید دررابطه‌با محصولات این برند بدانید این است که برند وی جی ار تنوع زیادی در محصولات خود دارد. می‌توانید نسبت به نیاز خود انواع ماشین اصلاح مردانه در هر توانی را خریداری کنید.

ماشین اصلاح برند وی جی ار

  1. ماشین اصلاح برند کوئین

برند کوئین یکی دیگر از برندهای شناخته شده ماشین اصلاح مردانه است. این برند همانند بسیاری از برندهای بالا در کشور چین تولید شده و توانسته باکیفیت عالی خود نظرهای زیادی را جلب کند. نکته مهمی که باید بدانید این است که برند کوئین اصالتاً کره‌ای بوده و محصولات خود را در کشور چین تولید می‌کند. چنین موضوعی موجب شده تا هزینه‌های تولید ماشین ریش تراش کمتر شده و یک ماشین اصلاح خوب و باکیفیت با قیمتی مناسب به شما ارائه داده شود.

ماشین اصلاح برند کوئین

  1. ماشین اصلاح برند فیلیپس

و اما آخرین برندی که می‌خواهیم از میان انواع برندهای ماشین اصلاح مردانه به شما مشتریان کی‌ام کالا معرفی کنیم برند فیلیپس است. بعید است که از دستگاه‌های الکترونیکی استفاده کرده باشید؛ اما نام برند فیلیپس به گوشتان نخورده باشد.

این برند اصالتاً متعلق به کشور هلند است و دفتر مرکزی آن در شهر آمستردام واقع شده است. اما کشورهایی مانند چین و اندونزی محصولات برند فیلیپس را تحت لیسانس این کشور تولید می‌کنند. می‌توانید انواع ماشین اصلاح مو، ماشین اصلاح بدن، ماشین اصلاح صفر زن و… را از برند فیلیپس با خیالی راحت خریداری کنید.

ماشین اصلاح برند فیلیپس ماشین اصلاح مردانه

سخن پایانی درباره ماشین اصلاح مردانه

یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌هایی که برای مردان وجود دارد ماشین اصلاح مردانه است. برخی از افراد فکر می‌کنند تنها کاربرد این ماشین‌ها تراشیدن ریش صورت است. اما باید گفت که این‌گونه نیست. ماشین اصلاح می‌تواند کاربردهایی مانند صفر زنی، اصلاح بدن، اصلاح مو و… داشته باشد.

شما دوستان عزیز می‌توانید با خرید این ماشین موهای زائد بدن را نیز اصلاح کنید. مهم‌ترین نکته خرید این ماشین از برندهای معتبر است. در این مقاله انواع برندهایی که بهترین ماشین ریش تراش و اصلاح مو را در بازار تولید می‌کنند معرفی کردیم.

از برترین برند‌های تولید‌کننده دستگاه‌های ریش‌تراش مردانه می‌توان به مواردی همچون ماشین اصلاح برند پاناسونیک، رزونال، اندیس، لوپرو، نورلکو، نیو نایس، گاما، لیمورال، لکسیکال، هانوور، هینا، وال، وربنا، وی جی ار، کوئین و فیلیپس  اشاره کرد. شما دوستان عزیز می‌توانید محصولات این برندها را از فروشگاه کی‌ام کالا به‌صورت آنلاین با قیمتی عالی خریداری کنید.

به عنوان آخرین نکته اگر ماشین اصلاح شما از هر برند و مدلی که باشد و صدای بدی را ایجاد میکند ، میتوانید با مطالعه مقاله‌ی روش‌های کم‌کردن صدای ماشین اصلاح این ایراد را رفع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 13 =