ماساژور گردن

هیچ چیز بدتر از درد در شانه‌ها، گردن و سر وجود ندارد. دستگاه ماساژور گردن برقی برای از بین بردن استرس و درد در عضلات شما بسیار مفید می‌باشد. ماساژ باعث افزایش گردش خون، جلوگیری از سردرد و همچنین رفع اسپاسم عضلات شده و درصورتی‌که به طور مداوم از آن استفاده کنید، درد را به مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهد.

ماساژور گردن به موارد زیر کمک می‌کند:

  • بهبود عضلات را تسریع می‌بخشد
  • درد عضلانی را کاهش دهید
  • ضربان قلب را منظم می‌کند
  • انعطاف پذیری را افزایش دهید
  • افزایش گردش خون
  • کیفیت خواب بهتر را بهبود می‌بخشد
پیشنهاد خرید

اتل و کشش قابل تنظیم گردن techlove

5,030,000 تومان5,030,000 تومانخرید کنید

مزایای داشتن یک ماساژور گردن و شانه

بزرگترین مزیت خرید یک ماساژور برقی یا دستگاه ماساژور این است که می‌توانید به راحتی در حریم خصوصی خانه، به آسانی مناطقی از بدن که دسترسی به آن دشوار است از جمله پشت و گردن خود را به راحتی ماساژ دهید. حتی به عنوان یک ماساژور حرفه‌ای، دستگاه ماساژور یک وسیله اضافی برای ماساژ کامل بدن است و شما با آن قادرید لذت دریافت ماساژ را در خود و دیگران چندین برابر کنید.

استفاده از یک ماساژور الکتریکی بسیار راحت بوده و می‌توان آن را به طور خودکار تنظیم کرد. این دستگاه‌ها به شما قابلیت مدیریت شدت و سرعت ماساژ را می‌دهند تا کاربر با توجه به نیاز‌های خودش آن را تنظیم کند و دستگاه به طور خودکار پس از محدودیت زمانی که شما انتخاب می‌کنید خاموش می‌شود. هنگام مسافرت می‌توانید آن را با خود حمل کنید یا حتی در محل کارتان از آن استفاده کنید. از یک ماساژور گردن و شانه می‌توانید ایستاده و نشسته استفاده کنید تا همیشه با برنامه شما منطبق باشد. همچنین می‌توان از این دستگاه برای ماساژ دیگر اعضا بدن مثل کمر و پا استفاده کرد.

بیشتر بدانید  معایب و مزایای ماساژور تفنگی چیست؟

هنگامی که شما درد عضلات، اسپاسم عضلانی، یا هر نوع گردن و شانه دردی که ناشی از فعالیت‌های روزانه مانند رانندگی، پشت میز نشینی، ورزش و فعالیت‌های روزانه و یا موقعیت بد در هنگام خوابیدن دارید؛ استفاده از ماساژور گردن، قطعا به شما کمک می‌کند تا به طور کامل این درد را کاهش داده و یا حتی از بین ببرید.

ماساژور گردن الکتریکی SKG 4098E

ویژگی‌های یک ماساژور گردن مناسب

هرکس که از درد و اسپاسم عضلات گردن و شانه رنج می‌برد، به دنبال دوچیز است:

1- درد را متوقف نماید

اصلی‌ترین درخواست هر کاربر از دستگاه ماساژور، کاهش درد است. همچنین توقع دارد در استفاده از ماساژور، سلامت، آرامش و آسایش را به همراه بیاورد. بیشتر دردهای ناشی از استرس ممکن است در عرض چند روز یا چند ساعت، هنگامی که علت درد به طور مداوم تکرار نشود، از بین برود. کشش، تمرین و ماساژ روش بسیار مناسبی برای کاهش درد است.

۲- کاهش هزینه و مدیریت زمان

هنگامی که شما یک ماساژور گردن و شانه خوب را پیدا می‌کنید، می‌توانید دریافت خدمات از متخصص ماساژ را متوقف کرده و در پول و زمان خود صرفه جویی کنید.

پیشنهاد خرید

ماساژور برقی گردن مدل (ST-304)

1,680,000 تومان1,680,000 تومانخرید کنید

ماساژور گردن دارای سیستم گرما درمانی

این دستگاه‌ها ماساژ حرارتی را با سیستم مادون قرمز گرما فراهم می‌کنند که بسیار آرام بخش است و درد را به شدت کاهش می‌دهد و ماهیچه‌ها را آرام می‌کند. ماساژور گردن حرارتی معمولا قابل حمل هستند و دارای سرهای قابل تنظیم‌اند که شما را با یک ماساژ شیاتسو مفید برای عضلات درد و درد گردن مواجه می‌کند.

شیطوسی یک روش ماساژ ژاپنی است که با استفاده از انگشت شست، کف دست و آرنج انجام می‌شود. با استفاده از حرارت مادون قرمز، دستگاه ماساژور گردش خون را در ناحیه گردن و شانه بالا برده و با تقلید و بازسازی روش سنتی ماساژ ژاپنی، بدن را بهبود می‌بخشد. توپ‌های تعبیه شده در این دستگاه‌ها ممکن است باعث ایجاد ناراحتی شوند، اما آن‌ها یک ماساژ واقعی را تقلید می‌کنند که می‌تواند به همان اندازه ناراحت کننده باشد که انگشتان دست یک درمانگر باشد.

بیشتر بدانید  فواید بی شمار ماساژور چشم در حفظ سلامتی

ماساژور گردن الکتریکی SKG 4098E

مقایسه ماساژ ضربه‌ای و لرزشی

کوبه ای: ماساژور کوبه‌ای به جای ارتعاش برای ماساژ شدید و عمیق از ایجاد ضربات به بدن استفاده می‌نماید و معمولا برای پشت و پاها استفاده می‌شود.

لرزشی: در ماساژور ارزشی ارتعاش با گرما، عضلات خفیف را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین ارتعاش تحریک کننده عضلات اسپاسم شده در گردن، شانه‌ها و پشت سر است.

انتخاب ماساژور گردن مناسب شما

شما ممکن است دارای یک آسیب دیدگی ناشی از یک تصادف اتومبیل یا دچار گرفتگی شدید عضلات گردن شده باشید؛ همچنین شاید روز کاری سختی را در خانه، مزرعه، کارخانه یا اداره گذرانده و به شدت تحت استرس‌های عصبی باشید. در هر صورت باید بدانید که با هر دلیلی که برای درد در گردن و شانه شما وجود داشته باشد، ماساژورهای گردن و شانه می‌تواند درد شما را با استفاده از گرما، ارتعاش و توپ‌های ماساژ شیاطیو با شبیه سازی حرکاتیک درمانگر واقعی ماساژ کاهش دهد. این دستگاه‌ها بسیار ساده عمل کرده و امدادرسانی فوری را فراهم می‌کنند.

اگر قصد خرید ماساژور گردن و شانه را دارید لطفا قبل از خرید با طرز استفاده از ماساژور گردن و شانه هم آشنا شوید.

ماساژور تفنگی نیز می‌تواند با توجه به ضرابات بسیار سبکی که به عضلات وارد می‌کند برای انجام یک ماساژ خوب در ناحیه گردن و شانه مفید باشد.

گرما و ارتعاش کار بسیار مناسبی در تخلیه تنش و استرس از عضلات انجام خواهد داد. Shiatsu ماساژ شیاتسو عمیق‌تر کار می‌کند. علاوه بر افزایش گردش خون و ماساژ عمقی عضلات باعث آرامش می‌گردد؛ با این حال، این نوع ماساژ ممکن است برای برخی افراد بسیار قوی باشد. ضمنا ماساژ دهنده‌های گرما دارای تنظیمات مختلف دما (کم، متوسط ​​و زیاد) هستند.

ماساژور گردن بالشتی هوشمند Mory N02

جمع بندی

ماساژورهای گردن دستگاه‌های عالی برای استراحت و تجربه لذت بردن از ماساژ در عین حال برای از بین بردن درد هستند و کاربر با استفاده از آن در هر زمان و مکان با هزینه‌ای بسیار کم و بدون نیاز به اخذ قرار و تنظیم زمان ، میتواند به آرامش دست یابد. شما عزیزان می‌توانید برای خرید انواع دستگاه‌ ماساژور گردن به فروشگاه اینترنتی کی ام کالا مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هفت =