ماساژور تفنگی

پس از یک روز پرکار و خسته کننده بدن هرفرد احتیاج به استراحت برای بازیابی مجدد انرژی دارد. از گذشته‌های دور برای آزاد سازی و جلوگیری از درد کوفتگی، گرفتگی و قولنج ماهیچه ای از عمل ماساژ استفاده می‌کردند که این ویژگی از فواید ماساژورهای امروزی است. امروزه با پیشرفت علم و اختراع دستگاه‌های مختلف این کار با زمان کمتر و کیفیت بهتر بدون نیاز به شخص دوم یا مراجعه به مکان خاص بسیار راحت‌تر و درمنزل انجام می‌شود. در طول ماساژ، فشار ملایم یا شدیدی با طیف خاص به عضلات و مفاصل بدن وارد می‌شود تا درد و تنش را کاهش یابد.

ماساژورهای تفنگی دارای مزایای زیادی هستند که اگر قصد خرید این وسیله ی پر کاربرد را دارید بهتر است با تمامی این مزایا حتما آشنا شوید پس حتما مقاله ی مزایا و معایب ماساژور تفنگی را مطالعه کنید.

پیشنهاد خرید

ساعت رومیزی و شعله معطر مدل Flame Aroma

2,880,000 تومان2,410,000 تومانخرید کنید

چرا ماساژور تفنگی؟

ماساژ فقط برای کمک به کاهش تنش یا استرس نیست؛ اگرچه همه این‎ها فواید ارزشمندی‌اند. ورزشکاران برتر می‌دانند که ماساژ بخش مهمی از یک برنامه تمرینی بوده و با یک ماساژور تفنگی می‌توان به عضلاتی دسترسی داشت که در مالش و کشش‌های ساده این دسترسی وجود ندارد. به همین دلیل است که ماساژورهای تفنگی یکی از ابزار ثابت در تجهیزات و باشگاه‌های ورزشی سرآمد هستند.

ماساژورهای برقی تفنگی به این علت محبوب هستند که تجربه ماساژ را تحت نظارت خودتان می‌گیرید و مجبور نیستید برای ماساژهای حرفه‌ای گران قیمت هزینه کنید. علاوه بر این، خود ماساژ این امکان را به شما می‌دهد تا نقاط ماشه‌ای و نقاط درد خود را پیدا کنید تا دقیقا متوجه شوید که بدن شما به چه چیزهایی نیاز دارد.

قطعا، ماساژهای حرفه‌ای دلپذیر هستند، اما برای بسیاری از سطوح بودجه مناسب نیستند. یک ماساژور تفنگی می‌تواند سرمایه‌گذاری در بهبود برنامه تمرینی و سلامت شما یک‌بار برای همیشه باشد. در آخر، استفاده از روش ضربه‌ای ماساژور تفنگی می‎تواند با کاهش تجمع اسید لاکتیک، کم کردن تنش عضلانی و افزایش دامنه حرکت در تمرینات، احتمال آسیب ‎دیدگی شما را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

بیشتر بدانید  معایب و مزایای ماساژور تفنگی چیست؟

ماساژور تفنگی بافت عمیق ماهیچه شارژی MORY x1

 

قبل از خرید..

یک ماساژور تفنگی برتر مطابق با خواسته‌ها، بودجه و سبک زندگی خاص شما طراحی شده است. برای مثال اگر برای درمان گردن درد یک ارتعاش ملایم را ترجیح می‎دهید، یک دستگاه با دامنه کم می‎تواند همان توان مورد نیاز شما را فراهم کند.

ورزشکاری که به دنبال کار شدن روی بافت عمیق ماهیچه‌ها است، احتمالاً تمام قدرتی که یک ماساژور تفنگی 16 میلی‌متری ارائه می‌کند را لازم دارد. کسانی که قصد سفر با ماساژور تفنگی خود دارند یا کسانی که با دست گرفتن دستگاه‌هایی با بدنه سبک راحت‎تر هستند می‎توانند از یک ماساژور تفنگی قابل حمل‎ استفاده کنند که بیشتر آن ها حتی در طراحی کوچک‎تر خود نیز بسیار قوی هستند.

درنهایت، چند ‎منظوره بودن ماساژور برقی تفنگی خود را نیز در نظر بگیرید، برخی از دستگاه‌ها دارای طیف وسیعی از سرعت، حالت و سری‌های ماساژ قابل تعویض هستند. برای جلساتی که جامع هستند، دستگاهی با برنامه تعاملی به همراه برنامه‌های روزانه راهبردی و بازخورد آنی را در نظر بگیرید. ویژگی‌های زیر از قابلیت‌های مهم ماساژور هستند.

ماساژور تفنگی بافت عمیق ماهیچه شارژی MORY x1

نیروی سکون

این همان میزان فشاری است که می‎توانید قبل از توقف موتور اعمال کنید. مشخصات نیرو که بر حسب پوند اندازه‌گیری می‎شود، به شما این امکان را می‎دهد تا بدانید چه میزان نیرویی می‎توانید اعمال کنید و شدت بالقوه ماساژ را تعیین می‎کند. بسیاری از دستگاه‌ها نیروی سکون حدود 20 تا 30 پوند دارند، هرچند برخی از ماساژور‌های تفنگی برتر، امکان افزایش نیرو تا 50 پوند را نیز دارند.

دامنه

ماساژور تفنگی تا چه عمقی می‌تواند به بافت عضلانی دسترسی پیدا کند؟ دامنه، اندازه‌گیری شده در میلی‌متر (میلی‌متر) نشان می‌دهد که سر تفنگ چقدر به جلو و عقب حرکت می‌کند و میزان ارتعاش یا ضربه زدن به عضله را کنترل خواهد کرد.

بیشتر بدانید  فواید ماساژ بدن+معرفی بهترین ماساژور های بدن

دامنه‌ی بیشتر لزوماً بهتر نیست، چراکه احتمال ایجاد ضربه‌ به بافت عمیق وجود دارد و این برای همه افراد امتیاز محسوب نمی‎شود. اگر علاقه‎‌مند به رفع گرفتگی‌های شدید ماهیچه‌ای نیستید، احتمالاً باید از دامنه متوسط ​​استفاده کنید.

سرعت

سرعت دستگاه که به صورت دور در دقیقه (RPM) اندازه ‎گیری می‎شود، به کاربر ‌نشان می‌دهد که ماساژور تفنگی در یک دقیقه چند بار به سطح پوست برخورد کرده است. RPM بالاتر، ماساژ را شدیدتر می‎کند. اگر می‎خواهید احساس ملایم‎تری داشته باشید، نیازی نیست که دستگاهی با سرعت بالا را در صدر لیست خود قرار دهید. اکثر ماساژورهای تفنگی‌ این امکان را به شما می‌دهند تا سرعت دلخواه خود را انتخاب کنید تا بتوانید شدت آن را به میزان لازم افزایش دهید.

قابلیت حمل

اغلب ماساژورهای تفنگی با بهترین ارزیابی‎ها، اندازه قابل توجهی دارند که برای حمل، مناسب نیستند. اگر به دنبال چیزی هستید که بتوانید با آن سفر کنید یا به باشگاه بروید، به گزینه کوچک‎تری نیاز دارید. کاهش اندازه به این معنی نیست که توان ماساژور کاهش پیدا می‌کند، بنابراین هنگام مقایسه ماساژورهای تفنگی کوچک به میزان دامنه توجه داشته باشید.

وزن دستگاه، هنگام در نظر گرفتن قابلیت حمل مهم است، به خصوص این عامل می‎تواند برای کسانی که دست یا مچ ضعیفی دارند، مسئله مهمی باشد. از آنجایی که خودتان ماساژ را انجام می‎دهید، لازم است اندازه و دسته دستگاه شما جهت بلندکردن و مانوردادن راحت باشد.

باتری

ماساژورهای تفنگی معمولاً دارای باتری‌های داخلی (توکار) هستند که می‌توان آن‌ها را شارژ کرد، اگرچه در برخی از آن‌ها از باتری‌های یک‎بار مصرف قابل تعویض استفاده می‌شود. جهت شارژ دستگاه کافیست ماساژور را به پریز متصل کرده یا از طریق درگاه USB آن را به برق وصل کنید. اگر یک ماساژور تفنگی با باتری داخلی خریداری کنید که از کار بیفتد، بدشانسی آورده‌‎اید.

ماساژور تفنگی بافت عمیق ماهیچه شارژی MORY x1

جمع بندی

انواع دستگاه ماساژور برقی جایگزینی موثر برای ماساژهای سنتی و تسکین طبیعی دردهای بدن، کوفتگی، گرفتگی و سفتی عضلات هستند. از ماساژورها می‌توانید روی صندلی در محیط کار، داخل منزل و مدل‌های باتری‌دار را خارج از منزل استفاده کنید. برای خرید انواع ماساژور تفنگی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کی ام کالا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =